מהומה בכפר שמריהו: לאחר שליאורה פרסמה כי גליה אלבין השכירה את הווילה שלה לזוג צבי ודבי אלון מילשטיין וטענה שבני הזוג סירבו לשלם לה, נערכה בין הצדדים חלופת מסרים שלא הייתה מביישת את מיטב הטלנובלות. כעת מתברר שבמשך השנים הוגשו נגד השניים כמה וכמה כתבי תביעה. אבל אצל אלבין רגוע, בעיקר לאחר שבתום מאבק משפטי ארוך ומתיש היא הצליחה להטיס מהווילה ברחוב הזורע את הזוג והיא נושמת לרווחה.

אלבין, היו להם עשר שניות לעזוב את הבית?
"הכי נכון יהיה לך לדבר עם עו"ד יניב מויאל, זה נפתר הרבה בזכות התחכום שלו".

עו"ד מויאל, יש פרטים שאפשר עוד לדעת?
"מדובר בזוג עוקצים מאוד מעניין. הם עושים את זה במשך שנים, והמערכת עדיין מאפשרת להם לעקוץ אנשים. הזוג התחתן ב–2008 ואפילו אז הם הלכו לרשם המשכונות ועשו המחאת זכות על כל מה שהתקבל במסגרת החתונה, והעבירו הכל לטובת האמא שלו. הכתובת שעל הצ'קים שלהם היא בית בכפר שמריהו שנמצא בכינוס נכסים. זו שיטה אצלם".

איך פיניתם אותם?

"הגשתי תביעה לבית המשפט. הוא אמר לשופטת, במילים אחרות כמובן, 'אפסול אותך כי אני לא צריך להוכיח שום דבר'. אבל השופטת כתבה פסק דין שקובע שהוא לא עמד בתנאי ההסכם, והחידוש בפסק הדין הוא שניתנה לי זכות פינוי מיידי. על זה הוא ערער במחוזי, והפסיד".

תוך כמה ימים הוא התפנה?

"עשרה ימים מרגע מתן פסק הדין".

הקץ לפרשה.גליה אלבין (צילום:ויקיפדיה)
הקץ לפרשה.גליה אלבין (צילום:ויקיפדיה)

צבי מילשטיין, כבר ביד 2?
"אף אחד לא פינה אותי. השופטת אמרה שאם יש לנו סכסוכים כספיים ואם אני רוצה להמשיך לגור שם, שנסתדר בינינו. התפניתי בעצמי. כמה כסף היא משלמת לך בשביל לפרסם את זה? קראתי כל מיני כתבות אחרות נגדי. היא משלמת לך כסף?".

נראה לך?

"למה לא".

סבבה, תוכיח. בינתיים אני שואלת פה את השאלות. אמרת לשופטת שתפסול אותה?

"אני אמרתי לשופטת".

והיא אמרה שלא עמדת בהסכם.

"גליה אלבין הטמעית הזו מנסה בכל דרך להפעיל מניפולציות. איזה קשר יש לי לעיתונות. למה שלא תפרסמי את התמונה האמיתית שלה? תשימי תמונה שלה מהיום ולא מלפני 50 שנה".

מה קשור הלוק הוויזואלי שלה לעניין?

"הכל קשור. תפרסמי את האמת. אף אחד לא רצה לגור בדירה שלה. תתפסי את הדיירת הקודמת שלה. היא ברחה מהבית".

אז למה רצית לגור בבית הכל כך גרוע הזה?

"כשנכנסתי לא ידעתי איזה צרות יש עם הבית. אחר כך סיפרו לי מי זו גליה אלבין. עברתי לגור שם בגלל שלא זכיתי במכרז על בית אחר ובגלל זה הלכתי לגור בקונכייה המסריחה של אלבין".