1. ארגון תגלית השיק בשלישי קהילה מטעמו של אנשי עסקים בכירים. הקהילה החדשה נועדה לחבר בין בכירים במשק ואנשי עסקים, לארגון התיירות החינוכי-ציוני הגדול בעולם. טקס השקת הקהילה החדשה נערך במתחם ה-Mixer House שבתל אביב, והאורח המרכזי בו היה הרמטכ"ל לשעבר  גדי אייזנקוט שקיים שיחה עם המשתתפים על מנהיגות, ניהול, ואתגרי הביטחון של מדינת ישראל.

נכחו: מאיר שמיר -בעל השליטה ב'מבטח שמיר' ויו״ר הבורד הישראלי של תגלית; גידי מרק, מנכ"ל תגלית; גדי טפר, מנכ"ל ארקיע; יפעת אורון מנכ"לית קרן בלקסטון; דנה לביא מנכ"לית קבוצת נישה ועוד.

גידי מרק וגדי אייזנקוט (צילום: עדי עמרן)
גידי מרק וגדי אייזנקוט (צילום: עדי עמרן)

מאיר שמיר ויפעת אורון (צילום: עדי עמרן)
מאיר שמיר ויפעת אורון (צילום: עדי עמרן)

2. ברביעי בבוקר נערך אירוע לכבוד זוכי תחרות "גביע האתגרים הספרותיים", על-שם נוויל ואמה שולמן. התחרות מיועדת לסטודנטים מתוכנית המצטיינים על-שם ארגוב באוניברסיטת רייכמן, אשר השנה נדרשו להגיש הצעות לפתרון אתגרים שונים במזרח התיכון. התחרות הראשונה התקיימה כבר בשנת 2015, ביוזמת נוויל ואמה שולמן. נוויל שולמן הוא מטפס הרים, חוקר, וסופר, המעורב במספר רב של ארגוני צדקה ומשמש כשגריר של ארגון Action for Children. כמו כן הוא בעל תואר של כבוד מבית המלוכה הבריטי.

השנה זכו בתחרות עמית איילון, אדוארד גייסמן, מאיה עזרא ואלינור כהן, שלושתם בוגרי תכנית ארגוב היוקרתית למנהיגות ודיפלומטיה, המנוהלת על-ידי ד"ר אליסה רובין-פלד. מטרת הפרס היוקרתי הוא לקדם את המחקר הייחודי והמתקדם באוניברסיטת רייכמן.

3. בשני האחרון נערכה במתחם ה'סינמה סיטי' שבגלילות, הפרמיירה לסרט "חומוס FULL טריילר". להקרנה החגיגית של קומדיית הפשע המטורפת הגיעו כוכבי הסרט: קרן מור ומנשה נוי, יניב ביטון, מוני מושונוב וסנדרה שדה עם בנם מיכאל מושונוב , צחי גראד, תאמר נאפר, יובל סגל, דיאנה גולבי ועוד. עוד נכחו: הבימאי אסף קוברובסקי, מפיצי הסרט משה אדרי ואייל אדרי מבעלי סרטי 'יונייטד קינג', רוני קוברובסקי, והזמר היווני טריפונס. 

משה אדרי ורוני קוברובסקי (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי ורוני קוברובסקי (צילום: רפי דלויה)

טריפונס ואייל אדרי (צילום: רפי דלויה)
טריפונס ואייל אדרי (צילום: רפי דלויה)

מנשה נוי וקרן מור (צילום: רפי דלויה)
מנשה נוי וקרן מור (צילום: רפי דלויה)

סנדרה שדה ומוני מושונוב  (צילום: רפי דלויה)
סנדרה שדה ומוני מושונוב  (צילום: רפי דלויה)

4. מלון 'דיוויד קמפינסקי' החדש שבתל אביב, לבש השבוע חג שעה שבעלי המלון - הנרי טייק ורעייתו ג'ודי, חיתנו במקום את בתם אוליביה עם בחיר ליבה יונתן. התפריט הממותג בראשי התיבות של הזוג O&J  כלל שש מנות, ועל הבמה שר, עשה שמח, ורקד עם הזוג הצעיר עומר אדם. 

5. בשלישי בערב, נערך בשדרות אלרוב ממליא בירושלים הבירה טקס חשיפת יצירתו של המעצב גלעד קינן - 'רימון מקלדת', שהיא למעשה מיצג עצום ממדים, עשוי אלומיניום, המתנשא לגובה של 3.2 מטרים. המיצג שעשוי כמקלדת בצורת רימון הוכן עבור עמותת "לשון הרע, לא מדבר אליי!" אותה ייסד איש העסקים דוד הלפרין.  בשנים האחרונות, לשון הרע הפכה ליותר ויותר דיגיטלית כאשר את הדיבור הפיזי, החליפה היד הקלה שעל המקלדת. לטקס החשיפה הגיע ראש העיר משה ליאון, ג'ורג'י אקירוב, שמוליק בן משה ועוד.

ג'ורג'י אקורב ודוד הלפרין (צילום: דודי קפלר)
ג'ורג'י אקורב ודוד הלפרין (צילום: דודי קפלר)

6. שניים ממייסדי ענקית אבטחת הסייבר הבינלאומית צ'ק פוינט, בילו את מוצ"ש האחרון בפריז במשחק גמר ליגת האלופות בין ליברפול וריאל מדריד. מריוס נכט טס לעיר האורות עם רעייתו ענבר והילדים על מנת לעודד את ליברפול. מן העבר השני של היציע הוא יכל לראות את שלמה קרמר עם בניו מעודדים את הבלאנקוס ממדריד. איך לומר? קרמר יצא מרוצה יותר עם זכייתה של ריאל בתואר הנכסף.

7. לאחר סוף שבוע מפנק במיוחד שבמהלכו אירחו חברים ומשפחה במלון 'סטאי טבריה' שבבעלותם, שאול וגלוריה נקש אירחו במוצאי השבת בפארק קצרין העתיקה, אירוע ענק ומושקע במיוחד, לציון סיום חגיגות בר המצווה של בנם משה. האורחים, שחלקם הגיעו במסוקים ללוקיישן המיוחד, נהנו מהופעה של Swedish House Mafia - שלישיית התקליטנים והמפיקים המוזיקליים השוודים: אקסוול, סטיב אנג'לו, וסבסטיאן אינגרוסו - המדורגים בעשיריה המובילה בעולם. הגיעו ארצה לחגוג עם הנקשים: דיוויד איינהורן המכונה 'פאפי' - בעל מסעדות האהובות על כוכבי הוליווד בארצות הברית, איש העסקים דיוויד גוטרמן ועוד. 

שאול נקש (צילום: רפי דלויה)
שאול נקש (צילום: רפי דלויה)

8. המפיק והשחקן דני אביכזר, המכונה 'דני איי', הגיע מניו יורק כדי לשאת כאן לאישה את מאי אלמקייס. אירועי החתונה נערכו לאורך כל סוף השבוע שעבר, ב'סוהו האוס' שביפו, שנסגר לטובת אירועי הכלולות. בראשון בצהריים נחת בישראל חברו הטוב של החתן - השחקן ההוליוודי לאונרדו דיקפריו. את הזוג ליווה לחופה בשירה עומר אדם. הגיעו לשמוח עם הזוג: נח טפרברג איש עסקים אמריקאי ומייסד כמה מותגי מועדוני לילה ומסעדות בניו יורק, כולל Marquee, Tao, Avenue and Lavo שבילה למחרת בסיור בכותל ואף נפגש עם רב הכותל; גיא עוזרי, קני המילטון, רוברט דאווי, דני אבדיה, רותם וצחי חג'ג', מיכל וניר ויצמן, שיר ודין שטרן, אנחל בונני ודושי לייטרסדורף, יהודה לוי, ועוד.

רותם וצחי חג'ג' (צילום: ניר פקין)
רותם וצחי חג'ג' (צילום: ניר פקין)

דני אבדיה (צילום: ניר פקין)
דני אבדיה (צילום: ניר פקין)

9. באירוע שנערך במוצאי השבת שעברה במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, שבאוניברסיטת ת"א, הושקו הספר והאלבום "אגדה חיה" - מיזם מוזיקלי-זואולוגי משותף של היוצר שחר אבן-צור ('מוניקה סקס') ומוזיאון הטבע. באלבום עשרה שירים, המוקדשים כל אחד לבעל חיים אחר החי בארץ: מהקרקל, לנשפון פגום-האוזן, מהכחל המצוי ועד לנוטרייה. נהנו מערב מוזיקלי: אלון ספן, מנהל מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, יהלי סובול שבא לפרגן לחברו ללהקה ועוד. 

שחר אבן צור ויהלי סובול (צילום: יעל צור)
שחר אבן צור ויהלי סובול (צילום: יעל צור)