פרסום הידיעות על כך שאחרי מאבק ממושך במחלה קשה, השחקנית המדוברת רונית אלקבץ נפטרה היום (שלישי), כשהיא רק בת 51 - גרמה לחבריה השונים לספוד לה גם ברשתות החברתיות. במהלך קריירה המצליחה שלה בארץ ובחו"ל, אלקבץ זכתה להערכה רבה - בהם שלושה פרסי אופיר עבור סרטים "שחור", "חתונה מאוחרת" ו"ביקור התזמורת", עליהם זכתה בתואר השחקנית הטובה ביותר. הפעם האחרונה שבה תועדה באירוע חברתי, היתה יחד עם בתה הקטנה שאלימר במהלך חג פורים האחרון.

הבשורה על מותה של השחקנית, התסריטאית והיוצרת, הכתה בתדהמה את עולם הבידור הישראלי, כך שכמה מחבריה לתעשייה החליטו לשתף את רגשותיהם - וספדו לאלקבץ תמונות ודברים אישיים שפרסמו ברשתות החברתיות. בין השאר, היו אלה שחקנים כמו עדי הימלבלוי, מיכאל מושונוב ודנה פרידר, הדוגמניות גלית גוטמן ורונית יודקביץ', המפיק מוטי רייף ואיש יחסי הציבור של אלקבץ, רני רהב, שהביעו את צערם על מותה של האישה המוכשרת.





 

עופי גבוה מלכה ונוחי לעד רונית אלקבץ

A photo posted by @ronityudkevitch on







 

האשה האמא היוצרת הלוחמת המלכה

A photo posted by @galitgutman on








 

לפני 30 שנה,1986, הגענו ביחד מחיפה,שני ילדים חולמים לאודישן לתצוגת האופנה של בוגרי שנקר.את מיד כבשת את העיר בסערה ולאורך כל השנים היית אחת מהשחקניות המוצלחות הבולטות והמוערכות בישראל. היית דוגמא ומופת ומעל לכל גאוות היחידה. השנה ביקשתי ממך לפתוח את שבוע האופנה,למרות מצבך נענית להשתתף ולפתוח את ערב ההצדעה לבוגרי שנקר לדורותיהם לבושה בדגם של חברך אלבר אלבז. יציאתך המדהימה והסוחפת אל הבמה בנוכחותך הנדירה תיזכר לנצח כאחד מהרגעים המיוחדים של תעשיית האופנה הישראלית. יום עצוב הוא לכולנו,אבידה גדולה מנשוא. נוחי בשלום חברה אהובה,אזכור אותך בליבי תמיד יהי זכרך ברוך #ronitelkabetz #רונית אלקבץ ph @izsak

A photo posted by Motty Reif (@mottyreif) on



 

R.I.P #ronitelkabetz

A photo posted by Miki Buganim (@mikibuganim) on