מה, כבר נגמר? אם לא מספיק מביך לעבור את לבד, האישה החדשה במשפחת הריאלטי טראש קרדשיאן-ג'נר, הלוא היא מיס קייטלין ג'נר - הגיעה עם אחותה וחברותיה לסדנה שעוסקת באורגזמה. מול המצלמות של ערוץ הבידור. כמובן. 


למי שלא חי בעולם המערבי בשנה האחרונה, קייטלין, היתה בעברה האלוף האולימפי ברוס ג'נר, כן...אביהן של קיילי וקנדל ג'נר (וגם אבא חורג לאחיות קרדשיאן), שבשנה שעברה עברה תהליך של לשינוי מין והציגה את עצמה לעולם כאישה לתפארת הוליווד. כיאה לכל שינוי שמתרחש במשפחת הריאלטי,  ג'נר תעדה הכל בסדרה חדשה בכיכובה - בה העולם בוחן מקרוב כיצד היא מתמודדת עם חייה החדשים



כיוון שגם חברותיה של קייטלין שמצטלמות לסדרה עברו תהליך דומה לשלה, הסקסולוגית ברברה קארלס ניסתה להעביר לחברות הקבוצה, רובן טרנסג'נדריות, כיצד לחוות סיפוק מיני שלא ממוקד באברי המין שלהן. המנחה, ביקשה מהנשים החזקות לשים את איברי המין שלהן בצד - כלומר לשכוח מהם, לעצום את העיניים, לדמיין שהן באורגיה (או מצטלמות לסרט פורנו!) וכן... לא לשכוח לספק את שלל הקולות, הבעות הפנים והגניחות שמתלווים לחוויה.

הסצנה שבה החבורה עוברת תהליך במסגרת הסדנה, שצולמה לסדרה של ערוץ !E שאף משודרת באץ, "אני קייט", נותרה על רצפת העריכה - אבל לא הצליחה לחמוק מהרשת. כך יצא שכל העולם זכה לראות את קייטלין מספקת קולות ופרצופים אינטימיים. אישה, אישה, אבל ייתכן שיש דברים שהיא בהחלט צריכה לשמור לעצמה? בהצלחה! 

מתאמצת. קייטלין ג'נר (צילום מסך, ערוץ E!)
מתאמצת. קייטלין ג'נר (צילום מסך, ערוץ E!)


גונחת. קייטלין ג'נר (צילום מסך, ערוץ E!)
גונחת. קייטלין ג'נר (צילום מסך, ערוץ E!)


נבוכה. ג'נר בפרץ אורגזמי (צילום מסך, E!)
נבוכה. ג'נר בפרץ אורגזמי (צילום מסך, E!)