טיילור סוויפט, כנראה זמרת הפופ המצליחה ביותר בעולם כיום, יודעת לכתוב ולשיר להיטים על שברון לב, אהבה והחיים בעיר הגדולה. אבל האם אלבומה החדש יכלול פזמונים על תעלומה מסתורית בהחלט שכוללת אישיות רשת  נעלמת, איומים ברצח של כמה מהצעירות המדוברות ביותר בהוליווד וחוקרי משטרה שאין להם אפילו קצה חוט? כמה דרמה, לא על המסבך אלא בחיים האמיתיים!



אתר הרכילות TMZ, דיווח היום (שני) שהזמרת הצעירה מאוימת בתקופה האחרונה על ידי טרול אינטרנט, ככל הנראה כזה שזהותו לא ידועה לכוחות הביטחון האמריקניים, שמטריד אותה באיומי רצח חוזרים. בין השאר, כתב לבלונדינית "אני אהרוג כמה מכן", כשהוא מתכוון לסוויפט וחבורת הבנות המפורסמות להן היא קוראת "חברות".

עם מי יש לך באד בלאד? טיילור סוויפט (צילום: גטי)
עם מי יש לך באד בלאד? טיילור סוויפט (צילום: גטי)

 
על פי המידע שהגיע לתקשורת, בין אלה שספגו איומים רצחניים, היו גם הדוגמנית הפופולרית ג'יג'י חדיד (שזכתה לציוץ "אנשים עומדים למות, עומדית למות מות מות", בתרגום טוויטר חופשי) וחברתן הדוגמנית-שחקנית קארה דלווין (שקיבלה איחולי "ארצח את חברותייך ואנמי ממש מתרגש לקראת זה").  מלחיצוש.

את הטיפ הראשוני בנוגע למאיים הסדרתי על סוויפט וחבורת הגירל פאוור שלה, קיבלה המשטרה מבמאי הוליוודי שנשוי לשחקנית ג'יימי קינג - חברה טובה של טיילור, שזכתה בעצמה כמה מסרים מאיימים שאיימו לחסל אותה. מרגש, במיוחד שהמשטרה קיבלה אישור לעלות על עקבותיו של המצייץ הפסיכוטי בטוויטר, איך עדיין לא השיגו מידע מספיק כדי לאתר חשוד מיידי. המשך יבוא, כנראה.

חבל עליה, חמודה. קארה דלווין (צילום: גטי)
חבל עליה, חמודה. קארה דלווין (צילום: גטי)

רק לא את ג'יג'י! חדיד על השטיח האדום (צילום: גטי)
רק לא את ג'יג'י! חדיד על השטיח האדום (צילום: גטי)