בשישי האחרון חנכו ראש עיריית הרצליה משה פדלון, ובני משפחת פישביין את 'בית צחי' על שם צחי פישביין ז"ל.  פישביין היה תושב הרצליה, שרת כטייס קרב בחיל האוויר וכיהן בהתנדבות כיו"ר הטוטו. לאורך השנים, הוא שם דגש על קידום הספורט בקרב ילדים, בני נוער ואנשים עם מוגבלות, ונאבק למען מיגור האלימות במגרשי הספורט. הוא גם הקדיש מזמנו לסייע לתלמידים בחטיבת הביניים 'זאב' בעיר, שהתקשו בלימודי מתמטיקה, שם נחנך גם האולם על שמו. התרגשו מהמעמד: אלמנתו ורד וילדיו של פישביין. ח"כ יואב גלנט, חבר קרוב של צחי, נשא דברים בשם החברים הרבים שהותיר מאחוריו. 

תפילה מהנשיא

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש לאחרונה עם איתן סטיבה, הישראלי שימריא לתחנת החלל הבינלאומית בעוד כחודשיים במסגרת משימת 'רקיע'. הנשיא העניק לסטיבה עותק של התפילה לשלום המדינה  שייקח איתו למסע יוצא הדופן. עותק התפילה נכתב בכתב ידו של סבו של הנשיא - הרב הראשי הראשון יצחק הלוי הרצוג זצ"ל. 

איתן סטיבה (צילום: אביב חופי)
איתן סטיבה (צילום: אביב חופי)

מיס יפן בנטפים

מיס יפן, ג'ורי ווטנאבה, הנציגה היפנית בתחרות מיס יוניברס 2021, ביקרה בשישי בפארק החממות של חברת 'נטפים', באתר החברה שבקיבוץ מגל. זיו קרמר, מנהל נטפים יפן וצפון מזרח אסיה, ערך לה סיור מודרך. נטפים היא חברת ההשקיה מהגדולות בעולם ומובילה בפתרונות השקיה חכמים, אשר שמה לה למטרה להיאבק במחסור במים, קרקע ומזון ברחבי העולם לעתיד בר קיימא.

מיס יפן העידה על עצמה כי היא מושפעת רבות ממאמצי יפן ליישם עד שנת 2030 את יעדי הפיתוח בר קיימא הגלובליים של האו"ם, במגוון נושאים חברתיים, כלכליים וסביבתיים (SDG) ולכן ראתה חשיבות רבה במינוף השתתפותה בתחרות היופי הבינלאומית, עבור מטרה זו. 

זיו קרמר וג'ורי ווטנאבה  (צילום: תמר מצפי)
זיו קרמר וג'ורי ווטנאבה  (צילום: תמר מצפי)

שבת ויין לגדולים מהחיים

כ- 250 מתנדבים ומתנדבות הגיעו בחמישי לערב הוקרה מיוחד עבור מתנדבי עמותת 'גדולים מהחיים'. האירוע התקיים על גג גן העיר בתל אביב וכלל הענקת אותות מיוחדים עבור פעילות משמעותית למתנדבים מצטיינים, וכן הופעה של הזמרת לאה שבת. במסגרת הערב הושק באירוע שת"פ ייחודי בין 'יקב ירושלים' לעמותה, במסגרתו יימכרו מארזי יין מיוחדים וההכנסות ממכירתם יועברו לעמותה. נפגשו במקום: ליאור שמואלי מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים, אריה בכר יו"ר ובעלי קבוצת תדהר, ועוד. 

 ליאור שמואלי, לאה שבת ואריה בכר  (צילום: רומינה כהן)
 ליאור שמואלי, לאה שבת ואריה בכר  (צילום: רומינה כהן)

רגולטורים בכיכר העיר
רו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי חשבון לשעבר, ורו"ח  אימאן זועבי, גזברית הכבוד של הלשכה לשעבר, וכיום חברת ועד בסניף נצרת של הלשכה, אירחו רגולטורים בכירים, שהגיעו בימים חמישי ושישי לעיר נצרת. הבכירים השתתפו בפאנלים שנערכו ביוזמת אתר 'בוקרא' לחברה הערבית, במסגרת אולפן שקוף וחגיגי, שהוקם בשבוע האחרון בכיכר המרכזית בנצרת, לכבוד חג המולד, וקושט בהתאם. עם הרגולטורים שהצפינו והגיעו נמנים: ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך; ד"ר משה ברקת, הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון; עו"ד סיגל יעקבי, האפוטרופוסה הכללית והכונסת הרשמית, הממונה על הליכי חדלות פירעון; וד"ר שלומית ווגמן-רטנר, ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומ"מ ראש הרשות להגנת הפרטיות.  

איריס שטרק, ענת גואטה ואימאן זועבי (צילום: באדיבות לשכת רואי החשבון סניף נצרת)
איריס שטרק, ענת גואטה ואימאן זועבי (צילום: באדיבות לשכת רואי החשבון סניף נצרת)

בקאהם מבשל אונליין

לחובבי הבישול מבינכם נספר כי  ברוקלין בקהאם, בנם של ה'פאוור קאפל' של עולם האופנה והכדורגל - ויקטוריה ודיוויד בקהאם, השיק תכנית בישול מקוונת. הסדרה מתארת את מסעו של בקהאם ג'וניור, מלווה בשפים מובילים, בדרכו להגשמת חלומו להיות שף, ומשודרת בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלו.