עשרות עובדי חברת 'נייס' מישראל ומאירופה ארזו בימים האחרונים מאות תיקים עם מצרכים הכרחיים, עבור פליטים מאוקראינה שנמלטו מהמדינה בעקבות המלחמה. בימים האחרונים הגיעו חלק מהעובדים, בראשות המנכ"ל ברק עילם, לחלק את הציוד שארזו בגבול פולין-אוקראינה. חברי המשלחת של נייס ניסו לסייע גם לשותפים עסקיים מאוקראינה, לחלץ עובדים שלהם שרצו להגיע למקום בטוח יותר. 

יוניבו וגולני לנצח

״יוניבו״, מהחברות המובילות בישראל בתחום הקנאביס הרפואי, שבין מנהליה ניתן למצוא יוצאי חטיבת גולני, תרמה להקמת יחידה של ״גדולים במדים״, עם מתנדבים בעלי מוגבלויות, בסיירת גולני. בטקס שנערך במחנה "שרגא" שבגליל המערבי, סגרו ראשי החברה מעגל עם החטיבה שבה עשו את שירותם הצבאי, והעניקו אפשרות למתנדבים בעלי מוגבלויות - לקבל מסגרת תומכת, לעלות על מדים, ולהוות חלק מהחברה בישראל.

באירוע השתתפו: מנכ״ל ומייסד ״יוניבו״, גולן ביטון; המשנה למנכ״ל ומנהל מפעל הייצור של ״יוניבו״ באשקלון, עדי כרמי; שניהם בוגרי גולני בתפקידי קצונה ופיקוד בכירים. עוד הגיעו: יו"ר עמותת "יד לילד המיוחד" - מפעילת "גדולים במדים", אלוף (מיל׳) גבי אופיר שבין תפקידיו הרבים בצבא שימש גם כמח״ט גולני; יו״ר ״גדולים במדים״ סא״ל (מיל׳) אריאל אלמוג; מנכ״ל ״יד לילד המיוחד״ הרב מנדי בליניצקי; מנהלת החינוך המיוחד במרחב חיפה, מירב דרור; מפקדי וחיילי סיירת גולני ועוד.

 גולן ביטון, גבי אופיר ועדי כרמי (צילום: יוני רייף)
 גולן ביטון, גבי אופיר ועדי כרמי (צילום: יוני רייף)

כבוד לד"ר אייזנברג

חברי הנהלת 'רציו אנרגיות' הצפינו לאוניברסיטת חיפה כדי לחגוג עם איתן אייזנברג, הגיאולוג הראשי של רציו, סגן נשיא בכיר לחיפושים והפקה, והאיש החתום על גילוי מאגר 'לוויתן', קבלת תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת חיפה. אייזנברג שפעיל כגיאולוג מאז שנות ה-60 נמנה על מקימי רציו בשנת 1992, והיה זה שסימן את השטח בו מצוי כיום מאגר לוויתן כבעל פוטנציאל לגילוי גז.

בעלי השליטה ליגד רוטלוי - יו"ר רציו אנרגיות, ויגאל לנדאו, מנכ"ל השותפות, יחד עם איתי רפאל, מנכ"ל 'רציו פטרוליום', הגיעו לברך את אייזנברג שקיבל את התואר מפרופ' רון רובין, נשיא אוניברסיטת חיפה. עוד הגיעו לברך, שירה בן אור, מנכ"לית עמותת הידידים, פרופ' גור אלרואי, רקטור האוניברסיטה, ואורחים נוספים.

ליגד רוטלוי, איתן אייזנברג, פרופ' רון רובין ויגאל לנדאו (צילום: נועם לויתן)
ליגד רוטלוי, איתן אייזנברג, פרופ' רון רובין ויגאל לנדאו (צילום: נועם לויתן)

שקד מפרגנת לגפן

בראשון האחרון השיקה חברת HOT  את הסדרה "שנות הירח" שכתב אביב גפן, שמציגה את חייו בתחילת שנות ה-90. באירוע, שהתקיים במתחם 'זאפה מידטאון' שבתל-אביב, אירחה מנכ"לית HOT  טל גרנות-גולדשטיין,  את ההשקה המדוברת, שאליה הגיעה גם שרת הפנים  איילת שקד.

טל גרנות-גולדשטיין, אביב גפן ואיילת שקד (צילום: רפי דלויה)
טל גרנות-גולדשטיין, אביב גפן ואיילת שקד (צילום: רפי דלויה)

הבוגרות הממשלתיות 

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, בראשות סיגלית בן-חיון, ציין את יום האישה הבינלאומי, במפגש של מנכ"ליות משרדי הממשלה בוגרות האוניברסיטה. כיכבו באירוע: נעמה שולץ מנכ"לית משרד ראש הממשלה החליפי, בוגרת הפקולטה  למדעי החברה; לירן אבישר-בן חורין מנכ"לית משרד התקשורת, בוגרת הפקולטה למשפטים והפקולטה לניהול; והילה חדד-חמלניק מנכ"לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, בוגרת הפקולטה למדעי החברה והפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. בחלקו האמנותי של הערב  נערך מופע מוסיקלי "הכל אודות חווה" מבית היוצר של ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה. המופע הוא הומאז' ליצירתה של הזמרת חווה אלברשטיין, הכולל מסע מוזיקלי אל מיטב שיריה, בליווי חמישיית מיתרים ופסנתר. 

הילה חדד-חמלניק, סיגלית בן-חיון, לירן אבישר-בן חורין, ונעמה שולץ (צילום: ניב קנטור)
הילה חדד-חמלניק, סיגלית בן-חיון, לירן אבישר-בן חורין, ונעמה שולץ (צילום: ניב קנטור)

ביוטי בסנטר

רשת הביוטי 'אפריל', השיקה בשני את הסניף המחודש שלה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. החנות, המשתרעת על שטח של כ- 70 מ"ר, עוצבה מחדש בסגנון האירופי של הרשת. עלות ההשקעה בסניף החדש נאמדת בכמיליון שקלים וחצי. הסניף החדש מציע את מגוון מוצרי הרשת, ובניהם מותגי הקוסמטיקה המובילים בעולם, מוצרי איפור ובישום, ומותגים בלעדיים שהרשת מייבאת לישראל בהם גם פורטפוליו בשמי הבוטיק שאפריל מתמחה בהם כבר למעלה מעשור.

לאירוע ההשקה הגיעה הדוגמנית הבינלאומית קורל סימנוביץ' - פרזנטורית רשת אפריל זו השנה הרביעית, והיא זו שגזרה את הסרט יחד עם ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל, ודן פילץ מנכ"ל דיזינגוף סנטר. 

קורל סימנוביץ', דן פילץ וארז חלבי (צילום: רפי דלויה)
קורל סימנוביץ', דן פילץ וארז חלבי (צילום: רפי דלויה)

השפה הנשית של ההייטק

חברת ההייטק Synamedia  יוצאת במהלך להעלאת אחוז הנשים בהייטק, בדרגי ניהול ובכלל, וזאת באמצעות שימוש בשפת ההייטק והדגמה עד כמה היא בכלל שפה נשית. הקמפיין החדש משתמש במילים ומושגים רבים בעולם הטכנולוגיה, כולם בעברית בלשון נקבה:  תוכנה, רשת, נוזקה, סימולציה, חומרה, שפה, שורת קוד, ועוד.  

"סינמדיה הציבה לעצמה מטרה - להגיע לשיעור גבוה של נשים בתפקידי מפתח בחברה ולשלב כמה שיותר נשים בתפקידים טכנולוגיים. אנו פועלים במגוון דרכים למימוש היעדים הללו מדי יום, כך שהקמפיין הוא ביטוי טבעי לפעילות שנעשית בשגרה", אומרת יעל פאינרו, מנכ"לית מרכז הפיתוח הישראלי של סינמדיה וסגנית נשיא בכירה לאבטחה בחברה הגלובלית. "אחוז הנשים המועסקות בחברה עומד כיום על  32% - מעל הממוצע בישראל, מתוכן למעלה מ – 25% נשים בעמדות ניהול, והשנה נמשיך לחזק את המגמה."

יעל פאינרו (צילום: רונן רימר)
יעל פאינרו (צילום: רונן רימר)

זארה מחדשת במודיעין

סניף ZARA החדשני והגדול בישראל, המשתרע על שטח של 2,500 מ"ר, הושק לאחרונה בקניון עזריאלי מודיעין. הסניף המחודש נבנה בקונספט העיצובי העדכני של זארה העולמית המשלב בתוכו מבנים אדריכליים מודרניים, שילובי אלמנטים של בטון, עץ, ברזל. לפתיחה החגיגית וגזירת הסרט הגיעו דנה עזריאלי, יו״ר קבוצת עזריאלי; אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין; ג'ואי שוובל, יו"ר קבוצת גוטקס; חיים ביבס, ראש העיר מודיעין ועוד.

דנה עזריאלי, צביקה רוזנטל וחיים ביבס (צילום: רפי דלויה)
דנה עזריאלי, צביקה רוזנטל וחיים ביבס (צילום: רפי דלויה)