ביום שישי האחרון אירח המועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת תל אביב, בראשות הנשיא אמנון דיק, את חבריו להקרנת טרום בכורה של הסרט שנבחר לייצג את ישראל באוסקר – 'ויהי בוקר' במלון לב דניאל. את האירוע פתחה הרצאתה של ד"ר דנה אולמרט, מרצה בכירה בחוג לספרות באוניברסיטת תל-אביב. מנכ"לית האגודה, עו"ד עדי אולמרט, הודתה לאורחים שלקחו חלק באירוע ובהם פרופ' אריאל פורת נשיא האוניברסיטה, אלכס ודיתי לנדסברג, ישראל מקוב ובלה לוסטיג, פרופ' יוסי וצביה גרוס, גד ואתי פרופר, לינדה ואלי שטרייט, אלן וצבי סטפק, לימור גולדשטיין ורון אבידן, גבי דוד, תמיר גילת ועו"ד ויקי איילון, ורדה ובעז דותן, מוטי ורינת כוזהינוף, גליה ויהושע מאור, יוסף ונורית בר נתן, ירון גזית, דליה פרשקר , אורן מוסט עוד.

אריאל פורת יהושע וגליה מאור (צילום: איציק בירן)
אריאל פורת יהושע וגליה מאור (צילום: איציק בירן)

אמנון דיק ודנה אולמרט (צילום: איציק בירן)
אמנון דיק ודנה אולמרט (צילום: איציק בירן)

רון אבידן ולימור גולדשטיין (צילום: איציק בירן)
רון אבידן ולימור גולדשטיין (צילום: איציק בירן)

צבי סטפק ואורן מוסט (צילום: איציק בירן)
צבי סטפק ואורן מוסט (צילום: איציק בירן)

לובצקי מחלק אופציות
בית ההשקעות IBI חוגג השנה 50 שנים להיווסדו. לרגל החגיגות במהלך נופש באילת, בין הופעה של משינה להופעה של אדיר מילר, הודיע מנכ"ל החברה דייב לוביצקי כי הדירקטוריון החליט על חלוקת 1.5 מיליון אופציות לכ- 500 עובדים. בדיווח לבורסה נכתב: "הנהלת החברה מבקשת להודות לעובדיה המסורים על פועלם הרב לטובת הצלחתה". 

דייב לובצקי (צילום: מנש כהן)
דייב לובצקי (צילום: מנש כהן)

וילנאי מארחים ידידים
ביום חמישי האחרון התקיים במרכז סוזן דלל בתל אביב, אירוע  השקת חוג הידידים של תיאטרון מחול "ענבל", בראשו יעמוד השר לשעבר אלוף במיל' מתן וילנאי. הקהל וחברי חוג הידידים נהנו ממופע המחול "לכת", יצירתו החדשה של הכוריאוגרף מור שני. קיבלו את הבאים  וילנאי ורעייתו ענת. צפו: השר לשעבר רן כהן, ראש אגף התקציבים לשעבר באוצר דוד בועז, ראש עיריית קריית גת אבירם דהרי, עו"ד נחום פיינברג, ניצב הכבאות הראשי דדי שמחי, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו גל שרעבי,  אל"מ במיל' פרופ' זאב דרורי, פרופ' אמיר ברנע, יו"ר "ענבל" דוד קאפח ומנכ"ל ענבל אלדד גרופי.
ענת ומתן וילנאי

ענת ומתן וילנאי (צילום: מנחה נופה)
ענת ומתן וילנאי (צילום: מנחה נופה)

שבוע למען הקהילה 

כחלק ממערך האחריות החברתית של החברה, עובדי סיילספורס ישראל, המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM , הקדישו שבוע שלם להתנדבות על חשבון שעות העבודה, במוקדים שונים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. חברת סיילספורס הדוגלת בנתינה וחיזוק הקהילות בהן היא פועלת, בנתה מודל התנדבותי במסגרתו, היא מאפשרת לעובדים שלה להקדיש 56 שעות התנדבות בשנה על חשבון שעות העבודה ובמימון מלא של החברה. 

 בפעילויות השתתפו 400 עובדי סיילספורס ישראל בראשם אפי כהן, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של החברה, שבחרו בין 14 פעילויות שונות שכללו שיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות שונות. ביניהן: שיפוץ מרכז איגי בראשון לציון, שיפוץ מועדונית הילדים והנוער "קידמה" ביפו למען עמותת SOCIAL EYES , שיפוץ בית מעבר לנפגעות אלימות בכפר יסיף למען מרכזי הסיוע לנפגעי/ות תקיפה מינית, הקמת גינה שיקומית לקשישים וניצולי שואה בנתניה למען עמותת "ונטעת" ועוד. 

אפי כהן (צילום: אייל פרידמן)
אפי כהן (צילום: אייל פרידמן)

ביחד עם לגר
לקראת חנוכה דיסני עולה בסרטון אנימציה מרגש בן 3 דקות, בה מככב אבא חורג העובר להתגורר עם האמא וילדיה. קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל והזמר סטפן לגר, נפגשו באולפן ההקלטות של שיר הקמפיין אותו מבצע בעברית סטפן, ובגרסה הבינלאומית זמר הג'אז גרגורי פורטר.

סער סיפרה כי המטרה לספר סיפור אוניברסלי המדגיש את תחושת ה"ביחד" של משפחה ואת הקסם שנוצר בקריאה המשותפת של סיפורים, כאשר  מה שבעצם חשוב במשפחה אלו החוויות שצוברים יחד ולווא דווקא קשר הדם.

 קרן סער וסטפן לגר (צילום: רפי דלויה)
 קרן סער וסטפן לגר (צילום: רפי דלויה)

סרטים בצוקים

שר התרבות חילי טרופר הגיע בשבוע שעבר לפתיחת פסטיבל הסרטים בצוקים, בתמיכת משרד התרבות שנערך, בלב המדבר, תחת כיפת השמיים. השר פגש במקום את אייל שיראי מפיק פסטיבל הסרטים בערבה, ומאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה. צור הודה לשר וציין כי הבאת האורחים מחו"ל דרשה מאמץ ואישורים מיוחדים עקב בעיית הקורונה ושמח לראותם בערבה, כמו גם הקהל הרב שהגיע לפסטיבל מכל רחבי הארץ.

 אייל שיראי, חילי טרופר ומאיר צור  (צילום: אדוארד קפרוב)
 אייל שיראי, חילי טרופר ומאיר צור  (צילום: אדוארד קפרוב)