אבישי אברהמי, ממייסדי ומנכ"ל חברת WIX, חש גאווה מיוחדת ושיתף את חבריו ב'פייסבוק' בדבר הערבות ההדדית שגילו עובדי החברה באירופה, עם פרוץ המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. לדבריו: "חברי צוות Wix מליטא נסעו עד לגבול פולין-אוקראינה, ויחד עם הצוות הפולני שלנו, עזרו לצוות האוקראיני ולבני משפחותיהם לחצות את הגבול, ולהביא אותם למקום מבטחים. האנשים האלה לא נפגשו מעולם. אני מאוד נרגש וגאה".

רצים ומתפנקים עם פועלים

ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, הוביל את קבוצת poalim wonder team, שבה נכללו מעל ל-200 מעובדי הבנק, אשר רצו במקצה לעשרה ק"מ, במסגרת מרתון סמסונג תל אביב. את המקצה שבו רצה הקבוצה הזניקה האלופה האולימפית לינוי אשרם. בעמדת ההזנקה אשרם פגשה את רב ניצב קובי שבתאי, מפכ"ל משטרת ישראל, שהזניק את המקצה שהתקיים מיד לאחר מכן.

בנקודת הסיום של המקצה לעשרה קילומטרים המתינו לקרופיק שסיים בזמן מרשים של 1:01 (שעה ודקה), וליתר עובדי הבנק: ידין ענתבי, משנה למנכ"ל בנק הפועלים הממונה על חטיבת שווקים פיננסים ובנקאות בינלאומית; צחי כהן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים הממונה על החטיבה העסקית; גלית דובין, מנהלת תוכנית ההטבות פועלים וונדר; גלית פולק מנהלת התקשורת השיווקית בבנק; אמן החושים ליאור סושרד ועוד. אגב, תוכנית ההטבות ללקוחות בנק הפועלים העניקה חסות למתחם ה-VIP של המרתון. המתחם כלל פינות ישיבה, עמדות קפה, עמדות אוכל, מתחם מסאז'ים ודי ג'יי. 

לינוי אשרם וקובי שבתאי (צילום: סיון פרג')
לינוי אשרם וקובי שבתאי (צילום: סיון פרג')

גלית דובין, ראובן קרופיק  וידין ענתבי  (צילום: סיון פרג')
גלית דובין, ראובן קרופיק  וידין ענתבי  (צילום: סיון פרג')

ליאור סושרד (צילום: סיון פרג')
ליאור סושרד (צילום: סיון פרג')

טוטו -הפתיחה המחודשת

בשורה לחברי האלפיון העליון - מסעדת 'טוטו' התל אביבית, של השף ירון שליו,  נפתחת מחדש לאחר שנתיים שבהן הייתה סגורה בתקופת הקורונה. תקופת הסגירה נוצלה לצורך שיפוץ כולל של המקום. בשישי האחרון, כבר נצפו מספר אנשי עסקים מגיעים לסעוד במקום, טרום הפתיחה המחודשת הרשמית. 

הלוויין שהונפק  

בחמישי בבוקר פתחו חברי הנהלת חברת 'אימאג'סט אינטרנשיונל' את המסחר בבורסה בתל-אביב, לרגל רישומה של החברה למסחר בבורסה המקומית. בטקס הפתיחה השתתפו מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב,  יו"ר אימאג'סאט גילון בק, שותף בכיר בקרן 'פימי'; מנכ"ל החברה נועם סגל; מנכ"ל התעשיה האווירית בועז לוי; ועוד מבעלי המניות הגדולים בחברה - סמנכ"ל ההשקעות של 'דיסקונט קפיטל' חנוך פפושדו, עו"ד שרון אמיר, עמוס מלכא, ועוד.

 אימאג'סט היא חברת לוויינים ופתרונות מודיעין מהחלל שהחלה דרכה בשנת 1997. החברה מספקת ומפתחת שירותי תצפית ברזולוציה גבוהה מאוד, לצד פתרונות ושירותים מבוססי בינה מלאכותית, ותשתיות מודיעין מבוססות חלל לשוק הביטחוני והאזרחי. אימאג'סט מתעתדת להרחיב את יכולותיה ומפתחת, בין היתר, מערכות לוויינים מתקדמות על בסיס טכנולוגיית New Space. בין לקוחותיה: סוכנויות מודיעין ומשרדי ביטחון מרחבי העולם.

איתי בן זאב, גילון בק ונועם סגל (צילום: קובי וולף)
איתי בן זאב, גילון בק ונועם סגל (צילום: קובי וולף)

יוצרים שותפות עם משפחת ד׳אמיליו

Lightricks, חברת ההיי-טק שמפתחת כלי מובייל מהמובילים בעולם, לעריכה, עיצוב ועיבוד תמונות ווידאו, עבור יוצרי תוכן, מממשת את החזון להפוך לפלטפורמה ליוצרי תוכן והודיעה על שותפות ראשונה מסוגה: בני משפחת ד׳אמיליו הכוללת את כוכבת הטיקטוק צ'ארלי ד'אמיליו, מצטרפים לחברה כשותפים שגרירים ובעלי מניות. 

עם במהלך השיווקי הציגו בחברה את LinkInBio  - כלי שמאפשר ליוצרי תוכן לתעל את כל עמודי התוכן שלהם למקום אחד, ומשפחת ד'אמיליו תשתמש בו באופן בלעדי לנכסיה הדיגיטליים. במסגרת שיתוף הפעולה, יושקו מספר קמפיינים שונים שיקדמו את מוצרי החברה תוך שיפורם על ידי תובנות והצעות אסטרטגיות שיגיעו מהמשפחה לאנשי הפרודקט והקריאייטיב בחברה.

משפחת ד'אמיליו (צילום: באדיבות Lightricks)
משפחת ד'אמיליו (צילום: באדיבות Lightricks)

 מציינים עשור עם רביב

רשת מלונות 'ישרוטל' קיימה לאחרונה את הטקס השנתי שלה "10 שנות וותק" – לכבוד עובדים המציינים עשר שנות עבודה ברשת. את האירוע שהתקיים במלון רויאל ביץ' באילת, הנחתה אלמז מנגיסטו, והוא נערך בהשתתפות ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל; עמית בהט, סמנכ"ל התפעול; גולן כהן, סמנכ"ל משאבי אנוש ומנכ"לי מלונות הרשת.

 91 עובדים מכל התחומים, שציינו עשור ברשת, הוזמנו להתארח באחד ממלונות הרשת באילת. לכבודם נערכה ארוחת ערב חגיגית בניצוחו של ניסים לוי, השף של מלון הרויאל ביץ', והם זכו לקבל תעודות הוקרה וליהנות ממופע של להקת Like Queen.

ליאור רביב  (צילום: יניב כהן)
ליאור רביב  (צילום: יניב כהן)

נפלאות סופהשבוע

הבמאי האגדי קוונטין טרנטינו  קיים הרצאה בסינמטק בתל אביב במסגרת חודש המחווה ליצירתו שבמסגרתו הוקרנו בסינמטק כל סרטיו. 

קוונטין טרנטינו (צילום: רויטרס)
קוונטין טרנטינו (צילום: רויטרס)

>סמסו מזל טוב למנכ"לית קבוצת קאהן, של מוריס קאהן, דפנה ג'קסון, שנישאה בסוף השבוע למפיק משה פארן. החתונה נערכה במלון 'אוריינט' בירושלים וכללה הופעה חיה אקוסטית של הזמר אביב גפן.