האם הבלאגן המשפחתי של מדונה עומד לקראת סיום? כי אין כמו הכרזה על הפסק אש על כוס יין. מלכת הפופ הנצחית הגיעה בשבוע שעבר לביקור בלונדון כדי לעבוד על היחסים עם בנהרוקו ריצ'י, ולנסות להגיע לפשרה עם בעלה לשעבר, הבמאי הבריטי גאי ריצ'י - שתהיה פתרון מסודר בעניין המשמורת על בנם המתבגר. כעת, נראה שהדרמה מאחוריהם, כי אמש (שני) נפגשו ההורים הפרודים בפעם השנייה תוך שבוע אחרי שהחליטו - לטובת משפחתם כמובן - לשים סוף לקרב המכוער שניהלו בחודשים האחרונים.

ריצ'י הבוגר, נצפה מגיע לבדו לביתה של מלכת הפופ באנגליה, כשהוא אוחז בידו בקבוק יין אדום. זאת, על פי הדיווחים, ככל הנראה כדי לתקן את המצב בנם (בתקווה שיש סיבה מוצדקת לכך שהבקבוק פתוח, ונראה כאילו כבר לגמו ממנו כבר כמה כוסות). גאי בילה בביתה של הדיווה לא פחות מחצי שעה, בטרם תועד נראה יוצא לכיוון מכוניתו - בלי האלכוהול. אם חששתם שהבן לגם כוסית, אל דאגה, על פי הדיווחים רוקו לא נכח בפגישה של השניים.

מנחה לשלום? גאי ריצ'י ( צילום: Splashnews)
מנחה לשלום? גאי ריצ'י ( צילום: Splashnews)



 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



בהמשך לשיפור שנראה במערכת היחסים של המשפחה, אחרי שצפו בסרט "באטמן נגד סופרמן" לפני כמה ימים בבית קולנוע מקומי, נצפו השבוע מדונה ובנה בן טיפש-עשרה שוב יחד, כשהם יוצאים ממסעדה אופנתית בלונדון. הפוזה: חיוך גדול מרוח על פניהם של האם ובנה - מה שאומר שאם הכל הלך כמו תפילה, השניים כנראה הצליחו ללבן את העניינים בינהם. אז אמא, אל תטיפי? יס!

המלכה האם. מדונה בלונדון
המלכה האם. מדונה בלונדון

מבסוט מעצמו. רוקו ריצ'י אחרי הפגישה עם מאמא מדונה
מבסוט מעצמו. רוקו ריצ'י אחרי הפגישה עם מאמא מדונה