מאיר פיסו, שעדיין רשום כבעלה של שני, זוגתו של אייל ברקוביץ', מתאושש יפה בחברת עולה חדשה מצודדת ונאה ממוצא מזרח אירופי.


פיסו, חג שמח ומזל טוב. זאת ליאורה. הבנתי שיש לך חברה חדשה.

"לא יודע על מה את מדברת. לא מתאים לי שירשמו עלי בשום מקום ובשום מדור".



שני ואתה כבר גרושים רשמית?

״אני לא יודע, לא רלוונטי ואני לא רוצה ולא מעוניין שידברו ויפשפשו בחיים הפרטיים שלי״.


אני יכולה לשאול שאלה?

״כן״.


איך הגבת בכזו אצילות נפש על הפרשה?

״אני ממש לא רוצה להגיב לזה״.


אני, כמתבוננת מהצד, באמת נפעמת מכך, לא נתקלת הרבה בהתנהגות אלגנטית במקרים כאלה.

״תודה רבה. מודה לך על המחמאות ואני אשאר עם הכאבים שלי לבד״.

> עו"ד רון לוינטל, המתמחה בתחום דיבה ולשון הרע, השיק ביום חמישי את המופע "ארץ דיבת חלב ודבש", העוסק בתחום ומבוסס על ספרו שיצא לאחרונה. המופע התקיים ב"בית ציוני אמריקה" וסחף את הקהל לקטעים מתוך מגוון סיפורי הדיבה ולשון הרע במשפט הישראלי. האזינו ונתנו בכבוד: עו"ד אריאל שמר, עו"ד חיה מנע ודוד מנע, השחקן יפתח קצור, הזמרת דפנה ארמוני ובנה, השר לשעבר יוסף פריצקי ורבים נוספים.

רון לוינטל, יפתח קצור, יוסף פריצקי (צילום: יח"צ)
רון לוינטל, יפתח קצור, יוסף פריצקי (צילום: יח"צ)

> בשבת אחר הצהריים התפשטה בארץ שמועה שלפיה זלמן שושי וינדר השיב את נשמתו לבורא. אמבולנס המשאלות של ליאורה מפזר את מסך הערפל ומעדכן: נהג מונית תל אביבי נחמד מצא במוניתו ארנק ובתוכו אלף שקל, תעודת זהות ועוד כמה מהמסמכים של זלמן וינדר, שפעם היה שושי. הוא הביא את זה למשטרה שלא מצאה את זלמן. לבסוף הוא אותר בשיבא תל השומר, שם הוא מאושפז כשהוא סובל מאנמיה ומשבר ברגלו.

מכיוון שלוינדר אין טלפון, ליאורה התקשרה לבוקי נאה, חברו הטוב, על מנת להתעדכן: ״מר זלמן (שושי) וינדר מבקש להודיע לכל מכריו כי השמועות על מותו היו מוקדמות מדי והוא חי וקיים עם רגל שבורה ואנמיה בחדר 10 במחלקת פנימית א' בביה"ח שיבא תל השומר והוא ישמח מאוד אם תעשו מצווה ותבואו לבקר אותו לקראת חג הפסח״.

> ועדיין עם בוקי נאה: בלם העבר של מכבי חיפה, צבר דניאל, ואשתו קרין, חגגו 20 שנות נישואים. לכבוד האירוע נאה ערך להם שחזור חתונה בדיוק במקום שבו מייקל קורליאונה התחתן עם אפולוניה בסרט ״הסנדק״ ואף לקח על עצמו את תפקיד הכומר. את חגיגת החתונה ערכו בבר ״ויטלי״, שבו נערכה מסיבת החתונה.