רגע, רגע, רגע, מרי קייט ואשלי אולסן - כוכבות סדרת הלהיט מהניינטיז "צער גידול בנות" שחזרה לאחרונה בפרקים חדשים (ללא התאומות) - לא פרסמו מעולם צילום סלפי?! התאומות שחגגו לא מזמן את הגיען לגיל 29, כאשר אחת מהן כבר נשואה, לא מרבות לשתף את חייהן הפרטיים בציבור, כך שמעולם לא פתחו חשבון אינסטגרם.

עם זאת, אתמול (רביעי) השתיים עשו היסטוריה כשהשתלטו על חשבון האינסטגרם של חברת הקוסמטיקה האמריקנית "ספורה", כדי לספק למעריצים הצצה למה שמתחולל בחייהן כמנהלות קו אופנה, והחליטו לפרסם תמונה בצילום עצמי - לטענתן, בפעם הראשונה בחייהן. מלבד מהסלפי הנדיר בשחור-לבן, התאומות אולסן השיקו גם בושם חדש ברשת חנויות הטיפוח, ואיך לא, את קולקציית הבגדים החדשה שלהן.



 

First public selfie ever @ElizandJames #SephoraTakeover

A photo posted by Sephora (@sephora) on



מאז שאפליקציות שונות לשיתוף תמונות נכנסו לחיינו, כמעט כל כוכבי הוליווד וכמובן, גם אלה בביצה הקטנה בישראל, לא מפסיקים לשתף תמונות מחייהם הנוצצים. התאומות אולסן לעומת זאת, כל כך קנאיות לפרטיות שלהן שהן תמיד ניסו להתרחק מכל נוכחות אישית ברשת. "כל חיינו השתדלנו שלא לתת לאנשים גישה לרגעים פרטיים שלנו", הסבירו הבנות בראיון למגזין ווג חלפני כמה שנים, "אם נהפוך את החיים שלנו לציבוריים, זה יהיה מנוגד לכל מה שעשינו בחיינו".מה שאומר שהשתיים עשו צעד קטן בעולם האינסטגרם, אבל לא נראה כאילו יחזרו לשם בקרוב.

"יום ראשון ואחרון כ'אינסטגרמיות' רשמיות". כך נראות מרי קייט ואשלי אולסן באינסטוש:

 

First and last day as official Instagrammers #cheers #MyNirvana ✌️ @ElizAndJames #SephoraTakeover

A photo posted by Sephora (@sephora) on