בשעה שאתם כיסיתם את עצמכם באיפור לכבוד חג המסכות, קלואי קרדשיאן כנראה שמעה על האפליקציה הסלולרית הפופולרית, שמאפשרת החלפת פנים בין אנשים. אז מה עשתה ברגע שהבינה את הפלאים שהיא מחוללת? האחות האהובה לבית משפחת קרדשיאן, החליטה שיהיה מעניין לראות איך יראה הפרצוף שלה - כשתחליף אותו עם אלה של האנשים הקרובים אליה בעולם. נו, בני משפחת הריאליטי טראש. 


הקרדשיאנית הודתה שהיא מכורה לתוכנה המרגשת, כך שלא מפסיקה להתפקע מצחוק מהתוצאות שמתקבלות. אם לומר את האמת, גם בלי האפליקציה הדמיון בינה לבין כל האחיות לבית קרדשיאן-ג'נר, בהן האחיות הגדולות קים וקורטני, קיילי וקנדל ג'נר הצעירות  או מאמא קריס ג'נר, מפחיד בהחלט, אבל בעזרת החלפת הפרצוף? הלם!

זקן ארוך לי עד ברכיים. קלואי עושה רוב קרדשיאן (צילום מסך)
זקן ארוך לי עד ברכיים. קלואי עושה רוב קרדשיאן (צילום מסך)

הוט מאמא! קלואי בדמותה של קריס ג'נר
הוט מאמא! קלואי בדמותה של קריס ג'נר


קלואי החליטה לפרסם בבלוג הפרטי שלה את תוצאות הניסוי המדעי, שערכה עם פרצופו של אחיה היחיד, רוב קרדשיאן - כך שהתוצאה כוללת שיער קצר ושיער על הלחיים. "אלוהים! כמה מלחיצה אני עם זקן???", כתבה כשגילתה כמה היא דומה לגברבר מסוקס. בערך. "רוב לעומת זאת לא נראה רע בכלל עם השיער משוך אחורה...", התפייטה. אגב, מהחלפת הפנים עם אמה קריס, קלואי הייתה הרבה יותר מרוצה. "מעולם לא שמתי לב כמה אמא שלי ואני דומות! אני אהיה כל כך שמחה להיראות ככה בגיל 60!".

מי זאת קים ומי קיילי? קרדשיאן וג'נר מעורבבות (צילום מסך)
מי זאת קים ומי קיילי? קרדשיאן וג'נר מעורבבות (צילום מסך)

 
אבל לא רק קלואי נדלקה על התוכנה, כיוון שגם אחיותיה, מלכת הטראש קים קרדשיאן הבייבי קיילי ג'נר, השתעשעו עם אפליקציית סנאפצ'אט - ושיתפו את העולם בתוצאה. קיילי כנראה הייתה מאוד מרוצה, כי נראה שבתקופה האחרונה היא מנסה לעשות הכל כדי להיראות כמו אחותה הגדולה. הצליח לך, כפרה.