קבוצת "נייר חדרה", אשר הוקמה לפני כ-70 שנים, כמפעל הנייר העברי הראשון בישראל, וכיום היא חברת המחזור, ומוצרי האריזה מקרטון הגדולה במדינה, קיימה לאחרונה אירוע חגיגי לרגל השקת מיתוג חדש, וחשיפת שמה החדש - "אינפיניה" (INFINYA).

השם החדש, "אינפיניה" נועד לספר את סיפורה של הקבוצה, המקיימת כלכלה מעגלית אינסופית, בת שלושה מגזרי פעילות: איסוף ומיחזור פסולת קרטון ונייר, ייצור ומכירת גלילי נייר ממוחזר לקרטון, וייצור אריזות קרטון. לאירוע, אשר התקיים באולם האירועים "THE SEN", הוזמנו מעל ל-1500 עובדי הקבוצה אשר נהנו מהופעה של אמן החושים ליאור סושרד. נכחו: ישי דוידי מייסד, יו"ר ומנכ"ל קרן ההשקעות הפרטיות 'פימי' המשמש כיו"ר דירקטוריון קבוצת אינפיניה; גדי קוניא מנכ"ל קבוצת אינפיניה; הדירקטורים רחל לוין, קרן כהן-טרומן, ושלום זינגר; עמית בן-צבי דירקטור ושותף בקרן פימי ועוד.

צוק, הסטרטאפים והטשולנט
ניר צוק מייסד 'פאלו אלטו נטוורקס', התארח במפגש שנערך תחת הכותרת ' סטרטאפים על הטשולנט' לשיחה עם יזמי היי טק חרדים בבני ברק. את הפגישה עם מייסד ענקית אבטחת הסייבר הבינלאומית הוביל משה פרידמן, מייסד ומנכ"ל 'קמא-טק- חרדים בהייטק'.

ניר צוק ומשה פרידמן (צילום: אברהם כהן)
ניר צוק ומשה פרידמן (צילום: אברהם כהן)

דויטשר חוגג לברזילי חמישים

סמסו מזל טוב לעו"ד רונית ברזילי, הסמנכ"לית והיועצת המשפטית של קבוצת 'אלקטרה' שחגגה במוצאי שבת את יום הולדתה ה- 50, במתחם האירועים הפרטי' פופ אנד פופ' שבתל-אביב. לרגל המאורע המקום עוצב בצבעי מותג 'דולצ'ה גבאנה', וההפקה הציבה במקום מיצב של תיק ענק של המותג. המוזמנים נהנו מארוחת ערב מעשה ידיו של השף שחף שבתאי, ממופע סטנד-אפ של קובי מימון, ומהופעה פרטית של הזמר שלומי שבת. את הקינוחים הוציאו המוזמנים מתוך לוקרים המוצבים במקום. בין אלו שחגגו עם ברזילי: ברק ו-ורד רוזן, צביקה בארינבוים, שמעון ולובה ג'ייקובסון, שמרית הלל, וכמובן הבעל איתמר דויטשר שאירגן את החגיגה. 

איתמר דויטשר  (צילום: אורן טסלר)
איתמר דויטשר (צילום: אורן טסלר)

חלום משלהן בגלריה
בשישי האחרון נפתחה בגלריה של בנק דיסקונט בתל-אביב תערוכת האיורים של האמנית מירית בן נון 'חלום משלך'. התערוכה נוצרה בהשראת הספר "נוכחות, משפיעות, מובילות" של ד"ר אפרת ליאני. בתערוכה מוצגות 60 יצירות של נשות קריירה ישראלית, ברוכות עשייה, שחוללו שינוי בתחומן. נכחו בפתיחה: אוצרת הבנק  שלומית נוס; פרופ' רבקה כרמי שנשאה דברי פתיחה; קרנית  פלוג, סמדר נמרודי, אתי דויטש סמנכ"לית ראש חטיבת הניהול בדיסקונט, ועוד.

שלומית נוס וקרנית פלוג (צילום: רפי דלויה)
שלומית נוס וקרנית פלוג (צילום: רפי דלויה)

סמדר נמרודי ומירית בן נון (צילום: רפי דלויה)
סמדר נמרודי ומירית בן נון (צילום: רפי דלויה)

רבקה כרמי ואפרת ליאני (צילום: רפי דלויה)
רבקה כרמי ואפרת ליאני (צילום: רפי דלויה)

חוף הזהב בנעלי הריצה

במתחם 'מנדרין' שבצפון תל אביב, נערכה השקת  דגם חדש של מותג נעלי הספורט הבינלאומי Hoka, . מותג נעלי הריצה וההליכה, משיק בימים אלה דגם חדש של נעלי הספורט תחת השם KAWANA. מדובר בנעליים רב תכליתיות שעוצבו במיוחד עבור רצים ואוהבי הפיטנס, הנקרא על שם חוף הזהב המפורסם באוסטרליהKAWANA BEACH . הקולקציה החדשה מסוגננת ומיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה. את ההשקה אירחו מנכ״ל חברת 'ניו ראן' היבואנית הרשמית של המותג לישראל מאיר קנר, ומנהלת השיווק גלית בירנבוים-נבון.

מאיר קנר וגלית בירנבוים-נבון (צילום: באדיבות Hoka)
מאיר קנר וגלית בירנבוים-נבון (צילום: באדיבות Hoka)

צילום באדיבות Hoka