מאליס, שחקן יחסית חדש בתחום הקוסמטיקה בישראל, הביא לארץ בפעם הראשונה את טרנד מסכות הבד לפנים, שכבש את הוליווד. לצורך הקמפיין גויסו ארבע כוכבות: רוסלנה רודינה, בר פאלי, שירז טל ודורון מטלון. הקמפיין הצליח לעורר מהומה לא קטנה בעקבות הפרסומת שעלתה לאוויר בשבוע שעבר. במהרה הפך הקמפיין לוויראלי וגרר עשרות אלפי שיתופים ותגובות ברשתות החברתיות.


הסוד של כוכבות הוליווד
טרנד מסכות הבד לפנים צבר תאוצה מטורפת בקרב כוכבות הוליווד בחודשים האחרונים, וגרם בין היתר לאדל, קים קרדשיאן, ליידי גאגא, לינדסי לוהן, ועוד רבות אחרות...לעלות תמונות סלפי שלהן לרשתות החברתיות עם המסכה, דקות לפני שהן עולות להופיע או להצטלם. המפורסמות בישראל לא אכזבו ומהר מאוד החלו לחקות את טרנד ה"סלפי עם מסכה" העולמי. ירדן הראל, דנה זרמון, קסניה טרנטול ומריה דומרק הן רק חלק קטן מהתופעה המתרחבת בארץ.

 

מסכת פנים וחתולה סקרנית #אתגר_מאליס #maelys

A photo posted by MARIA MIRI DOMARK (@maria_domark) on

עור חלק, זוהר ורענן ב-10 דקות
הרעיון שעומד מאחורי מסכות הבד לפנים של "מאליס" הוא פתרון פורץ דרך בתעשיית הקוסמטיקה: כך שבניגוד לשגרת טיפוח המבוססת על קרמים, סרומים, פילינגים או סדרת טיפולי פנים מתמשכת, האפקט המתקבל משימוש במסכה הוא מיידי. לאחר כ 10 דק עם המסכה על הפנים, נוצר מראה בהיר וזוהר של גוון העור. דבר חשוב לא פחות הוא, שכל מסכה עטופה במארז נפרד מה ששומר על רמת היגיינה גבוהה.


הקמפיין הפך לתופעה וויראלית ברשתות החברתיות וגרם לאלפי שיתופים. בעוד לרובנו הוא גרם לצחוק, היו כאלו שפחות צחקו ואף טענו כי הוא מעודד אלימות. "הקמפיין הומוריסטי" אמרו בחברה. שפטו בעצמכם.

להזמנת מסיכות הפנים של Maelys לחצי כאן