1. השחקנית הבינלאומית גל גדות, ובעלה המפיק ירון ורסנו, חשפו צילומים ראשונים מהסט של Heart of stone - מותחן הריגול החדש של נטפליקס. חלוקת העבודה בין בני הזוג היא שגדות מככבת בסרט החדש, ו-ורסנו הוא אחד המפיקים.

גל גדות וירון ורסנו, חיננית (צילום: אור גפן)
גל גדות וירון ורסנו, חיננית (צילום: אור גפן)

2. בפאלם ביץ' שבמיאמי נערך השבוע אירוע נוצץ של 'הקרן לחקר האיידס'. באירוע נכחו מעצב האופנה מייקל קורס, הזמרת כריסטינה אגילרה, והאמן הישראלי המצליח ניר הוד המתגורר בניו-יורק. הוד פגש במקום את השחקן סילבסטר סטלון, תמיד רמבו בשבילנו, והעלה תמונה משותפת איתו למזכרת.

3. בראשון בערב  נערכה מסיבת הפורים השנתית של 'מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח' בגני התערוכה שבתל אביב, תחת הכותרת "אוונגרד". עובדי החברה ובני זוגם הגיעו  מחופשים לחגוג בערב מיוחד שהוקדש כולו למוזיקה, תרבות ואופנה מקומית. מנכ"לית מיקרוסופט ישראל - מחקר ופיתוח, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, עלתה לבמה לברך את החוגגים. במרכז הערב נהנו העובדים ממופע מוזיקלי ייחודי ומרשים שנוצר עבור האירוע בעיבודו של אסי טל, בהשתתפות נועה קירל, נטע ברזילי, נתן גושן, עילי בוטנר וילדי החוץ, רון ושירן, ותמיר גרינברג. בזמן ההופעות התקיימה על הבמה תצוגת אופנה מיוחדת של מעצבי אופנה צעירים ישראלים בהם אלון ליבנה, שחר אבנט וג'ניפר קים. את עמדת הדיג'יי במסיבה איישו: ישראל אהרוני ונדב שפילמן. 

שחר אבנט ותמיר גרינברג (צילום: מנשה כהן)
שחר אבנט ותמיר גרינברג (צילום: מנשה כהן)

4. איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, קיים בראשון האחרון אירוע לציון 30 שנים לפעילות האיגוד. האירוע התקיים בתיאטרון הבימה, ביוזמת השחקנית והיוצרת מילי אביטל ובסיוע הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט. נשאו דברים: עו"ד ענבר נכט, נשיאת קרן משפחת נכט; אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית; ושרת התחבורה מרב מיכאלי. במסגרת האירוע השחקנית מילי אביטל ראיינה את האורחת המרכזית של הערב - פרופ' אניטה היל, עורכת דין ואשת אקדמיה בולטת הידועה בזכות תרומתה פורצת הדרך למאבק באלימות מינית.

ענבר נכט (צילום: ערן בארי)
ענבר נכט (צילום: ערן בארי)

מילי אביטל ואניטה היל (צילום: ערן בארי)
מילי אביטל ואניטה היל (צילום: ערן בארי)

5. 'אות ויצמן במדעי הטבע והרוח' הוענק בראשון בערב למפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, בהוקרה על מסירותו לשימור המורשת של ד"ר חיים ויצמן לערכי נחישות, חדשנות ונאמנות, תוך הנחלתם לדור העתיד בישראל.

את האות העניק פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן למדע, באירוע חגיגי שהתקיים בקמפוס מכון ויצמן. בטקס נכחו בין היתר: פרופ' שמעון אולמן מהמכון, זוכה פרס ישראל וטייס קרב בעברו, אשר הרצה לנוכחים אודות אינטליגנציה מלאכותית; יו"ר דירקטוריון מכון ויצמן שמשון הראל; מפקד חיל האוויר לשעבר עידו נחושתן ועוד. 

שמשון הראל, פרופ' אלון חן, עמיקם נורקין ועידו נחושתן (צילום: איתי בלסון, מכון ויצמן)
שמשון הראל, פרופ' אלון חן, עמיקם נורקין ועידו נחושתן (צילום: איתי בלסון, מכון ויצמן)

6. האומנית הבינלאומית בברלי ברקת חנכה בראשון, באקווריום בירושלים, מיצב אומנות בשם  ״ארץ פואטיקה״ המתאר את בעיית האקלים בעולם. המיצב הוא גלובוס בקוטר של ארבעה מטרים העשוי כולו מפלסטיק אשר נאסף במהלך שלוש השנים האחרונות ברחבי העולם, ואוגד לכדי צורת כדור הארץ. הגיעו להתרשם: בעלה של בברלי ניר ברקת, עדינה ומאיר שמיר, אבי יוחננוף, אבי בלשניקוב ומנכ״ל סבון העולמי ג׳ופרי שרטריה.

בברלי ברקת (צילום: אביב חופי)
בברלי ברקת (צילום: אביב חופי)

עדינה ומאיר שמיר (צילום: אביב חופי)
עדינה ומאיר שמיר (צילום: אביב חופי)

אבי בלשניקוב (צילום: אביב חופי)
אבי בלשניקוב (צילום: אביב חופי)

7. ניר צוק מייסד 'פאלו אלטו נטוורקס', התארח במפגש שנערך תחת הכותרת ' סטרטאפים על הטשולנט' לשיחה עם יזמי היי טק חרדים בבני ברק. את הפגישה עם מייסד ענקית אבטחת הסייבר הבינלאומית הוביל משה פרידמן, מייסד ומנכ"ל 'קמא-טק- חרדים בהייטק'.

ניר צוק ומשה פרידמן (צילום: אברהם כהן)
ניר צוק ומשה פרידמן (צילום: אברהם כהן)

8. סמסו מזל טוב לעו"ד רונית ברזילי, הסמנכ"לית והיועצת המשפטית של קבוצת 'אלקטרה' שחגגה במוצאי שבת את יום הולדתה ה- 50, במתחם האירועים הפרטי' פופ אנד פופ' שבתל-אביב. לרגל המאורע המקום עוצב בצבעי מותג 'דולצ'ה גבאנה', וההפקה הציבה במקום מיצב של תיק ענק של המותג. המוזמנים נהנו מארוחת ערב מעשה ידיו של השף שחף שבתאי, ממופע סטנד-אפ של קובי מימון, ומהופעה פרטית של הזמר שלומי שבת. את הקינוחים הוציאו המוזמנים מתוך לוקרים המוצבים במקום. את החגיגה ארגן  הבעל איתמר דויטשר. 

9. לרגל יום האישה הבינלאומי קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, 'אחים לסמל' השותפים לפעילויות החברתיות של המועדון וחברת FILA, אירחו ערב תחת הכותרת 'נשים במרכז המגרש'  ב-״מרחב החברתי״, כיכר אתרים בתל אביב. באירוע השתתפו: יוסי אירני מבעלי חברת FILA, מנכ״לית מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, שרון תמם, ונשים משפיעות נוספות ממשפחת מכבי תל אביב בהן : עו"ד יעל מרגלית, היועצת המשפטית של המועדון, יונית נקרי-עבדי, מנהלת שותפים עסקיים וקרן מכבי תל אביב ועוד. 

יוסי אירני ושרון תמם (צילום: לנס הפקות)
יוסי אירני ושרון תמם (צילום: לנס הפקות)