אדל אולי יצרה לעצמה תדמית של ליידי בריטית ששרה שירים כבדים ובלדות רומנטיות, על קשיי החיים ואהבה נכזבת - אבל מתברר שכמו הרבה בנות אחרות, היא רק רוצה לעשות פאן. מעריץ ישראלי בר מזל של הזמרת יכול להעיד על כך אישית, כי אמש (ראשון), היא לא רק הבחינה בו מבין אלפי אנשים באולם מופעים בגרמניה, אלא גם עלתה איתו לצילום סלפי בלתי נשכח על הבמה. טוב, הכל כי התחפש אליה!


המעריץ הישראלי אורן סולו, טס עד לברלין כדי לבחון את הדיווה החביבה עליו שרה "הלו" מקרוב. בגלל שהתחפש אליה בפורים, סיפר שחבריו שהגיעו איתו למופע, הציעו לו ללבוש את התחפושת שוב עבור הבילוי והוא נענה לתעלול המשעשע. אז, לבוש בשמלה ופאה תואמת, גילה שהוא מאחר להופעה וכאשר נכנס כמה שירים אחרי תחילתה, כבר ישבו בכיסא שנשמר עבורו, לכן נאלץ לעמוד בצד הבמה. 

בהמשך, כשאדל הכריזה שהיא רוצה תמונה עם אחד ממעריציה באולם, ירדה לעבר הקהל תוך כדי שהוא ניצל את ההזדמנות ומשך את תשומת לבה... ואז זה קרה, היא קלטה את סולו! הלו, ברור שהיא ראתה אותו.

 

A video posted by @ookaste on




אחרי התמונה המשותפת הראשונה של השניים, אחת הזמרות המצליחות ביותר כיום בעולם ביקשה ממנו להצטרף אליה לבמה - כדי שכל אלפי האנשים באולם יראו אותו כמו שצריך. היא לא רק התפעלה מהעובדה שהגיע כל הדרך מישראל (ובשבאולם עוד עשרות אנשים מארץ הקודש), אלא המשיכה ב"אני אוהבת את הנעליים, הן מכאיבות לך? אני מכירה את זה", כשראתה שסולו דחף צמר גפן לעקבים הגבוהים. ואז, השניים עושה פוזה בעוד סלפוש פלוס נשיקה שהעניק לה כשהיא חייכה. דנקשן.

חוצפה ישראלית אף פעם לא היתה מרגשת כל כך!

 

A photo posted by Oren Solo (@orensolo) on



 

A photo posted by @svommel on