מתברר שלא מדובר בתקופה המשמחת ביותר של ג'וני דפ. הסיבה: השחקן ההוליוודי ושובר הלבבות בן ה-52, שנישא לפני קצת יותר משנה, יחתום בקרוב על מסמכי גירושים רשמיים מאשתו הצעירה, אמבר הרד. כאילו זה לא מספיק, את ההודעה על כך שהיא רוצה להיפרד ממנו באופן רשמי, קיבל יומיים בלבד אחרי מותה של אמו. בלוז דיכאון? כנראה שממש.

דפ והרד בת ה-30 (22 שנים של הפרש גילאים, אבל מי סופר), התארסו בשנת 2014 ונישאו בפברואר בשנה שאחרי. כך שחלפו בסך הכל 15 חודשים של נישואים, עד שהשחקנית הצעירה החליטה ש'די וביי', כך שעורך דינה הגיש לבית המשפט האמריקני מסמכים רשמיים שמצביעים על "חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור" בין הצדדים. מה ציפית מגבר שהכיר אותך על סט סרט בשם "יומני הרום" (אי שם בשנת 2012)?


פעם היה להם פאן, בבגדים תואמים. ג'וני דפ עם אמבר הרד (צילום: getty)
פעם היה להם פאן, בבגדים תואמים. ג'וני דפ עם אמבר הרד (צילום: getty)

על פי הדיווחים, מכיוון שהשניים לא חתמו על הסכם ממון טרום נישואיהם, הרד אף מבקשת ממנו תמיכה כספית על הזמן שבו היו זוג פוטוגני. עם זאת, עורכי דינו של דפ ככל הנראה דחו את הטענות כיוון ששחקן לא מוכן לשלם לבלונדינית אפילו לא דולר, ויותר מזה - מתכוונים להילחם בה על שני הכלבלבים הצעירים שהשחקנים גידלו יחד.

אלה יהיו גירושיו השניים של דפ, שבשנת 1985 התגרש אחרי שנתיים של נישואים לשחקנית לורי אן אליסון. אבל זה לא הכל: את הבקשה הרשמית לפרידה מהכוכב ההוליוודי, שמגדל שני ילדים בוגרים מבת הזוג הקודמת, השחקנית-זמרת ונסה פאראדי (שלה מעולם לא נישא), הגישה אמבר יומיים בלבד אחרי שלמרבה הצער, אמו של השחקן - בטי סו פאלמר - הלכה לעולמה.

אה, וגם יום אחד לפני הבכורה המרגשת של סרטו החדש של דפ, "אליס מבעד למראה". הכל טוב על השטיח האדום, שחקן בודד?

בזמנים טובים יותר. דפ והרד, לפני כמה חודשים (צילום: getty)
בזמנים טובים יותר. דפ והרד, לפני כמה חודשים (צילום: getty)

כבר לא. אמבר הרד וג'וני דפ (צילום: getty)
כבר לא. אמבר הרד וג'וני דפ (צילום: getty)