אין מצב שמישהו פספס את העובדה שקווין בי, הלא היא ביונסה, שחררה אתמול (ראשון, שעון ישראל) ב"הפתעה" את "Lemonade" - אלבומה החדש של הדיווה. תכני האלבום, עוסקים בחייה של אישה שנמצאת במערכת יחסים חסרת אמון ומלאה בבגידות, כאשר מילות השירים מרמזות שמדובר בקשר בין ביונסה עצמה לבעלה  ג'יי זי - זאת בעיקר בגלל שהיא פונה באחד השירים לבחור בשם "ביג הומי", שהוא כינוי העבר של הראפר, שנשוי לה מאז 2008. המעריצים? מגיבים בטירוף כמובן!

מאז שחרור האלבום היו אינספור שמועות וספקולציות לגבי הבגידה המשוערת של ג'יי זי במיס בוטילישס העוצמתית, כולל האשמה של אישה נוספת כגורם לחוסר הנאמנות. באחד השירים החדשים, "Sorry", יונסה מתפייטת על בחור שבוגד באשתו עם בחורה מסתורית בשם בקי: "הוא תמיד רוצה אותי כשאני לא באזור, עדיף שיתקשר לבקי עם השיער הטוב", היא מזמרת. ואז, בקי עשתה טעות והודתה שמדובר בה...

שעות ספורות אחרי שחרור האלבום, מעצבת האופנה האמריקנית רייצ'ל רוי, ששמה כבר עלה בעבר כמי שנרמז שהיא המאהבת של ג'יי זי (בשמועות שלעולם לא אומתו) - פרסמה תמונת אינסטגרם, כולל כיתוב שפחות או יותר מאשר שהיא אותה "בקי עם השיער הטוב". לוהט!



(צילום מסך: אינסטגרם)
(צילום מסך: אינסטגרם)

בתרגום חופשי, כתבה לצד תמונה של עצמה נהנית מהחיים עם חברות, "שיער טוב? למי אכפת, עדיף לעמוד מול האור ולא רק למען צילום סלפי, אלא למען האמת. תמיד, לחיות באור #לא_דרמה_קווין". זה בערך  כל מה שמעריצי ביונסה וחובבי הדרמה ברשת היו צריכים, בכדי לאשר את השמועות על הבגידה שהחלו בסביבות "תקרית המעלית במוזיאון המטרופוליטן" בשנת 2014. נו, אז כשאחותה הקטנה של ביונסה, סולאנג' נואלס, השתוללה ובעטה בגיסה הקשוח, בגלל שכביכול בגד באחותה המגה-מפורסמת, ככל הנראה עם מעצבת האופנה.

קרב חתולות ( צילום: gettyimage)
קרב חתולות ( צילום: gettyimage)

ייתכן שרוי הגיבה לשיר של ביונסה כדי לצאת עם האמת שלה ולא להתחבא מאחורי הכינוי "בקי", אבל סביר להניח שהיא לא הייתה מוכנה למה שיקרה בעקבות הפוסט ברשת. עדת מעריצים העצומה של קווין בי יצאה להגנתה של המלכה, כך שרוי, נאלצה לחסום את חשבון האינסטגרם שלה בעקבות אלפי תגובות פוגעניות נגדה (פלוס אימוג'י של לימונים, כמו שם האלבום החדש). שלא תחשבו שזה עצר את שומרי הראש של ביונסה, הם עדיין רודפים אחרי מעצבת האופנה ומגנים אותה בטוויטר ובאתרי המדיה החברתית השונים.

שעות אחר כך, ה"בוגדת" לא נשארה חייבת וצייצה בטוויטר שלה מסר נוקב לכל אותם מעריצים הנאמנים שיצאו להגנתה של הזמרת :



" אני מעריכה אהבה, נישואים, משפחה ואומץ. אבל אסור לאף אחד להיות סובלני, לא משנה מה, כלפי בריונות ברשת, משום סוג". מה שכן, רוי לא התייחסה לפוסט שלה עצמה באינסטגרם, שבעצם הצית את כל המהומה סביבה. רייצ'ל רוי (או ה"נואפת") היא מעצבת אופנה ידועה בעלת קו אופנה משלה, שהייתה נשואה בעבר לדיימון דאש - שהוא גם השותף של ג'יי זי לשעבר ומאמא לשתי בנות. אה, והיא גם חברה טובה של קים קרדשיאן. כמה מתאים, בי.

"מעריכה נישואים" (צילום: gettyimage)
"מעריכה נישואים" (צילום: gettyimage)