הוא מרגש כמו שקיעת שמש מרהיבה, מנענע כמו קרוקודיל רוק, מלהיב כמו רקדן זעיר - הוא סר אלטון ג'ון, שהגיע הערב (רביעי) לישראל בפעם הרביעית בחייו. המוזיקאי הבריטי האגדי, נחת בנתב"ג לקראת הופעה שיקיים מחר אל מול קהל של עשרות אלפי צופים מקומיים נלהבים בפארק הירקון שבתל אביב. הכינו את הנרות ברוח (או שלא. חם מספיק גם בלעדיהם).


אלטון ג'ון נחת בישראל
ענק המוזיקה בן ה-69, עלה לאחרונה לכותרות באופן לא מחמיא במיוחד, כאשר מאבטחו לשעבר הגיש נגדו תביעה על הטרדה מינית, ניסיון לכפות עליו להתמסר לו ועל כך ש"ניסה לתפוס את המפשעה" שלו. לא שזה הפריע לג'ון לנחות בארץ במסגרת סיבוב ההופעות העולמי "Wonderful Crazy Night Tour", כשאיתו כמה מחברי הלהקה המקורית שלו, להופעה בת כמעט שלוש שעות שלמות (!).


אלטון ג'ון בישראל. צילום: אורית פניני

בין שלל הפינוקים שממתינים לאלטון ג'ון בביקורו הקצר בישראל, גם ארוחת ערב פרטית ואקסקלוסיבית לאגדת הפופ ופמלייתו, רגע לפני שיעלו על הבמה בפארק - שיבשל לא אחר מאשר זוכה העונה השניה של "משחקי השף", אור גינסברג. כן, הוא "זכה" בעבודה אצל אלטון, שעל פי הפקת המופע יעלה על הבמה בשעה 20:00 בדיוק, כך שמומלץ להגיע בזמן על מנת שלא להחמיץ את הפאן. יאללה, כל עוד הוא עדיין עומד.

הדיווה כאן. צילום: אורית פניני