איש העסקים משה גאון הגיע לסיור פרטי במוזיאון הרפואה הראשון בישראל ה'טכנודע' בחדרה. גאון הצטרף לצוות חשיבה מיוחד שהוקם להובלת הטכנודע לעשור הבא ולקח על עצמו את המשימה לעזור ולחשוף את המוזיאון למגזר העסקי. בסיור ביקר גאון בחדרי סימולציה וניתוח, התנסה בטכנולוגיות חדישות והבטיח לחזור בפורום משפחתי מלא עם הילדים לביקור נוסף.

מתמנגלים בדובאי

לאור ההצלחה של המשלחת העסקית הראשונה שהוציאו מכון היצוא ובנק הפועלים אשתקד לדובאי, יצאה השבוע משלחת עסקית שנייה מטעם שני הגופים שכללה כ-200 אנשי עסקים ויזמים ישראליים, לאיחוד האמירויות. הביקור הפעם, כולל מלבד העיר דובאי, גם ביקור באבו-דאבי - מרכז הממשל והעסקים של איחוד האמירויות.

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים; דב קוטלר, מנכ"ל הבנק; ואדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא; אירחו את חברי המשלחת העסקית Beyond Business לקוקטייל חגיגי בדובאי. בקוקטייל בחסות משרדי עורכי הדין שבלת וטיילור ווסינג, השתתפו אנשי עסקים  מישראל לצד אנשי עסקים מאיחוד האמירויות. נפגשו בקוקטייל: שיין גלגהורן, שותף מנהל באנגליה של 'טיילור ווסינג', ליאור אבירם, שותף מנהל פירמת עו"ד שבלת, דודי וייסמן, גילון בק, יאיר סרוסי, רון תומר, ג'וליה זוהר, עינת נמש סמנכ"לית פעילות ישראל בגוגל ועוד ועוד. 

שיין גלגהורן, ראובן קרופיק וליאור אבירם (צילום: סיון פרג')
שיין גלגהורן, ראובן קרופיק וליאור אבירם (צילום: סיון פרג')

גילון בק (צילום: סיון פרג')
גילון בק (צילום: סיון פרג')

עינת נמש (צילום: סיון פרג')
עינת נמש (צילום: סיון פרג')

מרנקו, ארקינד ושמיר מצלצלים

אנשי חברת Arbe הישראלית, ספקית הדור הבא של טכנולוגיית רדאר לרכבים אוטונומיים, השתתפו בטקס ה-Bell Ceremony  המסורתי בבורסת הנאסד"ק, לרגל הנפקתה של החברה בבורסת ניו-יורק. נציגי החברה, בהם המנכ"ל קובי מרנקו מלווה בבני משפחתו, ד"ר נועם ארקינד וצוות ההנהלה, וכן העובדים הראשונים שהקימו את החברה, התקבלו בחום במטה הנאסד"ק בטיימס סקוור.

Arbe מובילה מהפכת בתחום הרדאר שמאפשרת פיתוח מערכות תומכות נהיגה בטוחות להפליא, וסוללת את הדרך לנהיגה אוטונומית לחלוטין. בטקס השתתפו גם משקיעים שמלווים את החברה מאז הקמתה מקרנות iAngels  Canaan Partners, Taya Ventures, OG Tech, Catalyst, וכן  אדוארד קוקירמן ויאיר שמיר, שותפים מנהלים בקרן קטליסט, המשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי צמיחה. יאיר שמיר יכהן מעתה גם כיו"ר מועצת המנהלים של Arbe .

 יאיר שמיר, קובי מרנקו נועם ארקינד (צילום: Strategic Image)
 יאיר שמיר, קובי מרנקו נועם ארקינד (צילום: Strategic Image)

סבן תומך
השבוע נערך במתחם הסינמה-סיטי שבגלילות, ערב התרמה לעמותה למען המאבק במחלת A-T . לאירוע הגיעו תומכי העמותה ביניהם: איש העסקים וחבר בעמותת הידידים אריה סבן, דן הלפרן שותף בדלוייט, איש הקולנוע משה אדרי, מתי פולק בעלי חברת דיזל, ועוד. באומנותי - עידן עמרי והסטנדאפיסט ישראל קטורזה. זהו אירוע ההתרמה הראשון של העמותה מאז פרצה מגפת הקורונה, וכל הכרטיסים נמכרו כחודשיים מראש. האולם עצמו היה מלא עד אפס מקום. אורלי דרור- אזוריאל מייסדת העמותה נשאה דברים, והזכירה לכולם ש"הדרך לטיפול במחלה עוד ארוכה, אבל כולנו עם הפנים קדימה. הערב הזה מתקיים הודות לבן שלי אוראל, שאומנם לא הצליח לזכות להגיע לערב הזה אבל הוא המנוע לפעילות העמותה".

דן הלפרן ואריה סבן  (צילום: אבשלום ששוני)
דן הלפרן ואריה סבן  (צילום: אבשלום ששוני)

שטיר פותחים
ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר, וגיל שטיר מנכ"ל הקבוצה, פתחו אתמול את  תערוכת RAX. מדובר בתערוכה מקצועית המקיפה את כלל הנושאים בענפי החשמל והאנרגיה ובכלל זה: חשמל, הנדסת חשמל, תאורה, בקרה, מכשור ואוטומציה. התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים בהשתתפות החברות המובילות את הענף בישראל.

ישראלה שטיר וגיל שטיר  (צילום: חיים כהן)
ישראלה שטיר וגיל שטיר  (צילום: חיים כהן)

ורטיס בפופ אנד פופ

 הזמר היווני ניקוס ורטיס התארח בשני בערב לארוחת ערב במסעדת פופ אנד פופ במגדלי הארבעה בת"א  שם פגש את עידו חג'ג' מבעלי המקום. האורח היוני נהנה מהמנות הייחודיות של השף שחף שבתאי, שמוביל את הקו הקולינרי המשלב מטבח אסייתי עם בייקרי איטלקי. ורטיס בילה בתל אביב לקראת הופעתו בהיכל מנורה מבטחים שנערכה אמש במסגרתה אירח את עידן חביב.