מסיבת פורים המדוברת ביותר בסוף השבוע האחרון, הייתה מבית היוצר של אסף רפפורט - מייסד ומנכ"ל וויז. עובדי החברה נהנו מערב מושקע במיוחד, שבמרכזו בוצעו שירים מוכרים מסרטי דיסני בהפקה חד פעמית, תחת המיתוג WIZNEY. לבמה עלו בזה אחר זה אמנים ישראלים מובילים שביצעו את הלהיטים הגדולים מבית דיסני. לקחו חלק בערב: רן דנקר ונינט שגם הפתיעו בדואט משותף, נועה קירל ואילן פלד, ברי סחרוף ומרגלית צנעני, מאור כהן, נטע ברזילי, ושרית חדד. 

פוגה ארגמן לצעירים

 ברביעי האחרון התכנסו חברות וחברי מעגל הידידים הצעירים של להקת המחול בת-שבע, במפגש סטודיו ראשון, כדי לציין את יצירתם החדשה של בובי ג'ין סמית' ואור שרייבר – "פוגה ארגמן". ג'ין סמית' ושרייבר, רקדני להקת בת-שבע לשעבר, וכיום יוצרים עצמאיים בניו יורק, חזרו לבת-שבע עם יצירה מקורית עבור רקדני האנסמבל. זו תהיה הפעם הראשונה בה יציגו את עבודתם בישראל. במפגש שכלל ביצוע קטעים מהיצירה ושיחה עם היוצרים, הודתה גילי נבות, המנהלת האמנותית של בת-שבע, לנותן החסות למעגל הידידים הצעירים – בנק ההשקעות  RAYMOND JAMES.

נהנו מהערב: דפי לוי-וייס מייסדת מעגל הידידים הצעירים, גיא ורעות סברסקי, ליאת הורן-דיין מנהלת מעגלי הידידים, תמר סלע, אריאל הלוי להמן, יפעת ניב, אלונה ואורי רז, עדי גולדפינגר, שירה סגול, לימור אלאלוף, יונתן דסקל, נילי פורר-רבינוביץ', הדס וטל פורר, דנה סינגר צבילינגר, רונה פדרמן, דפנה אגסי, בני ויעל ארבל, קרן ורני אורן, ורבים אחרים.

דפי לוי וייס ושירה סגול (צילום: איציק בירן)
דפי לוי וייס ושירה סגול (צילום: איציק בירן)

רעות וגיא סברסקי (צילום: איציק בירן)
רעות וגיא סברסקי (צילום: איציק בירן)

גילי נבות, בובי ג'ין סמית', יונתן דסקל ואור שרייבר (צילום: איציק בירן)
גילי נבות, בובי ג'ין סמית', יונתן דסקל ואור שרייבר (צילום: איציק בירן)

הפסגות של שמלא וצים

המטפס התחרותי, יובל שמלא, שהיה גם המנצח הגדול של 'נינג'ה ישראל' בעונה האחרונה, מאחד כוחות עם בית ההשקעות 'פסגות', וישמש כפרזנטור של בית ההשקעות שנרכש לאחרונה על-ידי איש העסקים רני צים, בעלי "צים אורבן מרכזי קניות" ו"מתחמי Seven". בית ההשקעות פסגות מנהל נכסים בהיקף כולל של כ-70 מיליארד שקל, ובכלל זה קרנות נאמנות, קרנות גידור וניירות ערך.

יובל שמלא ורני צים (צילום: שלומי כהן)
יובל שמלא ורני צים (צילום: שלומי כהן)

בלדב מארחים
לימור וקובי בלדב פתחו את ביתם ואירחו את חברי אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל. במסגרת המפגש סיפר יו"ר האגודה עדי שטראוס, על פעילותה הענפה, ופצוע צה"ל בן עטיה, שיתף את האורחים בהליך שיקומו מעורר ההשראה. התייצבו והאזינו: איל וולדמן, אלי ואלונה ברקת, אלי וחגית ברקוביץ', איל סגל, שמעון ושלי מנחם הפעילה באגודה, מושיק ורזי'ו גנזי, רונן טוב ונוספים. 

איל וולדמן, קובי ולימור בלדב ועדי שטראוס (צילום: פרטי)
איל וולדמן, קובי ולימור בלדב ועדי שטראוס (צילום: פרטי)

ויהי בוקר עם פלטי
נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה, ותמי בורוביץ' יושבת הראש, אירחו ברביעי האחרון בקולנוע 'לב' בתל אביב, את אירוע הפרמיירה לסרט "ויהי בוקר". הסרט עטור הפרסים והשבחים, של ערן קולירין, ודורי מדיה, מבוסס על ספרו של סייד קשוע. הוא זכה השנה בשבעה פרסי אופיר, השתתף בפסטיבל הסרטים בקאן, וזכה בפרסים בפסטיבל הבינלאומי בחיפה. 

 הגיעו לצפות: ענת ואליעזר שקדי, עו"ד עופר צור ורונית זלקינד, ג'ודי שלום-ניר-מוזס, טלי לאופר מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, אילנית לנדסמן ואודי סול, יוצר הסרט והבמאי ערן קולירין, רענן גרשוני וקרן מיכאל ממפיקי הסרט, עמי גניגר, לוי הלוי מנכ"ל כ.א.ל, נועה רגב – המנכ"לית הנכנסת של קרן הקולנוע הישראלי, עו"ד יורי גיא-רון חבר קרן הקולנוע הישראלי ורעייתו כנרת, כוכבי הסרט סלים דאו, ג'ונא סולימאן, איהאב אליאס-סלאמי, לינה פאעור ועוד רבים.

נדב פלטי, תמי בורוביץ' (צילום: רפי דלויה)
נדב פלטי, תמי בורוביץ' (צילום: רפי דלויה)

אליעזר וענת שקדי (צילום: רפי דלויה)
אליעזר וענת שקדי (צילום: רפי דלויה)

ג'ונא סולימאן וערן קולירין (צילום: רפי דלויה)
ג'ונא סולימאן וערן קולירין (צילום: רפי דלויה)

לילות ערב של נטורל אינטליג'נס 

חברת נטורל אינטליג'נס חגגה את מסיבת פורים השנתית בסימן 'לילות ערב'. האירוע נערך ב'האנגר קלאב' בנמל ת"א, אשר קושט בשטיחים מעופפים שנתלו מהתקרה, מנורות אלאדין ופינות ישיבה אוריינטליות. כ-400 עובדי החברה, העוסקת בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות המפשטות תהליכי קבלת החלטות צרכניות, התחפשו והגיעו במגוון תחפושות ססגוניות. הם נהנו מהופעות של שתי להקות הבית - Door Slam ו- Tip Top והופעה של הזמר רן דנקר, שבשיאה שיר השנה: "בית משוגעים". על המוזיקה לאורך כל המסיבה היה אחראי DJ ערן ברנע וברחבת הריקודים נצפו רוקדים ונהנים בכירי החברה ובהם תומר אמיתי, סמנכ"ל הכספים; נטע פלר, סמנכ"לית משאבי האנוש; יונתן אדלסהיים, סמנכ"ל חטיבות עסקיות וליאור שכטר, סמנכ"ל טכנולוגיה ומנהל החטיבה הטכנולוגית. הצטרפו אליהם מאות עובדים מהארץ, וכן מספר עובדים שהגיעו מחו"ל במיוחד למסיבה.

תומר אמיתי, נטע פלר, רן דנקר, יונתן אדלסהיים, וליאור שכטר (צילום: תומר פולטין)
תומר אמיתי, נטע פלר, רן דנקר, יונתן אדלסהיים, וליאור שכטר (צילום: תומר פולטין)

נפלאות סופהשבוע

>איש העסקים עופר קרז'נר, קונסול הכבוד של אוקראינה בישראל, נאלץ להפסיד את יום הולדתו הראשון של נכדו עקב השתתפות בהפגנה למען פתיחת הדלתות והלב של העם היהודי כדי לאפשר לכמויות גדולות יותר של פליטים לא יהודים מאוקראינה להיכנס לישראל. בנו, יפתח קרז'נר, מייסד חברת האינשורטק 'קיסתרה', שיתף את חבריו כי הוא חש גאווה גדולה על פעילותו של אביו. 

>איש העסקים סמי מרציאנו פתח בעיר קאן שבריביירה הצרפתית, מלון חדש ,שבו ממוקמת מסעדה של השף אייל שני.