לפני כחודש דפנה שחרביטלה בבוז פניות שונות אליה, כולל זו של ליאורה, וטענה שהיא וחבר הכנסת לשעבר, יובל צלנר, לא עומדים להתגרש ושהאהבה שלהם חזקה מכל קנאי. ובכן, בחלוף חודש התברר ששחר וצלנר אכן מתגרשים. 



> גם אבי טולדנו עסוק בהליך פרידה מרינת, בת הזוג שלו לאחר הגירושים מחגית.

יובל צלנר, בקרוב שוב רווק (צילום: אביב חופי)
יובל צלנר, בקרוב שוב רווק (צילום: אביב חופי)

> בשבוע שעבר פרסמה ליאורה שצבי, הגרוש של סוזי פריד-שלאף, מסרב לתת לה גט והוא נעדר מארצנו הקדושה. עם פרסום האייטם במדור, התקבלה שיחה מעו"ד משה זינגל שביקש להבהיר את הצד של הבעל. "הבית ברחוב שרת בשיכון צמרת בתל אביב נבנה על ידי מרטין שלאף עבור גרושתו ועבור צבי פריד. מדובר בבית יוקרתי ומיוחד, ארבע קומות ומולו מזרקה יפהפייה בצבעים שונים ורחבה עגולה לחניית רכבים". 
 
"צבי היה פוגש אותי לעתים קרובות ומתנה את צרותיו בפני כי אשתו עזבה אותו באופן פתאומי לפני מספר שנים. לא היה לו מושג למה. אמר שהיא השתנתה מאוד, התחרדה, לא מוכנה לדבר איתו או עם מישהו מטעמו. היא טוענת שאין לה כסף והוא טוען שכל המיליארדים שלה מוחבאים באוסטריה, שם גר בעלה לשעבר מרטין שלאף, שאין לו ספק שהיא נעזרת בו. מרשי אומר 'אני מסכן, גר בבית מפואר ואין לי אישה. אני גבר מסורתי, וזה מציק לי ואני ממורמר מאוד'. אנשים חרדים לא בוגדים. צבי הוא איש עסקים בזכות עצמו. מתעסק בנדל"ן, גבר נאה ביותר, לבוש בהדר ובפאר שאין כמותו, חליפות תפורות ושעוני זהב תמיד על אמת ידו".

מה לגבי הטענה שהוא ברח מהארץ?
"איזה מין טענה מוזרה. אני רואה אותו כל שבת בבית כנסת. הוא נוסע כמעט כל חודש לבן שלו בסאו פאולו. על מה צריך להוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ? האישה מסתתרת והוא לא יכול ליצור איתה קשר, רק לאחרונה הצליח למכור את הבית. הוא רוצה להתחיל חיים מחדש, הוא קרוב לגיל 60, ואולי להקים משפחה חדשה".

אז איפה הגט?
"הוא תמיד רצה לתת את הגט, היא מתנקמת בו".

עו"ד יוסי מנדלסון, בא כוחה של סוזי פריד-שלאף: "פורים שמח. איני מגיב על ענייניהם של לקוחותי מעל דפי העיתון".