האם עולם הריאליטי-טראש כפי שהעולם מכיר אותו עומד להשתנות לנצח נצחים, בגלל אישה אחת ששמה הוא קריס ג'נר. ייתכן מאוד שכן, כיוון שאתה ג'נר, או האישה שהביאה את קים, קורטני ושלל ילדי משפחת קרדשיאן לעולם, החליטה לאחרונה לעשות צעד שיגרום לאנשים להתייחס אליה באופן שונה לחלוטין. לא, היא לא תעבור תהליך לשינוי מין כמו בעלה לשעבר, אלא שוקלת ברצינות להחליף את השם הסופר מפורסם שלה.


בקטע שצונזר אחרי שצולם עבור העונה הנוכחית של "משפחת קרדשיאן", סדרת הריאליטי של ערוץ הבידור E! שמשודרת גם בישראל, מאמא ג'נר מספרת לבת קלואי קרדשיאן שהחליטה לחזור לשם שניתן לה עם נישואיה לבעלה הראשון, רוברט קרדשיאן (אביהן המנוח של האחיות המפורסמות) - קריס קרדשיאן. הסיבה, אם תהיתם, מטופשת אך מדהימה להפליא.

מעתה, קריס קרדשיאן? עם הבויפרנד (צילום: גטי)
מעתה, קריס קרדשיאן? עם הבויפרנד (צילום: גטי)


מתברר שמאז גירושיה מברוס ג'נר, האקס המפורסם שכיום העולם מכיר בתור קייטלין ג'נר, קריס מנצלת את שם המשפחה המפורסם של בנותיה כדי להזמין מקום במסעדות האהובות עליהן בעולם. בקטע, קלואי מבקשת מאמה להזמין מקום במסעדה מקומית ומאמא-מנהלת מכנה את עצמה "קריס קרדשיאן". קלואי, אומרת לה בתגובה שזה לא שמה, אז אמה עונה לה "אני עומדת לשנות את שמי בחזרה לקריס קרדשיאן". כן, כדי להזמין מקום במסעדות...



האמא ג'נר בת ה-60, שנושאת את שם המשפחה של בעלה האחרון כבר יותר מ-24 שנים, מסבירה שהיתה קרדשיאן עוד לפני שילדיה נולדו. גם כשקלואי שואלת אותה אם זה לא מעליב עבור שתי בנותיה הצעירות, קנדל וקיילי ג'נר, התשובה שלה היא "אם ברוס יכול היה לשנות את שמו לקייטלין, אני בסדר". אז היא לא מתלוצצת, אבל היי, עד שלא תפרסם באינסטגרם צילום של תעודת זהות חדשה, שום דבר עוד לא באמת קרה.

משפחה שכזו. קריס ג'נר עם ילדי משפחת קרדשיאן (צילום: גטי)
משפחה שכזו. קריס ג'נר עם ילדי משפחת קרדשיאן (צילום: גטי)