האם עדי שילון התבאסה מאיך שבן הזוג שלה, יוסף סוויד, התייחס ב"שפיץ", המגזין הישראלי בברלין, למערכת היחסים שלהם ולרצון שלו לפתוח אותה? 


סוויד כתב כך: "כשפרשתי בפני בת הזוג הנוכחית שלי את כל האופציות, היא התקשתה להסתיר את הבהלה - 'לאן אתה ממהר?', היא הופתעה. עניתי שהפעם אני פשוט רוצה שיעבוד. ניסיתי להציע, שכיוון שהקשר שלנו עוד בתחילתו, פשוט ניכנס יד ביד לחנות ונבחר - יש הרבה יותר אפשרויות מפעם". 

"היא סירבה להיכנס, הושיבה אותי על ספסל ואמרה בביטחון: 'לא נכשלת. הייתה לך זוגיות מדהימה והבאתם יחד ילד מדהים, וזה נגמר בגלל אלפי סיבות שאין טעם להתעסק בהן יותר. זה עבד עד שזה לא עבד, וזהו'. חיבקתי אותה חזק: 'את לא פוחדת? מה אם אחרי כמה שנים כבר לא נהיה מאוהבים ונשתעמם? והיחסים יתחילו להתמסמס? אולי נרצה לפתוח אותם? את חושבת שנמשיך להימשך אחד לשנייה גם אז? זה אפשרי בכלל?', היא חייכה וענתה בפשטות: 'כן'. גיחכתי על התמימות שלה אבל בכל זאת קיוויתי שהיא צודקת. וכך סגרנו את חנות הצעצועים, והלכנו לאכול גלידה בשני טעמים".

 

A photo posted by Adi Shilon (@adishi) on



עדי, שילון נדע? 
"היי ליאורה, הוא כותב מקסים ובצורה כנה, ואני נהנית לקרוא את כל הטורים שלו, כולל את הטור האחרון על יחסים. אם תקראי עד הסוף, תוכלי לנשום לרווחה ולראות שאת היחסים בינינו אין לו שום עניין לפתוח. ערב נעים".

פתוחה לפתוחה? עדי שילון (צילום: צ'ינו)
פתוחה לפתוחה? עדי שילון (צילום: צ'ינו)