בפודקאסט "אבא תרחם" של ירון לונדון ובתו דניאלה ב"כאן הסכתים", העיתונאי הוותיק העביר ביקורת נוקבת על המראה של כוכבות "הפליליסטיות", כשהוא מתעכב במיוחד בגודל השפתיים שעברו שיפוץ קוסמטי. "כולן טלטלו את גופן על עקבי סטילטו, שמלות עם חצאיות עיפרון, חולצה לבנה וכולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהן זוג נקניקיות פרנקפורטר, כל כך גדולות שאיימו לסתום את הנחיריים שלהן", אמר העיתונאי והוסיף: "ברור לגמרי שזה בוטוקס או חומצה היאלורונית, שאלתי למה היא זקוקה למה שעומד להתפוצץ כמו עגבנייה בשמש? מה לעזאזל? אני שואל את עצמי: 'מה התוספת הזאת לפנים?' השפתיים המודבקות והעכוזים הממולאים, הם רמזים להיטב שימוש". לאחר האמירות החריגות, בתו דניאלה הסבירה כי ניפוח השפתיים הוא מעשה פמיניסטי.

הפליליסטיות (צילום: רן יחזקאל)
הפליליסטיות (צילום: רן יחזקאל)

כעת, עורכת דין שני אילוז כוכבת הסדרה, מאשימה את העיתונאי בהחפצת: "נשים לונדון היקר, הנה דוגמא מובהקת להחפצת נשים ושנאת חינם. בימים שהעם הזה קרוע, לוחמים ולוחמות נפלו, חטופים וחטופות נמקים במנהרות ואתה מוצא את הזמן להחפיץ ולזלזל בנשים. האמירות שלך מקוממות, בעידן שאחרי ה- me too, גופה של האישה הוא ברשותה, וזכותה של כל אחת לעשות בגופה שלה כאוות נפשה, ולעשות כל דבר כדי להרגיש טוב עם עצמה גם אם זה פחות מוצא חן בעיניך".

עו''ד שני אילוז (צילום: עדי אורני)
עו''ד שני אילוז (צילום: עדי אורני)

אילוז לא עצרה כאן והמשיכה בדבריה: "כל אחת מעורכות הדין בסדרה היא צבע, וגוון, היא עולם ומלואו ואני גאה בכל אחת מהן, על הדרך, המקצועיות והלויאליות, ומקווה בשבילך שלא תצטרך את שירותינו. הייתי שמחה אילו היית מדבר על ההשכלה שלנו, ההישגים המקצועיים שלנו, טוב הלב שלנו והחמלה, אם תרד ממגדל השן המתנשא שבו אתה חושב שאתה נמצא, ותראה את פרקי הסדרה מהתחלה, כי אני בטוחה שלא צפית נדמה לי שתתבייש בעצמך".

את דבריה, סיימה הפליליסטית עם עקיצה חדה לעיתונאי: "הזכרת לי שלפני כמה שנים בראיון אצלך אמרת 'אשכנזים לא מגיעים למשרות של כלאים בבתי הסוהר'. אם זו הייתה סדרה על גברים, גם היית מדבר על המראה החיצוני? אז מה יש לצפות ממך?".

ירון לונדון (צילום: יוסי אלוני)
ירון לונדון (צילום: יוסי אלוני)