בסוף השבוע נערכה ב'הייד פארק' שבלונדון ההופעה המדוברת של הזמרת אדל, לאחר חמש שנים שבמהלכן נעדרה מהבמות. כ- 65,000 אלף מעריצים נלהבים התייצבו כדי ליהנות משובה של הזמרת הפופולארית להופעות חיות. על המדשאות לפני ההופעה עצרו לתמונה  עו"ד ענבר אפק-נכט, רעייתו של המיליארדר מריוס נכט, ומי שהקימה את קרן נכט, והשחקן טום קרוז בן ה-60, שנהנה בימים אלו מההצלחה של סרט ההמשך "אהבה בשחקים 2".

משמרים בנווה צדק

חברת 'גוב נדל"ן', בבעלות שמר גוב, וחברת 'אלמוגים החזקות' בבעלות מריו זוזל ועמי בר-משיח, השיקו בראשון האחרון פרויקט שימור יוקרתי בשכונת נווה צדק שבתל-אביב. מדובר במתחם הרב קוק, המשתרע על קרקע בגודל שלושה דונמים, הכוללת את בית הכנסת ההיסטורי של הרב קוק, ונמצאת בקו ראשון לים. במהלך הערב נישאו נאומים, הונחה אבן פינה, ולהקת המחול בת שבע הציגה מופע מיוחד שהוכן עבור האירוע. על הקולינריה ניצח השף מושיק רוט.

 בין האורחים בערב החגיגי: אסף פתאל והדסה פתאל - מבעלי רשת המלונות פתאל; מיכל גור - מנכ״לית אלמוגים החזקות; הנרי טייג – מבעלי מלון הילטון ובנו לני טייג; אסי טוכמאייר - מבעלי ישראל קנדה; אבנר חדד- מנכ"ל בית ההשקעות אקסלנס; אילן רביב - מנכ"ל מיטב דש, אוהד סנדלר - מבעלי רשת 'גוד פארם', מירב כהן – מבעלי רשת ללין, יוסי אברהמי – מבעלי חברת יוסי אברהמי, איש העסקים אהרון פרנקל, דני פישמן, שגריר ממלכת בחריין בישראל ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה; ורבים נוספים.

מיכל גור, מריו זוזל, עמי בר-משיח ושמר גוב (צילום: סיון פרג')
מיכל גור, מריו זוזל, עמי בר-משיח ושמר גוב (צילום: סיון פרג')

הנרי טייג ולני טייג (צילום: סיון פרג')
הנרי טייג ולני טייג (צילום: סיון פרג')

רמי וריטה לנבחרים

בנק מזרחי-טפחות קיים לאחרונה שני כנסים, עבור לקוחות עסקיים נבחרים. יו"ר הבנק משה וידמן, המנכ"ל משה לארי, ומנהל החטיבה העסקית אופיר מורד, אירחו במתחם האירועים "לאגו" שבראשון לציון למעלה מ-1,500 אנשי עסקים, מנהלים ובכירים במשק, למפגשים של 'מינגלינג', אוכל משובח, ומופע משותף ומיוחד, של רמי וריטה.

באירועים שהתקיימו תחת הקונספט 'אנשים עושים עסקים' נצפו, בין היתר: בעלי 'רציו אנרגיה' – ליגד רוטלוי; בעלי חברת אלעזרא החזקות – אלי אלעזרא; בעלי 'המשביר לצרכן' – רמי שביט, מנכ"ל בז"ן – מלאכי אלפר, יו"ר חברת  UMI– דוד עיני, יו"ר נאוויטס פטרוליום – גדעון תדמור, יו"ר מודיעין אנרגיה – צחי סולטן, בעלי ומנכ"ל י.ח דמרי – יגאל דמרי, בעלי ומנכ"ל חברת יוסי אברהמי – יוסי אברהמי, מנכ"ל דלק ישראל – יורם אייל, ומנכ"ל קבוצת הייזום והבנייה  More– אבי מאור.

משה לארי ויוסי אברהמי (צילום: אבשלום ששוני)
משה לארי ויוסי אברהמי (צילום: אבשלום ששוני)

הצ'אי של הקיץ
לרגל שיתוף פעולה ראשון בין החברות הוותיקות 'תנובה' ו'ויסוצקי', נערך מפגש משותף שבמהלכו הושקה סדרת משקאות של צ'אי קר עם חלב. למפגש ההשקה הגיעו: שלום זידלר, בעלים ויו"ר ויסוצקי ורעייתו זיוה, אשר הובילה את העיצוב וההקמה של ה- T-LAB; אייל מליס, מנכ״ל קבוצת תנובה; רביב ברוקמאייר, מנכ"ל ויסוצקי; ענת גרוס, מנכ״לית חטיבת החלב; מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות עסקיות ויסוצקי; מיכל בצר, ראש אגף השיווק, בחטיבת החלב; אניה בוקשטיין, הפרזנטורית של ויסוצקי; גלית גוטמן עם בתה שירה, ועוד רבים אחרים. האירוע נערך בסניף הראשון של ה-TLAB, בתל אביב, וכלל טעימות של הסדרה החדשה, והופעה של האחיות כרקוקלי שיובילו את קמפיין הסושיאל של ההשקה.

אייל מליס ושלום זיידלר (צילום: אור גפן)
אייל מליס ושלום זיידלר (צילום: אור גפן)

גלית גוטמן ואניה בוקשטיין  (צילום: אור גפן)
גלית גוטמן ואניה בוקשטיין  (צילום: אור גפן)

שת"פ רפואי
מכון המחקר והחדשנות של מכבי (KSM) וארגוני הבריאות המובילים של איחוד האמירויות חתמו על הסכמים אסטרטגיים רחבי היקף למחקר רפואי משותף לקידום מחקרים רפואיים משותפים וחדשנות טכנולוגית בין שתי המדינות.

ההסכמים נחתמו לאחרונה באבו דאבי בין ד"ר טל פטלון, מנהלת מכון המחקר והחדשנות של מכבי KSM לבין חברת הבריאות האחראית על פרויקט הגנום האמירתי,G42 HEALTH, וכן ארגון הבריאות המוביל באמירויות, SEHA, אשר פעם ראשונה חותם עם גוף ישראלי. נכחו במעמד: אמיר חייק, שגריר ישראל באמירויות, מנכ"ל G42, אשיש איף קושי, וסמנכ"ל תפעול G42, פאהד אל מרזוקי. 

טל פטלון, אמיר חייק, אשיש איף קושי ופאהד אל מרזוקי (צילום: יחצ מכבי (KSM))
טל פטלון, אמיר חייק, אשיש איף קושי ופאהד אל מרזוקי (צילום: יחצ מכבי (KSM))

זינגבוים מדעית

מותג הקוסמטיקה פורץ הדרך 'חוה זינגבוים', יזם לאחרונה כנס מדעי-מקצועי, שם נחשף לראשונה גיליון של  JCAD- כתב עת מדעי, אשר פרסם מחקר קליני לגבי תוצאות הטיפול במוצרי מותג הקוסמטיקה של חוה זינגבוים. במסגרת הכנס הושקו שני מוצרים חדשים של המותג אשר מצטרפים לסדרה Remicronized – רימיקרונייזד: קרם שפתיים ומסכת פנים.

 הכנס נערך בנמל ת"א, בהשתתפות כ- 400 קוסמטיקאיות, שנהנו מארוחת בוקר של השף אביב משה, ומהרצאות. אירחו: חוה זינגבוים - מייסדת ומנכ״לית מותג  הקוסמטיקה; מוטי זינגבוים, מנכ״ל משותף; בת-אל זינגבוים-גרוס, מנהלת ההדרכה; רחלי רוט - סמנכ"לית השיווק; והודיה זינגבוים, מנהלת השיווק והסושיאל.

 מוטי וחוה זינגבוים (צילום: ליאת מנדל)
 מוטי וחוה זינגבוים (צילום: ליאת מנדל)

 בסוויטה עם פיפטי סנט 

מלון 'דן תל אביב' זוכה לארח את זמר הראפ המצליח 'פיפטי סנט', לקראת הופעותיו בהיכל מנורה בתל אביב השבוע, שיסיימו את מסע ההופעות שלו במזרח התיכון. הראפר המפורסם הגיע למלון עם פמלייה של 34 אנשים, והתקבל בחום על ידי מנכ"ל המלון  אילן בן חקון עם שמפניות צוננות וליווי צמוד ל'סוויטת הטרסה' המפוארת של המלון, שם התארח לאחרונה אדם לוין, סולן להקת מארון 5, שקיימה גם היא הופעות בארץ. 

50 סנט' אילן בן חקון, מנכ''ל מלון דן תל אביב (צילום: באדיבות מלון דן תל אביב)
50 סנט' אילן בן חקון, מנכ''ל מלון דן תל אביב (צילום: באדיבות מלון דן תל אביב)