חשתם ברטט באוויר בימים האחרונים? זה כנראה בגלל שקרייג דיוויד, המוזיקאי בריטי שאחראי על כמה לבבות שנמסו אי שם בתחילת המילניום בגלל להיט מדבק שהוא שר - מבקר בישראל. נכון, הוא כבר לא כל כך צעיר, אבל השורשים היהודיים של דיוויד משכו אותו עד לארץ הקודש, רק כדי לתפקד כדי ג'יי נוצץ מחו"ל במה שהוגדר כ"מסיבת בוטיק חד פעמית", שנערכה אמש (ראשון) בנמל תל אביב. כן, בתחילת השבוע!
 
כעת, מתברר שדיוויד לא הגיע לארץ הקודש רק עבור הביזנס, אלא החליט לשלב בביקור גם פלז'ר. אתמול (ראשון), עוד לפני שיצא להרקיד את הקהל בנמל תל אביב, הוא קפץ לחדר הכושר שממוקם ב"Sheva Spa" שבהילטון תל אביב כדי לשחרר את המתח, או משהו. כשהגיע למקום, הבין שמדובר בכלל בספא מרגש בסגנון המזרח הרחוק, כולל כל הטיפולים המלכותיים, כך שקרייג הזמין מבעוד מועד מסאג' אבנים חמות, שנקבע עבורו לצהרי היום שלמחרת. נו, כדי להתפנק ביום שאחרי השואו.

וואי לי! קרייג דיוויד עם עובדת ספא מרוגשת
וואי לי! קרייג דיוויד עם עובדת ספא מרוגשת


אז זהו, שמלבד כמה עובדים מרוגשים ומטפלות תאילנדיות מוסמכות, דיוויד בן ה-34 לא רק שילם מחיר מלא על טיפול אסייתי בן שעה שלמה (שעולה פחות או יותר 500 שקלים) - אלא שאחרי שהתענג והתלהב כל כך מהמסאג', הסכים להצטלם עם כל מי שביקש ממנו, במשך דקות ארוכות. ואז גם השאיר למטפלים טיפ של 100 דולר (!). עושים כסף טוב מתהילת עבר, הא קרייג? נשמה.