היא אמנם נסיכה, אבל היא לא לבושה בוורוד בלבד! הנסיכה שרלוט אליזבת דיאנה, בתם המלכותית של הדוכסים מקיימברידג' ויליאם וקייט, תחגוג מחר (שני) את יום הולדתה הראשון. לכבוד המאורע המרגש, ארמון המלוכה פרסם ארבע תמונות חדשות של הבייבי הקטנה - שצולמו על ידי לא אחרת מאימה, קייט מידלטון. התוצאה: מתוקה כמו מופלטה!

נכון, באחת התמונות, הנסיכה לובשת קרדיגן ורוד, שמלה וגרביונים ורודים וכמובן - פפיון ורוד בשיערה. אבל אל תטעו, גם לצבע הכחול יש מקום בחייה המלכותיים של נינתה של המלכה אליזבת, כך שבסט בגדים יוקרתי אחר, הפרינססה נועלת נעליים, שמלה וגרביונים בבצע כחול רויאל כדי להתאים את המראה לצבע הדם שזורם בעורקיה המלכותיים.






בנוסף לתמונות המתוקות, הדוכסים חלקו עם העולם את אחד הרגעים המשמחים בחייהם - הרגע שבו אחותו הקטנה של הנסיך ג'ורג' צעדה בכוחות עצמה לראשונה. היא אמנם נעזרת בעגלת הצעצוע שלה, אבל זוהי הפסיעה הראשון של הנסיכה, שהצליחה קייט לתפוס בעדשת המצלמה. מארמון קנזינגטון נמסר כי "הדוכסים נרגשים לשתף את הרגעים המשפחתיים החשובים ומקווים שכולם יתרגשו מהתמונות הנפלאות, כפי שהם נהנים". שרלוט, צ'ארמרית אמיתית.