מתמודד "האח הגדול' ברק אדרי התנצל אצל איציק מן ב'בחדרי' על דבריו 'מוות לחרדים' ו'מי בא איתי להחריב את בני ברק'."מבקש סליחה מכל החרדים, אלו דברים שנאמרו בטיפשות מוחלטת", אמר אדרי.

רק נראה צדיק? ברק אדרי (צילום: ניר פקין)
רק נראה צדיק? ברק אדרי (צילום: ניר פקין)

>אזהרת מסע חמורה ברחוב מגידו בתל אביב: העיתונאית נרי לבנה כתבה פוסט בשישי שעבר בפייסבוק לאחר שהותקפה על ידי עוברת אורח שהתבררה כשכנה. ליאורה פנתה לעדות מפורטת ופרטית.



נרי, אין שומרים במגידו?

״עכשיו, כשנודע לי שאושפזה, אני לא יכולה למסור פרטים מעבר לכך שהיא אישה נאה מאוד, בעלת מקצוע חופשי, מועסקת במשרד יוקרתי, היא בת 31 וחצי וגרה 150 מ' ממני. אני מאחלת לה בריאות נפשית טובה ואשמח לא להיתקל בה לעולם״.


למה היא נטפלה דווקא אלייך?

״לא ברור. היא צעקה לי 'הלו, הלו, תעצרי'. כשעצרתי היא רצה אלי, תפסה אותי ושאלה 'מי את, מי את'. שאלתי אותה אם אנחנו מכירות. היא אמרה שלא. שאלה שוב מי אני. אמרתי לה 'מי את', היא אמרה את שמה ושאלה: 'איך קוראים לך, איפה את גרה?'. אמרתי לה 'זה לא עניינך', והיא תלשה לי את השערות, בעטה בי והלכה. נשתלתי במקומי המומה. מדובר, כנראה, במזל רע. עברתי לידה כשהיה לה התקף. מבירורים שערכתי התברר שלא הייתי היחידה שהותקפה על ידה באותו יום. שמה היה מוכר גם למד"א וגם למשטרה״.


אייטם רע.

״היא לא הכירה אותי. הייתי בחרדות איומות עד לפני כמה דקות כשנודע לי שאושפזה״.