מעצבת האופנה והיזמית רבקה הסל-כהן, מייסדת מותג בגדי הנשים  LoveShackFancy, , אירחה במוצאי השבת האחרונה מסיב לכבוד יום הולדתה ה-40. הלוקיישן הנחשק שנבחר לארח את המסיבה, היה אולם הנשפים של מלון 'פלאזה' בעיר ניו יורק, שעוצב בסגנון התקופה הוויקטוריאנית ונצבע בוורוד. כלת השמחה החליפה במהלך הערב שלוש שמלות וזכתה לברכה מרגשת מבעלה איש העסקים ויזם הנדל"ן טוד כהן. האורחים שהקפידו על קוד הלבוש, התפעלו מהעיצוב המוקפד שכלל עשרות סידורי פרחים, מספר גדול של עוגות יום הולדת מעוצבות, הופעות, רקדניות על שנדלירים, קונפטי ודי.ג'יי שהרקיד את קהל האנשים הנכונים של העיר ניו יורק. 

אדם, רז ומאנדיי בסופרבול

בלילה שבין ראשון לשני, שעון ישראל, זכתה קבוצת לוס אנג'לס ראמס בסופרבול. הטאצ'דאון של קופר קאפ דקה וחצי לסיום המשחק, העניק לראמס ניצחון 20:23 וזכייה שניה בתולדותיהם. במשחק שכל אמריקה הייתה מחוברת אליו, הייתה גם נציגות ישראלית צנועה בקהל, בדמותם של הזמר עומר אדם ויוצר 'פאודה' - השחקן ליאור רז. בנוסף חברת 'מאנדיי' (monday.com)  הישראלית, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה, העלתה במהלך השידור, שהוא הנצפה ביותר בארה"ב, פרסומת מטעמה, זאת כחלק מקמפיין פרסום רחב של החברה, אותו מוביל צוות השיווק הפנימי של מאנדיי. הקמפיין עלה בימים האחרונים בארה"ב והפרסומת המדוברת שודרה בהמשך לטיזרים שפורסמו כבר בשבוע שעבר. בפרסומת הסופרבול מציגה מאנדיי עולם עבודה ללא גבולות כפי שמערכת ההפעלה של החברה מאפשרת לכל אחד ואחת בכל תפקיד, בכל ארגון, כולל בנייה מאפס של תהליכי עבודה בפשטות ובאופן אינטואיטיבי.

עומר אדם (צילום: אריה לייב אדאמס, פלאש 90)
עומר אדם (צילום: אריה לייב אדאמס, פלאש 90)

השגריר קורן

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, והנציגה הרשמית של חברת מוצרי הצילום Canon  בישראל, בחרה בצלם העיתונות והדוקומנטרי המוביל והמוערך זיו קורן, להיות שגריר המותג בישראל.  קורן המצלם לעיתונות הבינלאומית, הציג ב- 120 תערוכות ברחבי העולם, זכה בכ- 40 בפרסים בינלאומיים והוציא 20 ספרים. לרגל ההכרזה נפגשו צביקה גיור יו"ר ומנכ"ל משותף ניופאן, ירון צפדיה, מנכ"ל משותף ניופאן וקורן, עם שגריר יפן בישראל, מיצושימה קואיצ'י.

 צביקה גיור, זיו קורן, מיצושימה קואיצ'י וירון צפדיה  (צילום: דנה קופל)
 צביקה גיור, זיו קורן, מיצושימה קואיצ'י וירון צפדיה  (צילום: דנה קופל)

בן דרור הדור הבא

תתקשרו לברך את ניל בן-דרור אשר מונה השבוע למנכ"ל קבוצת בן דרור. ניל בן ה-34 שהחל את דרכו בקבוצה לפני כעשור, ומילא בה שורה של תפקידים, מונה כמנכ"ל במקומו של אביו, אילן, שיכהן  מעתה כיו"ר הקבוצה. קבוצת בן דרור נוסדה ב-1990 בפארק התעשיות עמק חפר על ידי בני הזוג איריס ואילן בן דרור. הקבוצה פועלת במספר מישורים בהם- קמעונאות, ייבוא ושיווק מותגי אופנה וספורט, סיטונאות והפצת מותגי הקבוצה לחנויות ורשתות מובילות בישראל. כמו כן מפיקה הקבוצה ומנהלת אירועי ספורט המוניים.

ניל בן דרור (צילום: קבוצת בן דרור)
ניל בן דרור (צילום: קבוצת בן דרור)

משקמים בעזרת הלמסלי

הקרן ע"ש ליאונה מ. והארי ב. הלמסלי, תעניק למרכז הרפואי פדה-פוריה 15 מיליון דולר לטובת מרכז השיקום לצפון ע"ש הלמסלי. תרומתה של הקרן תאפשר להשלים את בניית מרכז השיקום לצפון, אשר עתידה להסתיים בשנת 2023 . המרכז החדש, נועד לסגור את הפערים העצומים באפשרויות שיקום, בין הצפון למרכז. שותפים נוספים במימון הפרויקט הם משרד הבריאות, עזבון איניאס הלנברג, וקרן הרב יעקב ולאה פרידמן ומשפחתם (לוס אנג'לס).  ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי פדה- פוריה, הודה מקרב לב, לנציגי קרן הלמסלי שכבר תרמה למעלה מ-430 מיליון דולר עבור פרויקטים בישראל.

רוזמן מנטרל חיידקים
קבוצת א.ל. מאשדוד בראשות המנכ"ל בועז רוזמן – תרמה והתקינה ב-1500 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד״א את טכנולוגיית IN-EX  החדשנית לאוויר נקי ומניעת התפשטות וירוסים. המערכות פותחו במרכז המו"פ של א.ל. בשיתוף עם חוקרים מאוניברסיטת בר-אילן. לטענת המפתחים הטכנולוגיה קוטלת בקטריות ווירוסים באוויר ביעילות של למעלה מ-99%.

 טרום ההתקנה, ערכה מד״א בדיקה מקיפה באמצעות ד"ר איתן ישראלי, מנהל Israeli Biohazard ויו"ר האגודה הישראלית לבטיחות ביולוגית (IBSA), שקבע כי טכנולוגיית IN-EX בטוחה לשימוש ובעלת יתרון בנטרול חיידקים ונגיפים המצויים באוויר והמצטברים על גבי מסנני האויר ברכב עם הזמן.

בועז רוזמן  (צילום: נועה באשרי)
בועז רוזמן  (צילום: נועה באשרי)

מנהלים מציאות משתנה 

חנוך קס | היזם והבעלים של ה Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל

 "קבוצת קס, פתחה את ה Magic Kass  פארק השעשועים הגדול, בספטמבר 2021 - בתקופה לא פשוטה של מגפה שלא עשתה סימנים שהיא עומדת להעלם ובעיצומו של הגל הרביעי. 

לצערנו, השגרה בפארק נפגעה בחודש דצמבר עם השתלטות גל האומיקרון. קבוצות בית ספר ביטלו ביקורים בפארק בגלל בידודים, הורים חששו להגיע לפארק, וחלקם הגדול נאלץ להתמודד עם ילדים חולים. בילוי משפחתי לא בא בכלל בחשבון. המדינה טובה בלהקשות על עסקים וכמובן לוודא שבעלי עסקים ישלמו הרבה מיסים. חלילה לתת תמיכה !

בנוסף לזה, תוכנית הסיוע המגוחכת שהציעה הממשלה לעסקים הייתה לא רלבנטית לכלל בתי העסק, ולא נתנה שום מענה למצוקה שלנו ולהפסדים הכספיים הגדולים שצברנו בחודשים אלו. הבנו שאנחנו לבד, בלי אבא או אמא וחיפשנו פתרונות יצירתיים, כדי להמשיך להפעיל את הפארק, להשאיר את העובדים ולשלם משכורות. בין הפתרונות שיזמנו היו, פחות ימים פתוחים לקהל הרחב לטובת סגירת הפארק לקבוצות של חברות פרטיות וציבוריות. בימים אלו, כאשר גל האומיקרון נמצע בדעיכה אנו מתחילים לחזור לשגרה".