כוכב קבוצת הלוס אנג'לס לייקרס, ואגדת הכדורסל, לברון ג'יימס, נצפה בחתונתם של ג'פרי שוטנשטיין ואריאלה בוקר, שנערכה בראשון האחרון בעיר ניו-יורק. החתן הוא בנו של יו"ר ומנכ"ל 'אמריקן איגל', המיליארדר ג'יי שוטנשטיין. החתונה עצמה התקיימה באחד הלוקיישנים היוקרתיים שבתפוח הגדול – 'צ'יפריאני וול סטריט'. 

משפחת שוטנשטיין חיה בקליבלנד – אותה המדינה שבה נולד וגדל לברון ג'יימס. כידוע, ג'יימס היה מזוהה לאורך הקריירה שלו עם קבוצת הקליבלנד קאוולירס ואף זכה עמה באליפות האנ.בי.איי. הראשונה שלה בשנת 2016. במהלך אירוע החתונה נצפה ג'יימס משוחח עם הרב יאשיהו פינטו  מייסד רשת המוסדות התורניים 'שובה ישראל', שאב החתן תרם לה כספים רבים.  את החתונה המפוארת הפיקה חברת הפקת האירועים הישראלית 'סקיי פרודקשן'.

View this post on Instagram

A post shared by Dovi Meyer (@dovi)

צועדים ומניפים עם אדמס
עוד חדשות מניו יורק: בראשון האחרון נערך מצעד התמיכה המסורתי בישראל, שחזר לרחובות העיר לאחר ברייק קורונה בן שלוש שנים, ביוזמת המועצה לקשרי ציבור של הקהילה היהודית בניו יורק (JCRC-NY)  .  בין הצועדים הרבים בשדרה החמישית במנהטן תחת הסיסמא "כולנו ביחד", נצפו: שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן', בני גנץ; שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן; הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, אסף זמיר שצעד בגאון לצד ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, אשר הניף בגאווה את דגל ישראל; וגדעון טיילור מנכ"ל JCRC-NY . מצעד התמיכה השנתי בישראל מתקיים בשדרה החמישית בניו יורק מאז שנת 1965. 

אסף זמיר, אריק אדמס וגדעון טיילר (צילום: JCRC-NY)
אסף זמיר, אריק אדמס וגדעון טיילר (צילום: JCRC-NY)

ענף החלב מציג 

ישיבת הממשלה נפתחה השבוע בהצדעה לענף החלב הישראלי, וזאת לקראת חג שבועות, הידוע גם כחג החלב. מנכ"ל מועצת החלב איציק שנידר ומנכ"ל ארגון יצרני החלב ליאור שמחה, הציגו לראש הממשלה נפתלי בנט ולשרים את העשייה הענפה בתחום ואת התוצאות המשמעותיות שמביאה ההשקעה בענף: אספקה סדירה של מזון טרי ושמירה על ביטחון המזון של תושבי ישראל, יצירת מקומות תעסוקה בעיקר בפריפריה, קידום טכנולוגיות מתקדמות בתחום המזון, ופריסה של רפתות ומפעלים קשורים בגבולות המדינה דבר המהווה כלי המסייע בשמירה על ביטחון ישראל. ארגון יצרני החלב ומועצת החלב הקימו בסמוך לחדר ישיבות הממשלה, מתחם להצגת תוצרת חקלאית ישראלית, שייצגה היטב את מגוון מוצרי החלב המקומיים. 

ליאור שמחה, נפתלי בנט ואיציק שנידר  (צילום: מועצת החלב)
ליאור שמחה, נפתלי בנט ואיציק שנידר  (צילום: מועצת החלב)

רפאל בשלושת אלפים שנים של כמיהה

נציגות ישראלית נוצצת נצפתה באירועי השטיח האדום בפסטיבל הסרטים קאן שבצרפת, כאשר אשת העסקים רונית רפאל ובתה שרה רפאל-לייטרסדורף הגיעו לבכורת הסרט: "שלושת אלפים שנים של כמיהה" של הבמאי ג'ורג' מילר. רפאל עצמה נמצאת בקאן ומלווה את הצוותים המקצועיים של רשת הטיפוח שלה, המעניקים את טיפולי היופי לכוכבים לפני אירועי השטיח האדום.

 רונית רפאל ושרה רפאל-לייטרסדורף (צילום: רוני בר)
 רונית רפאל ושרה רפאל-לייטרסדורף (צילום: רוני בר)

תמאם משיקים

בראשון בערב התקיים טקס חנוכת מפעל 'נזיד טייבה', בבעלות 'קבוצת תמאם' מהנגב, וקרן השקעות האימפקט ברידג'ס ישראל, בהשקעה של 15 מיליון שקלים. את האירוע הובילו אברהים נסאסרה מייסד ויו"ר קבוצת תמאם, שי עמירה מנכ"ל נזיד, וסנדרין מונטסמה - שותפה מנהלת בקרן ברידג'ס ישראל. עוד הגיעו לאירוע: סגן שרת הכלכלה יאיר גולן, וראש עיריית טייבה שועאע מסארווה מנצור. המפעל יספק בכל יום אלפי מנות מזון חמות למוסדות החינוך באזור המרכז, ויעסיק כמאה עובדים - בדגש על נשים מהחברה הערבית. 

סנדרין מונטסמה, שי עמירה, יאיר גולן ואברהים נסאסרה (צילום: אלקרינאוי סלאם)
סנדרין מונטסמה, שי עמירה, יאיר גולן ואברהים נסאסרה (צילום: אלקרינאוי סלאם)

החתול במגפיים בחולון

תיאטרון המדיטק בחולון העלה הפקה מקורית חדשה של 'החתול במגפיים'. ההצגה עלתה בעיבוד משעשע ששמר על המסר העיקרי לפיו "הכל אפשרי". בתפקיד הראשי של החתול במגפיים, מככב השחקן המבטיח גיא דמידוב - בנו של השחקן המוערך, ישראל (סשה) דמידוב. בהצגה הראשונה נכחו: ראש העיר חולון, מוטי ששון; מנכ"ל מדיטק חולון, דני וייס; המחזאי והבמאי עידו ריקלין, שכתב את המחזה, והבמאי רפי ניב. 

רפי ניב, מוטי ששון ודני וייס (צילום: רפי דלויה)
רפי ניב, מוטי ששון ודני וייס (צילום: רפי דלויה)