טוב, משהו קרה הפוך בחייה של השחקנית ההוליוודית מייגן פוקס: רק בשנה שעברה הודיעה הכוכבת היפהפייה על גירושה מבן הזוג ב-11 שנים האחרונות ואבי שני ילדיה הגדולים, כוכב "בוורלי הילס 90210" בריאן אוסטין גרין. אבל השבוע, הגיעה לפרמיירה של הסרט החדש מסדרת "צבי הנינג'ה" שבו היא מככבת - כשהיא מציגה בטן הריונית ופוטוגנית במיוחד. רגע, מה?!

שלל השמועות שהחלו בהוליווד לגבי זהות אבי התינוק, עסקו בעובדה שהגברת נכנסה להריון שלא כחלק ממערכת יחסים, או שמא התרחש קאמבק רומנטי מתחת לאף של וותיקי תעשיית הבידור האמריקנית. עם זאת, לפי שעה השניים עדיין פרודים וזהותו של האב לא ידועה, למרות שהסבירות היא שהבייבי הוא של גרין.

מי האבא? מייגן פוקס (צילום: gettyimage)
מי האבא? מייגן פוקס (צילום: gettyimage)



חשבתם שפוקס היא היחידה? כי בעיר הכוכבים האמריקנית כבר שמעו סיפורים דומים על אהבות, הריונות, בגידות ושערוריות, שלא לומר דרמה שעוררו המפורסמים הגדולים בנוגע למה שקרה אצלם ברחם. הנה כמה מהם:


המכחיש | אדי מרפי
אחרי רומן קצרצר שהחל אי שם בשנת 2006, הרתה כוכבת להקת הספייס גירלס, מלאני בי, לשחקן אדי מרפי. אז הוא אמנם הכחיש תקופה ארוכה שהתינוקת באמת שלו, אחרי שעברו בדיקת אבהות - הוכח כי המצחיקן מהאייטיז אכן הבייבי דדי. מאז, לקח אחריות והתחיל לשלם מזונות.

לא מצחיק אותו. אדי מרפי (צילום: gettyimage)
לא מצחיק אותו. אדי מרפי (צילום: gettyimage)

המתגברת | היידי קלום
דוגמנית העל היידי קלום, שהייתה נשואה לנהג המירוצים פלאביו ברייטור - הודיעה בסוף שנת 2003 שהשניים מצפים לילד, רק כדי לגלות כמה שבועות אחרי שחשפה לעולם שהיא הריונית, שבעלה בכלל בוגד בה עם דוגמנית בת 19. קלום זרקה את הנואף, והתאושש אחרי זמן קצר כשהתחילה לצאת עם הזמר סיל, שסיפר שבפגישה הראשונה שלהם הוא כלל לא ידע שהיא בהריון. חודשים ספורים אחרי שהדוגמנית הגרמנייה ילדה את בתה, סיל והיא כבר אמרו "איי דו", גידלו את הבייבי הבכורה של היידי והביאו עוד שלושה ילדים משותפים. אה - וכבר הספיקו להתגרש בעצמם.

מתאוששת מהר. היידי קלום (צילום: gettyimage)
מתאוששת מהר. היידי קלום (צילום: gettyimage)

היורשת |ביונסה

מתברר שמת'יו נואלס, מי שאחראי על הגעתו לעולם של הפלא הקרוי ביונסה, הוא שובב לא קטן. הסיבה: סולאנג' נואלס, היא לא אחותה היחידה של קווין בי. אביה של כוכבת העל, ניהל לא אחד, אלא כמה רומנים במקביל לנישואיו עם טינה נואלס, אמה של ביונסה והביא לעולם שני ילדים מחוץ לנישואים - אח ואחות צעירים נוספים לזמרת. יותר ירושה לחלק, הא?

בימים הזוהרים של ביונסה ודדי. ביונסה ומת'יו נואלס (צילום: gettyimages)
בימים הזוהרים של ביונסה ודדי. ביונסה ומת'יו נואלס (צילום: gettyimages)


המופתעת | ליב טיילר
השחקנית ליב טיילר הייתה כבר בת תשע, כשגילתה שאביה האמיתי הוא לא טוד ראנדגרן שגידל אותה יחד עם אמה. זה קרה אחרי ששנה לפניכן, היא פגשה את סולן להקת אירוסמית' סטיבן טיילר - אז פשוט לא יכלה להתעלם מהדמיון הרב שיש בינה לבין בתו השנייה של טיילר, מיה. כשהיא שאלה את אמא שלה על הקשר הקוסמי בינה לבין חברתה, אמה חשפה בפניה שהיא הבת של כוכב הרוק, סולן אחת הלהקות המצליחות בעולם. מאז, הוא כבר שר בסרט שבו היא כיכבה.

סיפור סינדרלה. ליב וסטיבן טיילר (צילום: gettyimage)
סיפור סינדרלה. ליב וסטיבן טיילר (צילום: gettyimage)

הדושבאג |קווין פדרליין
הרקדן ובעלה לשעבר (שהוא גם בעלה השני) של בריטני ספירס, או כפי שאתם מכירים אותו קווין פדרליין, עזב את אשתו שר ג'קסון (כוכבת סדרת הניינטיז "מואישה", למי שזוכר) תוך כדי שהיא מטפחת הריון עם ילדם השני המשותף. זה קרה לטובת הזמרת הכי מפורסמת באותה תקופה - מיס ספירס. עוד לפני שהקארמה החטיפה לבריטני (אחרי שנפרדה בעצמה מאבי שני ילדיה, פדרליין), שר הנטושה לא נשארה חייבת, והתחילה לצאת עם הגרוש של בריטני, חבר הילדות שקרא לה "אשתי" ליום וקצת בלאס ווגאס עד שהנישואים בוטלו, ג'ייסון אלכסנדר. מה שנקרא - הכל נשאר במשפחה.

סווינגרס. בריטני ספירס וקווין פדרליין (צילום:gettyimage)
סווינגרס. בריטני ספירס וקווין פדרליין (צילום:gettyimage)