בכירי תעשיית הטלוויזיה התייצבו בראשון בבוקר ב'האנגר 11' בנמל תל אביב שלבש חג לרגל האירוע התוכן והחדשנות השנתי של חברת HOT. את האירוע כיבד בנוכחותו שר התקשורת יועז הנדל אשר הודיע על הקמת הקרן הישראלית ליצירות טלוויזיה. מנכ"לית HOT  טל גרנות גולדשטיין ניצחה על חגיגת התוכן הישראלי וסיפרה כי השנה יושקעו כ-130 מיליון שקל ביותר מ- 50 סדרות חדשות מתוכן 8 סדרות שמופקות בקופרודוקציה עם גופים מהארץ ומחו"ל. כמו כן הביעה גרנות -גולדשטיין  גאווה על כך שלמעלה מ- 20 הפקות מקור נמכרו לגופי שידור בינלאומיים בשנתיים האחרונות וחשפה את המוצר החדש     HOT ONE –  מכשיר מולטימדיה אשר יעניק חוויית תוכן חדשנית ויושק במהלך השנה. נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT,  הציג את הסדרות הישראליות שעתידות לעלות בהן הפקות חדשות לצד עונות המשך לסדרות פופולאריות. הגיעו לחגוג יצירה ישראלית: פנינה אדרי, יואב גרוס, עדו הר-טוב, רם לנדס, ניב חורש, חיים סלוצקי, רינת קליין, זוהר יעקבסון, יורם מוקדי, טמירה ירדני, נדב פלטי, אורלי אטלס- כץ, הדס וירון ליכטנשטיין, יוצרים, שחקנים וטאלנטים. 

רינת קליין   (צילום: רפי דלויה HOT)
רינת קליין   (צילום: רפי דלויה HOT)

נדב פלטי (צילום: רפי דלויה HOT)
נדב פלטי (צילום: רפי דלויה HOT)

חיים סלוצקי, טמירה ירדני ופנינה אדרי (צילום: רפי דלויה HOT)
חיים סלוצקי, טמירה ירדני ופנינה אדרי (צילום: רפי דלויה HOT)

שת"פ חשמלי
כלמוביל, בזן וסונול חתמו על הסכם שיתוף פעולה, ליישום טכנולוגיית ייצור חשמל ממימן באמצעות תאי דלק ושימוש במשאיות חשמליות. במסגרת ההסכם בין החברות בזן תייצר את המימן, סונול תקים את תחנות התדלוק לאספקת המימן וכלמוביל תעלה על כבישי ישראל את משאיות תאי הדלק המתקדמות, מתוצרת יונדאי. עוד במסגרת זו, סונול ובזן יוסיפו משאיות מונעות מימן לצי הרכב שלהן. חתמו על השת"פ: ניר גלילי מנכ"ל סונול, מלאכי אלפר מנכ"ל בזן  ויניב שראזי מנכ"ל כלמוביל 

ניר גלילי, יניב שראזי ומלאכי אלפר  (צילום: יוסי אלוני)
ניר גלילי, יניב שראזי ומלאכי אלפר  (צילום: יוסי אלוני)

כהן במרלו"ג

בחמישי האחרון התקיים אירוע השקת המרכז הלוגיסטי החדש של ארגון "פתחון לב", בראשון לציון. המרכז החדש עתיד להחליף את המרכז הלוגיסטי הוותיק אשר פועל מיום היוסדו של ארגון פתחון לב עוד בשנת 1998, וממוקם במתחם 'חונים קונים' אף הוא בעיר ראשל"צ.  אל אירוע ההשקה הגיעו שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן; ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך; מנכ"ל ארגון "פתחון לב", אלי כהן; שלי ארביב מקרן ארביב אשר המבנה הוקם באמצעות תרומתה, חברי הנהלת הועד המנהל של "פתחון לב", ונוספים.

המרכז החדש והמרווח, הוקם בהשקעה של מעל למיליון וחצי שקלים, ויאפשר להרחיב פי שישה את היכולת הלוגיסטית של הארגון לסייע לנזקקים. במקום ייאסף המזון שמגיע בתרומות ומחולק לסניפי הארגון הפרוסים ברחבי הארץ; וכן יוכנו סלי מזון עבור מבקשי הסיוע שאין באפשרותם להגיע לסניפים ומקבלים את הסלים ישירות לבתיהם מדי שבוע. 

 רז קינסטליך, מאיר כהן, איתי מתיתיהו, אלי כהן (צילום: יוסי אלטרמן)
 רז קינסטליך, מאיר כהן, איתי מתיתיהו, אלי כהן (צילום: יוסי אלטרמן)

שמלצר מפנקים סוכנים מצטיינים

חברת שלמה ביטוח הטיסה בטיסה פרטית קבוצה של 100 סוכנים וסוכנות ביטוח מובילים ובנות זוגן, לחופשה יוקרתית ומפנקת בגיאורגיה.  הסוכנים  והנהלת שלמה ביטוח נהנו מחופשה בת חמישה ימים שכללה אירוח בבית מלון יוקרתי, הופעה של הזמרת מרגלית צנעני, ארוחות, טיולים מודרכים באתרי הטבע בחבלי הארץ של גיאורגיה ואטרקציות ייחודיות. במהלך הטיול נחשפו הסוכנים למיזם חדש שמטרתו לחזק את מעמד הסוכנים הנקרא 'שלמה סטאר' במסגרתו ידורגו הסוכנים המובילים בעבודתם מידי חודש. התלוו לחופשה חברי הנהלת החברה ובהם עתליה שמלצר נשיאת הקבוצה, טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, אורי אומיד, מנכ״ל החברה. 

טובי שמלצר ועתליה שמלצר  (צילום: באדיבות שלמה ביטוח)
טובי שמלצר ועתליה שמלצר  (צילום: באדיבות שלמה ביטוח)

מקדמים בבירה

ארגון LGBTech העוס' בנושא גיוון והכלה של קהילת הלהט"ב בשוק התעסוקה ערך אירוע לציון פתיחת שנת הפעילות 2022. האירוע נערך במשרדי חברת 'נטורל אינטליג'נס', שהינה שותפה אסטרטגית ותומכת מובילה בפעילות LGBTech מזה כחמש שנים. באירוע הכריזה מנכ"לית הארגון סיון קניאל, על ההתרחבות המתוכננת של פעילות  LGBTech לאזור ירושלים במהלך השנה הקרובה וזאת במסגרת פרויקט משותף עם 'הבית הפתוח' בירושלים והמשרד לשוויון חברתי. מדובר בפרויקט הראשון שמקיים הארגון מחוץ לאזור המרכז.

במהלך האירוע התקיים פאנל תחת הכותרת: "כוכבי הלהט"ב בשמי הפרודקט" עם מנהלי מוצר להט"בים בכירים בהייטק ובכללם: דן-יה שוורץ,  Director of Product Growth בחברת Meta ותומר פוס סנדרוביץ, VP Product & Growth בחברת נטורל אינטליג'נס, בהנחיית מייקל אלרואי, Business Development Rep  ב- Hyro. עוד נכחו: נטע פלר, סמנכ"לית משאבי אנוש של נטורל אינטליג'נס; שחר גרמבק, מייסד ארגון LGBTech;  על החלק האמנותי באירוע היתה אחראית מיקה בן שאול, במופע Slam Poetry.

נטע פלר, שחר גרמבק וסיון קניאל (צילום: רן לזרוני)
נטע פלר, שחר גרמבק וסיון קניאל (צילום: רן לזרוני)