הזמר ג'סטין ביבר אמור להגיע בעוד חודשיים להופעת ענק שלו בפארק הירקון בישראל, האם ההופעה שלה תתרחש כמתוכנן? לא בטוח אחרי שאמש (שלישי) בהופעה בהלסינקי אל מול 20,000 צופים, הוא צעד על הבמה במה שיכול להראות כמו מחוות ה"זיג בייל" של המפלגה הנאצית ותנועת מועל יד לנוכח מאות צופים יהודים בקהל.

התיעודים של הזמר על הבמה הגיעו לידיהם של הקהילות היהודיות באירופה שדורשות הסברים מהזמר. נשיא ועידת רבני אירופה שלח ל-TMI הודעת גינוי של הועידה ובשם כל הקהילות היהודיות באירופה נגד הזמר ג'סטין ביבר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ג'סטין ביבר במועל יד בהופעה? הקהילה היהודית זועמת (רשתות חברתיות)

נשיא ועידת רבני אירופה, הרב פנחס גולדשמידט מסר: "הזמר המפורסם סטר בפרצופם של מיליוני יהודים ברחבי העולם, כאשר בחר לעלות על נס את תנועת ה-'זיג הייל' שמסמלת הזדהות עם ערכי המפלגה הנאצית והעומד בראשה, הצורר היהודי אדולף היטלר. לא יעלה על הדעת שזמר בעל עשרות מיליוני מעריצים ועוקבים ברחבי העולם, מרשה לעצמו לבצע תנועה כזו על אדמת אירופה הספוגה בדם של מיליוני יהודים ומיעוטים נוספים שנרצחו באכזריות על ידי הצורר הנאצי. שימוש בתנועה זו בפלטפורמה כה רחבה, היא תמונת ניצחון עבור האנטישמים והיא מעניקה תמריץ לתוקפים הבאים. אני דורש הסברים מהזמר על התנועה המבזה ואני קורא למדינת ישראל לשקול לבטל את הופעתו המתוכננת בישראל באוקטובר הקרוב".
ג'סטין ביבר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'סטין ביבר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)