הזמר אדם לוין, סולנה האובר-מקועקע של להקת "מארון 5", התקעקע לאחרונה במקום מפתיע: על הפנים. מדובר בפייס-טאטו בדמות צללית של ורד, שנמתחת מאזור קו הלחי שלו ועד לרקה.

לוין, בן למשפחה יהודית, הגיע כך לאירוע השקה של משקה טאקילה תחת מותג חדש בבעלותו ובבעלות אשתו, שנערך בעיר מיאמי. השניים אף העלו תמונות באינסטגרם עם הקעקוע, ושיתפו את 13.6 מיליון העוקבים שלהם. זמן קצר לאחר מכן הרגיע לוין והסביר שמדובר בקעקוע זמני של חברת AMKIRI הישראלית, שרשמה פטנט על קעקועים מבושמים, וכי יעמוד במילתו שלא לקעקע את פניו בקעקוע קבוע. בחברה הישראלית הופתעו מהמחווה.

אדם לוין  (צילום: רויטרס)
אדם לוין (צילום: רויטרס)

זיכרון בגן 

בראשון האחרון נחנך מחדש בעיר רמת גן 'גן עמירם' על שמו של עמירם ניר, שהיה יועץ ראש הממשלה לטרור, ונספה בתאונת מטוס במקסיקו. ניר ז"ל, היה בעלה הראשון של ג'ודי שלום ניר-מוזס, ואבי ילדיה נמרוד ונדב. שלום ניר-מוזס הודתה בחום לראש העיר רמת-גן, כרמל שאמה-הכהן, אשר הביא לשיפוץ הגן ואף הגיע לטקס גזירת הסרט בגן הממוקם בשכונה שבה התגורר ניר.

ג'ודי שלום ניר-מוזס, כרמל שאמה-הכהן ונמרוד ניר (צילום: באדיבות עיריית רמת גן)
ג'ודי שלום ניר-מוזס, כרמל שאמה-הכהן ונמרוד ניר (צילום: באדיבות עיריית רמת גן)

משא מרים למפקדים

חברי הסגל הבכיר של פיקוד הצפון, בראשות מפקד הפיקוד, אלוף אמיר ברעם, קיימו בשבוע שעבר ישיבת מפקדים במוזיאון בית לוחמי הגיטאות, כחלק משיתוף פעולה משמעותי ועמוק בין הפיקוד לבין בית לוחמי הגטאות.

את היום פתח מנכ"ל הבית, יגאל כהן,  שברך את הנוכחים, סיפר אודות הבית ועל מגוון הפעילויות המתקיימות בו, ואף העניק שי לכל אחד מהנוכחים את הספר "משא מרים" מאת צביקה דרור, המספר את סיפורה המופלא של מרים נוביץ - האוצרת הראשונה של הבית, והקשר האמיץ שלה לבית לוחמי הגטאות.

לאורך שנים, יחידות רבות בפיקוד הצפון מתארחות במוזיאון, משתתפות בכנסים, ובכלל זה בעצרת המרכזית הנערכת ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, ובפרויקט "נצר אחרון".

אמיר ברעם ויגאל כהן (צילום: באדיבות בית לוחמי הגטאות)
אמיר ברעם ויגאל כהן (צילום: באדיבות בית לוחמי הגטאות)

ניסנקורן בהקשבה

במפגש הכרות שהתקיים לאחרונה במלון 'איביס ירושלים' שבמרכז הבירה, נועדו מלונאי ירושלים עם אבי ניסנקורן נשיא התאחדות המלונות הארצי. סימה דהוקי הבעלים של מלונות 'איביס ישראל' ואהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות 'איביס ישראל', אירחו את  המפגש באולם האירועים "הקומה ה-8". " האולם ניבנה בזמן שיא של חצי שנה בעלות של למעלה ממיליון שקלים ונפתח לפני מספר חודשים. הוא ממוקם בקומה הגבוהה ביותר של המלון ומשקיף על הנוף הפנורמי של עיר הקודש.

מנהלי בתי המלון בעיר שהגיעו לשמוע ולהשמיע, דנו באתגרים של המלונות בתקופה מורכבת זו. בין המשתתפים במפגש היו גם דיויד טאקר יו"ר התאחדות מלונות ירושלים, ואריה זומר מנכ"ל התאחדות מלונות ירושלים. 

אהרון ברנשטיין, דיויד טאקר, אבי ניסנקורן, סימה דהוקי ואריה זומר (צילום: טל מרום)
אהרון ברנשטיין, דיויד טאקר, אבי ניסנקורן, סימה דהוקי ואריה זומר (צילום: טל מרום)

יודקביץ מקדמת

השבוע הצטרפה הדוגמנית, השחקנית ומעצבת הפנים, רונית יודקביץ לקבוצת "מורז צמחי מרפא". הצטרפותה לקבוצה תלווה בקמפיין שיצולם בקרוב ומטרתו לקדם סדרה דרמו-קוסמטית חדשה שכוללת 11 מוצרים המבוססים על תמציות צמחיות נוגדות חימצון חיוניות, המשפרות את גמישות העור, מאיצות התחדשות תאים, מאטות היווצרות קמטים בעור ושומרות על מרקם העור. בימים אלו יודקביץ' סיימה לצלם סדרת ריאליטי חדשה בתחום עיצוב הפנים וה"הום סטיילינג" בהנחייתה ובהנחיית מעצב האופנה וכוכב הריאליטי דרור קונטנטו, אשר צפויה להיות משודרת בעתיד הקרוב בערוץ 'רשת 13'.

רונית יודקביץ' (צילום: באדיבות מורז צמחי מרפא)
רונית יודקביץ' (צילום: באדיבות מורז צמחי מרפא)

רצים על הצוק

חברת 'מרתון ישראל' משיקה בימים אלו את כפר הריצה 'מנרה'. "אנו רואים במנרה לוקיישן חשוב ואסטרטגי, התואם את פעילות החברה, ומתאים לפריסת מיזם 'כפרי הריצה' שלנו הפונה לרצים, רוכבים, קבוצות, בודדים, חברות וארגונים. אתגר טיפוס צוק מנרה יהיה חלק מהתוכנית - אם בהליכה או בריצה, ויוסיף אתגר וחוויה לכל המשתתפים", ציין עופר פדן מנכ"ל ובעלי 'מרתון ישראל'.

עופר פדן (צילום: באדיבות מרתום ישראל)
עופר פדן (צילום: באדיבות מרתום ישראל)