לא פלא שכולם מתבלבלים בין שני השחקנים ההוליוודים החתיכים ריאן ריינולדס וריאן גוסלינג. שניהם חולקים את אותו השם הפרטי, שניהם נולדו בקנדה (בהפרש של כמה שנים), יש להם תווי פנים דומים וזקן מטופח, שניהם נשואים לכוכבת לוהטת - שהכירו על סט צילומים - ולשניהם יש בת בכורה, שנולדה לפני פחות משנתיים.

בנוסף לכל המשותף בין שני הצ'ארמרים ההוליוודיים האלה, בסוף השבוע דווח כי לא רק אחד, אלא שני הריאנים מצפים לצרף ילד נוסף למשפחה! לא אחד מהשני, כמובן, אלא מבנות הזוג ההריוניות שלהם - בלייק לייבלי (של ריינולדס) ואווה מנדז (של גוסלינג).

אז מה ההבדל בעצם? ריינולדס בן ה-39, שמככב ממש בימים אלו בסרט "דדפול", נשוי כאמור ללייבלי היפהפייה ולהם ילדה משותפת בת שנה וחצי העונה לשם ג'יימס. השניים הכירו על סט הסרט "גרין לנטרן" ("הצרעה הירוקה"), בו ריינדולס שיחק גיבור על ולייבלי ששיחקה את אשתו לעתיד - כשנפלה בקסמו. מאז, השניים מדגמנים זוגיות פוטוגנית במיוחד, כשהשמועות על ההריון החדש של מלכת האפר-איסט סייד (וכוכבת "אחת שיודעת" שלעבר) בת ה-29 החלו כשנצפתה בצילומים לסרטה החדש "הצללים", פלוס בליטה קטנה בבטן.



אהבה פורחת. ריאן ריינדולס ובלייק לייבלי (צילום: צילום:Gettyimages)
אהבה פורחת. ריאן ריינדולס ובלייק לייבלי (צילום: צילום:Gettyimages)

גוסלינג בן ה-35, כוכב "היומן" והאקס של אותה בלייק לייבלי (כן, גם היא מכנה משותף של הריאנים) מנהל כבר חמש שנים  מערכת יחסים צמודה עם מנדז בת ה-41, אותה פגש על סט הצילומים לסרט "המקום בתוך היער". כנראה שהאהבה לבלבה גם בחיים האמיתיים, כך שלפני קצת פחות משנתיים קיבלו לעולם בת בכורה בשם אזמרלדה. אחרי שבראיונות עבר מנדז  טענה שהיא לא מעוניינת להביא ילדים, כנראה שדעתה השתנתה (אולי בזכות בן הזוג החתיך) ובאוקטובר אפילו סיפרה בראיון שהיא החליטה לקחת חופש מהחיים כשחקנית רק כדי להתמקד בעבודתה כאמא.

סיפור אהבה. ריאן גוסלינג ואווה מנדז (צילום: Gettyimages)
סיפור אהבה. ריאן גוסלינג ואווה מנדז (צילום: Gettyimages)