נדמה שמפיקי הריאליטי של משפחת קרדשיאן, המשפחה המפורסמת ביותר בעולם כיום, לא בוחלים בשום אמצעי כדי למשוך את הצופים למרקע. אחד הפרקים הראשונים בעונה ה-12 של התכנית שהפכה את המשפחה המדוברת למגה-מפורסמת, מציג הצצה נדירה לתוך חדר הטיפול שבו אושפז לאמר אודום - בעלה בנפרד של קלואי קרדשיאן - בתמונות ששולבו על המסך במהלך שיחה על מי שנמצא בסתיו שעבר ללא הכרה בבית בושת והיה במצב של סכנת חיים ממשית.


אודום, על פי הדיווחים, אישר את הקרנתו של צילום קשה לצפייה, בו הוא נראה ללא הכרה ומחובר לצינורות ומכשירים רפואיים שייצבו את מצבו. זאת, לאחר שהכדורסלן האמריקני לשעבר התמוטט בחודש אוקטובר האחרון בלאס וגאס, לאחר שצרך מנות מוגזמות של אלכוהול, סמים ותרופות, וכמעט מת. בהמשך, הועבר לשיקום בבית חולים בלוס אנג'לס, משם שולב בתכנית הריאליטי קטע וידאו שבו למאר נראה כשהוא מתרגל אתת יכולת ההליכה שלו מחדש.



בפרק של הריאליטי שמשודר בערוץ הבידור האמריקני !E (ובמקביל גם בישראל), אודום מבקש מאשתו בנפרד שסעדה אותו אחרי המקרה, להראות לו תמונות מהימים הקשים שבהם נשקפה סכנה לחייו - זאת כשהיו בדרך לתצוגת האופנה האחרונה של קניה ווסט (או בעלה של קים קרדשיאן) בניו יורק. היא לא רק נענית לבקשה בהיסוס, אלא גם מאפשרת לאוהדי המשפחה להיחשף לרגעים המזעזעים שעברה עם בעלה בנפרד מאז שנת 2013, אחרי שגילתה על כך שבגד בה.

בימים האחרונים, נתפס אודום בעדשת המצלמה כשהוא צורך אלכוהול, מה שהרגיז את העריציו וכמובן, גם את האקסית. קלואי, צייצה שעות אחרי פרסום התמונות "המממ... אנשים מאכזבים", אך מקורביו של הכדורסלן שהפך לחלק ממשפח קרדשיאן התעקשו שהוא לא נקלע לבעייה חדשה עם אלכוהול. "הוא מודע היטב למעשיו ולא הולך להרוס את הגמילה", סיפרו מקורבים לאודום, "קלואי עוזרת לו ותומכת, כך שהוא לא מרגיש שהיא שתלטנית". נהדר.

קלואי קרדשיאן עם למאר אודום, בתצוגה בניו יורק (צילום: גטי)
קלואי קרדשיאן עם למאר אודום, בתצוגה בניו יורק (צילום: גטי)

משפחה גדולה ומאושרת? לאמר אודום עם הקרדשיאנ'ז (צילום: גטי)
משפחה גדולה ומאושרת? לאמר אודום עם הקרדשיאנ'ז (צילום: גטי)