שימו לב, אתם עומדים לבחון נקודות דמיון ושוני בין דוגמנית ישראלית בשם בר רפאלי (שכנראה פחות תשמח לקרוא) - לכוכבת הטראש ההוליוודית, שמכנה את עצמה בלאק צ'יינה:
 
אחת מקומית, שנייה מאמריקה. אחת עושה פוזות לצלמה, שנייה רקדנית אקזוטית לשעבר. הראשונה מדגמנת עור חשוף בביקיני מינימלי, האחרת מדגמנת קימורים עסיסיים על שטיחים אדומים בתשלום. רפאלי הריונית ונשואה לאיש עסקים מעושר בעל ביזנס משפחתי גדול (עדי עזרא), צ'יינה הריונית ומאורסת לאיש שהמשפחה שלו היא עסק שמניב מיליונים (רוב קרדשיאן). 

אבל מה בכל זאת משותף לשתיהן? גם בר וגם צ'יינה, פרסמו צילום אולטרסאונד של הבייבי שהן מטפחות ברחמן, המון זמן לפני שהגיח לעולם. כן, זה באמת קורה, רוברט ג'וניור עומד להיות אבא... וככה נראה ילדו העתידי עם צ'יינה!

 

A photo posted by Blac Chyna (@blacchyna) on



ארוסתו של קרדשיאן, פרסמה היום (שלישי) צילום של מה שמתרחש בתוך הרחם שלה, שם מתפתח בנחת מי שעתיד לרשת את השם קרדשיאן ולהמשיך את השושלת. לצד תיעוד האולטרסאונד, פרסמה כוכבת הטראש כיתוב ספק-מרגש-ספק-פחות על ההריון והעובדה שמצאה את הגבר של חיה, זה שבמקרה הוא אחיהן של קנדל וקיילי ג'נר, קים, קורטני וקלואי קרדשיאן.

"זמן רב הרגשתי שקינג יהיה בן יחיד", התייחסה לבנה הבכור מאירוסיה לאקס, הראפר טייגה (הבויפרנד שבינתיים הפך לאקס של קיילי ג'נר, כן?). "הוא היה הברכה הגדולה ביותר שלי, חשבתי שנחייה באושר ועושר יחד רק שנינו. הפסקתי לחפש אהבה, כי חשבתי שיש לי כל מה שאני צריכה. שהיינו צריכים". אז, המשיכה צ'יינה ב"תראו את אלוהים! אני מאורסת לאחד הגברים המדהימים שאני מכירה, שאוהב את קינג ואותי בלי תנאי ויגדל איתי עוד גוש של שמחה שבדרך! אני רק רוצה לומר שאסור לוותר ותמיד להאמין, כי אגדות מתגשמות". וואו, לפעמים המציאות של משפחת קרדשיאן עולה על כל דמיון.

הורים לעתיד. רוב קרדשיאן עם בלאק צ'יינה (אינסטגרם)
הורים לעתיד. רוב קרדשיאן עם בלאק צ'יינה (אינסטגרם)