זינוק לעבר: השנה היא 2004, נינט טייב היא המאמי הלאומית וכוכבת שנולדה חודשים ספורים לפניכן - כך שהיא מסכימה לככב בסוג של טלנובלה מוזיקלית בשם "השיר שלנו". איתה, מבלים על המסך גם דנקר אחד (שיהפוך למאהב שלה גם במציאות. עד שיגיע יודה) ושחקנית בלונדינית סמי-אנונימית בשם מיה דגן, שגילמה את ה-BFF של נינה. 


בחזרה להווה: מאי 2016, חלף יותר מעשור מאז שדגן את טייב בילו יחד בעבודה על הסדרה המדוברת עם השירים, השתיים כבר אמהות לבנות ועברו כמה פרויקטים אמנותיים מוצלחים (או פחות) בחייהם - ונפגשות שוב, אחרי שלא ראו אחת את השנייה במציאות שנים ארוכות. כמה שנים? עשר. רק תחשבו כמה חיבוקים ונישוקים היו שם.

יאללה, ברעל! נינט טייב מגיעה לאירוע הכושר (צילום: שוקה כהן)
יאללה, ברעל! נינט טייב מגיעה לאירוע הכושר (צילום: שוקה כהן)


אחת בלונדינית, השנייה שחרחרה (עם פסים אדומים), נפגשו הבוקר (ראשון) באירוע שערכה חברת ההלבשה התחתונה "דלתא", לה נינה מדגמנת. המותג, השיק קולקציה ספורטיבית באימון כושר עם גירל פאוור - מה שגרם גם לטייב וגם לדגן החטובה לפתוח את השבוע עם הנשים המזיעות בכבודן ובעצמן. פלא שהתרגשו למצוא אחת את השנייה ביפו? זה נגמר בזמר ובשיר.

דגן, סיפרה לנינט שלדעתה לא התבגרה מאז הפעם האחרונה שנפגשו, אי שם לפני החוויה האישית של כל אחת מהן עם יהודה לוי (מישהי מהן היתה ארוסתו, בעוד שהאחרת הביאה איתו לעולם ילד על המסך. מצאו את ההבדלים). ואז, לאיוונט הגיעה גם רונה לי שמעון, שלא בטוח שהעולם זוכר שהשתתפה בעצמה בעונות המאוחרות של "השיר שלנו", כך שהחגיגה הפכה למרגשת אפילו יותר.

עתידות: בקרוב רן דנקר ידגמן עם מיה דגן הלבשה תחתונה, רק כדי לסגור מעגל. לא?

נרגשות להיפגש, כנראה. רונה לי שמעון, טייב ומיה דגן
נרגשות להיפגש, כנראה. רונה לי שמעון, טייב ומיה דגן
פאן להן? שמעון, טייב ודגן באיחוד "השיר שלנו"
פאן להן? שמעון, טייב ודגן באיחוד "השיר שלנו"