נכון, אמהות תמיד מביכות את הילדים שלהם (זה כנראה מגיע עם הגיל, או משהו), במיוחד כשהן פעילות ברשתות החברתיות (מי רוצה תגובה מאמל'ה בפייסבוק?) - אבל בריטני ספירס לקחה את זה צעד אחד קדימה! בסרטון שפרסמה אתמול (רביעי), נראתה כוכבת הפופ כשהיא שוכבת על המיטה עם שני בניה ומתייפחת... על גבינה שנאכלה. מה?!

"זה לא פייר", בכתה בריטני כשגילתה לקהל מעריציה בסרטון ששיתפה באינסטגרם - כי הכלבה הפרטית שלה, חנה ספירס, אכלה לה את חטיף הגבינה!

 


מי הזיז את הגבינה שלה. בריטני ספירס (אינסטגרם)
מי הזיז את הגבינה שלה. בריטני ספירס (אינסטגרם)

יכולה להרשות לעצמה לבכות על החלב שנשפך. ספירס
יכולה להרשות לעצמה לבכות על החלב שנשפך. ספירס

למרות שבילתה עם צמד בניה האהובים, שון פרסטון בן ה-10 וג'יידן ג'יימס בן ה-9, בריטני לא מצאה נחמה ובקושי הצליחה להסביר לעוקבים שלה מה בדיוק קרה. הדבר היחידי שברור בסרטון הזה, הוא שנסיכת הפופ כנראה לא שפויה לחלוטין. "אני כל כך עצובה! פרסטון... הכלה הזאת אכלה לי את הגבינה!", היא מיללת.

אחרי שגנבה את כל תשומת הלב, תוך שהיא מנסה לגרור את ילדיה לשטויות שלה - בסוף הסרטון צילמה ספירס את הכלבה האשמה בגנבת חטיפי הגבינה, כשהיא מלקקת את השפתיים. איטס בריטני, ביץ'!



 

A video posted by Britney Spears (@britneyspears) on


בא לכם לצחוק עוד קצת על, סליחה עם מיס ספירס? הרי לכם סרטון שלה נוסעת ברכב עם שני ילדיה הנבוכים - כשהיא עושה פרצופים למצלמה וחולקת כבוד למלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון:



 

A video posted by Britney Spears (@britneyspears) on


נכון, בריטני תמיד הייתה קצת משוגעת, אבל נראה שבשנים האחרונות היא מציגה סימני חזרה לשפיות (טוב נו, חלקית) . מאז סוף 2013, מופיעה ה"לאקי" באופן קבוע בלאס וגאס - כך שיותר מחצי מליון אנשים כבר צפו בהופעה. זאת מלבד העובדה שבריטני החליטה לעבוד (ביץ') על המראה שלה, חזרה לכושר, מקפידה על מה שהיא אוכלת (מלבד חטיפי גבינה, כנראה) ושומרת על הפיגורה. הכי הצליחה.



 

A photo posted by Britney Spears (@britneyspears) on