חברי שלישיית ״מה קשור״ - ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי, הגיעו בראשון בערב לביתו של המפיק משה אדרי, בצפון תל אביב, לציין את ההישג ההיסטורי, של למעלה ממיליון צופים בקולנוע לסרטם - ״לשחרר את שולי״. חבר השלישייה ציון ברוך התערב בשעתו עם אדרי, שאם הסרט יעבור את רף מיליון הצופים, המפיק ירים אותו על הכתפיים.


אדרי, איש של מילה, עמד במילתו, ובאותה הזדמנות הכריז כי לסרט יהיו סרטי המשך. בין באי הבית שהוזמנו לחגוג את ההצלחה: שר התרבות והספורט חילי טרופר, אבי אדרי מנכ"ל סימנה סיטי, לירון אדרי מנהלת הפצה סרטי יונייטד קינג, אייל אדרי סמנכ"ל סינמה סיטי, במאי הסרט בן בכר, השחקניות אביה מלכה ולירון ויסמן ועוד.

משה אדרי ושלישיית מה קשור  (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי ושלישיית מה קשור  (צילום: רפי דלויה)

החידושים של טיקטוק
אסף שגיא, מנכ"ל 'טיקטוק' בישראל, אירח בשני בבוקר במלון נורמן שבתל אביב, מפגש שבמסגרתו הכריז על שורת חידושים משמעותיים באפליקציה הפופולארית. מדובר בחידושים שנועדו להעמיק את יכולותיה של טיקטוק בעולם המסחר המקוון; השקת פלטפורמה חדשה לחיבור בין יוצרים למותגים; והרחבת הכלים הקיימים ליצירת תוכן. האפשרויות החדשות נועדו לסייע למותגים ולעסקים קטנים ובינוניים להציע את מוצריהם למיליארד חברי קהילת טיקטוק ברחבי העולם, ולאפשר ליוצרי התוכן להתפרנס מהתוכן אותו הם מייצרים. Dynamic Scene – אחד ממוצרי הדגל שטיקטוק השיקה, הוא כלי מבוסס בינה מלאכותית שיהפוך את תהליך יצירת התוכן לפשוט יותר – מכניסים תוצר קריאייטיבי קיים והכלי החדש הופך אותו למותאם לטיקטוק באופן אוטומטי.  Dynamic Scene יציע מאות אפשרויות שונות של המודעה על ידי משחק עם התמונה, סאונד וטקסט, ויציג לגולשים את הגרסאות עם הביצועים הטובים ביותר. 

אסף שגיא (צילום: דור אליהו)
אסף שגיא (צילום: דור אליהו)

הורביץ פותח שנה
שר הבריאות ניצן הורוביץ התארח בפתיחת שנת הלימודים בחוג לסיעוד באוניברסיטת תל אביב. במהלך הביקור שוחח הורוביץ עם הסטודנטים ונפגש עם חברי הנהלת האוניברסיטה, בהם: נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת; דקאן הפקולטה לרפואה, פרופ' אהוד גרוסמן; ראשת בית הספר למקצועות הבריאות, פרופ' נאוה רצון; וראשת החוג לסיעוד ד"ר מיכל יצחקי.

ניצן הורוביץ ואריאל פורת (צילום: עופר עמרם)
ניצן הורוביץ ואריאל פורת (צילום: עופר עמרם)

 שוב מתח גבוה אצל נסימה-לנדאו

בחלל האמנות נסימה-לנדאו שבתל אביב, נערכה פתיחה לתערוכה "מתח גבוה 2".  בתערוכה מוצגות עבודות של 14 אמנים מבטיחים בסצנת האמנות הבינלאומית העכשווית - אשר לרובם זוהי חשיפה ראשונה בישראל.

התערוכה מוצגת בהמשך לתערוכה קודמת בשם מתח גבוה, שאיתה הושק חלל האמנות "נסימה-לנדאו", שנמצא ברחוב אחד העם, לפני כשנה. אוצרי התערוכה, מייסדי המקום - סטיב נסימה וסוזן לנדאו, הכריזו על תערוכה שנתית בשם זה, שבה יוצג מבחר של עבודות שיצרו אמניות ואמנים מוכשרים, מעניינים וצעירים, הפועלים בשדה הבינלאומי. בין המוזמנים לפתיחה שכללה גם מופע מוזיקה חיה משולב באקרובטיקה:  נבחרת הנשים המובילה של מוזיאון תל אביב - המנכ"לית טניה כהן-עוזיאלי; האוצרת ראשית מירה לפידות; והאוצרות רונילי לוסטיג, נעמה בר-אור ושחר מולכו שעובדת בימים אלה עם סוזן לנדאו על תערוכת האמנית היפנית המפורסמת יאוי קוסאמה שתיפתח בנובמבר במוזיאון תל אביב. עוד נכחו: מרי שק, איריס ריבקינד ויעל ורוני בראון.

סטיב נסימה וסוזן לנדאו (צילום: ענת סרנה)
סטיב נסימה וסוזן לנדאו (צילום: ענת סרנה)

רוני ויעל בראון (צילום: ענת סרנה)
רוני ויעל בראון (צילום: ענת סרנה)

אברהמי מבקר
פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חברת הפינטק חשבשבת  wizsoft ביקר בעיר בוסטון שבארה"ב, באחד ממוסדות הלימוד הטכנולוגים החשובים בעולם – MIT. את ההזמנה לביקור קיבל אברהמי מפרופ' רצף לוי שביקש ממנו שיעביר שם סדרת הרצאות בקורס ניהול מערכות מידע ותפעול, ויקדם, במקביל, שיתופי פעולה בין חשבשבת ל-MIT בתחומים מגוונים. מי שעוד הצטרף לביקור הוא דר׳ אברהם מידן - יו״ר הקבוצה, וזאת על מנת לקדם מחקר משותף של הקבוצה עם האוניברסיטה הנחשבת.

אברהם מידן, רצף לוי ואסף אברהמי  (צילום: רותם לבנת)
אברהם מידן, רצף לוי ואסף אברהמי  (צילום: רותם לבנת)

משיקים לזכרו של קצנשטיין
אודי אדלמן, המנהל והאוצר הראשי של המרכז לאמנות דיגיטלית; ודני וייס מנכ"ל המדיטק בחולון; אירחו את אירוע פתיחת התערוכה "מי בא אחרינו" - אירוע אמנות רב-תחומית, בעקבותיו של האמן פורץ הדרך אורי קצנשטיין ולזכרו.

במסגרת האירוע גם הושק פרס חדש לאמנות רב-תחומית ע"ש אורי קצנשטיין לאמנים ויוצרים, בסך 70 אלף שקלים, שיוענק לאמן / יוצר לשם פיתוח ומימוש של עבודה רב-תחומית חדשה. במהלך הערב הוצגו מופעים ועבודות של אמנים ישראליים, עבודות פילם מוקדמות של קצנשטיין מניו יורק ומישראל שנחשפו לראשונה, והושק אלבום חדש מעבודות הסאונד של קצנשטיין לאורך השנים.