אחד הכוכבים הצעירים הגדולים ביותר בתעשיית הקולנוע של ימינו, שגם כיכב בסרט האחרון של ספיידרמן "No Way Home", הוא טום הולנד. התפקידים הגדולים שמילא הכוכב ההוליוודי הצריכה ממנו נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות, והוא צבר כ-68 מיליון עוקבים רק בעמוד האינסטגרם שלו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כעת, אחרי שהשתמש ברשתות החברתיות בעיקר לקידום סרטיו ולמטרות צדקה, השחקן העלה פוסט דרמטי בו הוא נפרד מהעוקבים. הוא כבר מחק את האינסטגרם, הפייסבוק והטוויטר שלו, אך חזר באופן זמני כדי לשתף על הסיבה להחלטה. 

בסרטון באורך של כשלוש דקות, הולנד מספר לגולשים כי הוא מעדיף להתנתק מהרשתות החברתיות במטרה לדאוג לבריאות הנפשית שלו. "שלום ולהתראות... לקחתי הפסקה מהמדיה החברתית כדי למען הבריאות הנפשית שלי, אבל הרגשתי צורך לחזור לדבר על אחד מארגוני הצדקה הרבים שאני גאה לתמוך בהם", כתב. 

בהמשך הוא עבר לדבר על ההחלטה להתרחק מאור הזרקורים, שנובעת גם הסיקור האובססיבי של התקשורת סביב הזוגיות שלו עם השחקנית זנדאיה. "להיות שחקן בכל רמה בהוליווד יכול להיות מאתגר, כיוון שהמעריצים וכלי התקשורת מדברים עלינו 24/7. יש גם חלק עצום מהדיון הזה שיכול להיות שלילי, ולא משנה מאיזה כיוון הוא מגיע, אני מתקשה לספוג את הביקורות". 

טום הולנד וזנדאיה (צילום: Getty images)
טום הולנד וזנדאיה (צילום: Getty images)