ראשון בבוקר, בית משפט השלום בתל אביב. אחד, איציק זוהר, פליט ריאליטי וכיום דוגמן לאופנה במידות גדולות, נכנס לדיון.


זוהר, רוצה שנפתח את זה?

"היה לי דיון בקשר למס הכנסה. זה תיק שנפתח לפני שש שנים".



ואיך נגמר?

"נגמר בסדר גמור. תודה וחג שמח".

דוגמן למידות גדולות. איציק זוהר (צילום: אביב חופי)
דוגמן למידות גדולות. איציק זוהר (צילום: אביב חופי)

> האם יואב שיינר, שהכתיר את עצמו בתור "המוחק", יהיה זה שיציל את ענבל אור מהחובות העצומים שלה? ליאורה קיבלה השבוע פנייה יוצאת דופן משיינר. על הפרק: מבצע להצלת ענבל אור. והיה גם מונולוג: "תסתכלי בערוץ 2, ערוץ 10, הערוץ הראשון, כל הערוצים. איפה שלא תסתכלי את תראי אותי מככב בטלוויזיה. השבוע כל מהדורות החדשות יהיו על יואב שיינר הגדול".


מה קרה? על מה החגיגה?

"כשתראי כתבות על ענבל אור, את בטוח תראי אותי. היה השבוע דיון בבית משפט, כל הצלמים שצילמו את אור, תפסו גם אותי בפריים. אין מצב שלא תראי אותי בכל הערוצים".


אז מה שיינר, הפכת לגרסה חדשה של לירן חולצה אפורה?

"לא בדיוק. יראו אותי בטלוויזיה ליד ענבל אור, אבל לא כי אני נדחף לתמונה סתם. אני מתכוון להעניק לענבל את השירותים המפורסמים שבזכותם יואב שיינר הפך להיות מותג".

בימים טובים יותר. ענבל אור (צילום: פלאש 90)
בימים טובים יותר. ענבל אור (צילום: פלאש 90)

אז בעצם הפכת להיות נער ליווי?

"אני מתכוון לזה שענבל אור הולכת לגלות מי זה יואב שיינר המוחק. את יודעת למה כולם קוראים לי 'שיינר המוחק'?".


כי אתה תמיד מחוק?

"לא, כי כבר 20 שנה אני מוחק חובות בנקים. הפכתי להיות המומחה מספר אחת בארץ למחיקת חובות. למה בארץ? בעולם. ממש היום מחקתי לקבלן מניו יורק חוב של שני מיליון דולר. הוא יחזור ארצה וישלם רק 100 אלף שקל. תסכימי איתי שהרווחתי ביושר את התואר 'שיינר המוחק'. פניתי לענבל אור והצעתי לה לפעול למענה למחיקת החובות שלה". 

"תאמיני לי, אחותי, רק שיינר הגדול יכול למחוק את החובות. הייתי ביום רביעי כל היום בבית משפט, פניתי אליה, אמרתי לה שאני, שיינר הגדול, אפעל למחיקת החובות שלה. אחרי שאמחק לה את כל החובות, את תביני שלא סתם אני מכונה בפי כל 'שיינר המוחק', אבל אם את רוצה, את יכולה גם סתם לקרוא לי שיינר הגדול שעוזר לחייבים, זה בסדר, אני איש צנוע, לא מחפש כבוד. באותה הזדמנות, תכתבי שאני גם מחלק 600 חבילות מזון לנזקקים בפסח".