שניים ממייסדי ענקית אבטחת הסייבר הבינלאומית צ'ק פוינט, בילו את מוצ"ש בפריז במשחק גמר ליגת האלופות בין ליברפול ומדריד. מריוס נכט טס לעיר האורות עם רעייתו ענבר והילדים על מנת לעודד את ליברפול. מן העבר השני של היציע הוא יכל לראות את שלמה קרמר עם בניו מעודדים את הבלאנקוס ממדריד. איך לומר? קרמר יצא מרוצה יותר. 

שלמה קרמר (צילום: רפי דלויה)
שלמה קרמר (צילום: רפי דלויה)

המאפיה השוודית בקצרין העתיקה

לאחר סוף שבוע מפנק במיוחד שבמהלכו אירחו חברים ומשפחה במלון 'סטאי טבריה' שבבעלותם, שאול וגלוריה נקש אירחו במוצאי השבת בפארק קצרין העתיקה, אירוע ענק ומושקע במיוחד לציון סיום חגיגות בר המצווה של בנם משה. האורחים, שחלקם הגיעו במסוקים ללוקיישן המיוחד, נהנו מהופעה של Swedish House Mafia - שלישיית התקליטנים והמפיקים המוזיקליים השוודים: אקסוול, סטיב אנג'לו וסבסטיאן אינגרוסו - המדורגים בעשיריה המובילה בעולם. 

View this post on Instagram

A post shared by @swedishhousemafia

דני איי בלבן 

המפיק והשחקן דני אביכזר, המכונה 'דני איי', הגיע מניו יורק כדי לשאת כאן לאישה את מאי אלמקייס. אירועי החתונה נערכו לאורך כל סוף השבוע, ב'סוהו האוס' שביפו, שנסגר לטובת אירועי הכלולות. החברים של בני הזוג, בהם: קני המילטון,  אנחל בונני ודושי לייטרסדורף, רותם וצחי חג'ג', יהודה לוי, רני גרינברג ועוד, נהנו מאירוע שכלל על הדרך גם את חגיגת יום הולדתו של החתן. המוזמנים הגיעו בלבן, הפריחו בלונים לבנים לשמיים, ונהנו מהופעה של רוברט דאווי, אליעד נחום וליאור סושרד. בראשון בצהריים נחת בישראל הכוכב ההוליוודי לאונרדו דיקפריו חבר קרוב של החתן שהגיע ארצה במיוחד לאירוע החתונה.

בנטלי למען מאיר
עמותת ידידי המרכז הרפואי ע"ש מאיר בכפר סבא, וחברת 'אורכיד ספורטס קארס', יבואנית בנטלי לישראל,  השיקו בסוף השבוע האחרון שיתוף פעולה מיוחד - מועדון עסקי חברתי MMC - Meir's Members Club. לאירוע ההשקה של המועדון הגיעו 120 מוזמנים, יחד עם חזי שבת - מהוגי הקמת המועדון.  הבאים האזינו להרצאה של מנהל המרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית ד"ר ירון מושקט שעסקה בנושא ניהול בעת משבר, ונהנו מהופעה של הזמר קובי אפללו, מתקרובות של בית הקייטרינג "מגי ותולי", ומיינות מיקב 'שאטו גולן'.

את האירוע הנחה דידי הררי. בירכו: שי דואני - מנכ"ל אורכיד ספורטס קארס; ומנכ"ל עמותת ידידי מרכז רפואי מאיר, אריה פישביין. בין הנוכחים באירוע: עמוס לוזון ואירית רחמים, אמיר איל - בעלי קרן אינפיניטי, נירית מורד בעלת קבוצת יחזקאל מורד, אלה איטח מנהלת פרויקטים, ד"ר חיים קפלן, אלכס רויטמן שגריר מולדובה בישראל, רן נוסבאום מבעלי קרן פונטיפקס ונוספים. 

עמוס לוזון, אמיר איל ושי דואני (צילום: אמיר יעקבי )
עמוס לוזון, אמיר איל ושי דואני (צילום: אמיר יעקבי )

אלה איטח ונירית מורד (צילום: אמיר יעקובי)
אלה איטח ונירית מורד (צילום: אמיר יעקובי)

קדם וארקדיה באכדיה

מתן לרנר, מנכ"ל מלון 'דן אכדיה' שבהרצליה, אירח בסוף השבוע האחרון קומבינציה תרבותית קולינרית. בפני אורחי המלון הופיעה להקת טיפקס, כשעוד לפני כן הוגשה להם ארוחת ערב שהכינו יחד השף המוביל עזרא קדם, ושף המלון גולן ישראלי. ישראלי וקדם מ'סטודיו ארקדיה', בישלו ארוחה שהקונספט שלה התבסס על אדמת ארץ ישראל – ירקות טריים, דגה מקומית ובקר מקומי. בארוחה השתתף השף שלום קדוש שהיה אורח הכבוד של השפים קדם וישראלי. קדוש נפצע בשעתו קשה במהלך שוד אלים שעבר.  ביום שישי בבוקר הוזמנו אורחי המלון להאזין למפגש  אישי, אחד על אחד, של איש הקולינריה דוד קישקה עם השף עזרא קדם, במהלכו פירט השף את מקורות ההשראה שלו, סיפר על 30 שנות פעילותה של מסעדת 'ארקדיה', ופרש את תפיסת עולמו הקולינרית. 

גולן ישראלי, מתן לרנר ועזרא קדם (צילום: גיל אבירם)
גולן ישראלי, מתן לרנר ועזרא קדם (צילום: גיל אבירם)

שלום קודש (צילום: גיל אבירם)
שלום קודש (צילום: גיל אבירם)

מניפים דגל כחול
טקס הענקת תו איכות ׳הדגל הכחול׳ לשנת 2022, המוענק לחופים ולמרינות, התקיים ביום חמישי  האחרון, באירוע שנערך בחוף הצוק הצפוני בתל אביב. השנה, זכו להניף את הדגל הסביבתי והבינלאומי 54 חופים, 3 מרינות ונמל אחד הפרוסים לאורך רצועת החוף של ישראל, זאת לאחר שעמדו בקריטריונים סביבתיים וחברתיים בינלאומיים מחמירים. נשאו דברים: ראובן לדיאנסקי סגן ראש עיריית תל אביב- יפו; פרד ארזואן סגן מנהל היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית; ואריק רוזנבלום מנכ״ל עמותת 'אקואושן' הפועלת לשימור הסביבה הימית ומייצגת את התוכנית בישראל.

ראובן לדיאנסקי, אריק רוזנבלום ופרד ארזואן (צילום: באדיבות עמותת 'אקואושן')
ראובן לדיאנסקי, אריק רוזנבלום ופרד ארזואן (צילום: באדיבות עמותת 'אקואושן')