בימינו, כולם כבר יודעים שהעישון מזיק לבריאות האדם בצורות שונות. אבל ההתמכרות כנראה כל כך קשה, עד כדי כך שהגמילה הופכת לאתגר של ממש. כבר ראיתם כמה מהכוכבים המוכרים בישראל שנתפסו כשהם נופלים להרגל המגונה, בין אם בצילומי פפראצי או על המסך - אבל הם לא לבד.

למרות כל ההשפעות השליליות של העישון, קשה להאמין שלכל כך הרבה מובילי דעת קהל מפורסמים עדיין נוהגים לשאוף ולנשוף עשן: מגברים, נשים ועד לאמהות, רווקים או נשים נחשקות - גם הידוענים של הוליווד אוהבים לעשן. קבלו עשרה מהם, מחששים מפתיעים ביותר:

ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז (צילום: splashnews(
ג'ניפר לופז (צילום: splashnews(


בהחלט מפתיע לגלות שזמרת לוהטת כמו ג'ניפר לופז מעשנת, אבל בכל זאת, אולי היא דואגת להזכיר לנו שעם כל הגלאם - היא עדיין ג'ני פרום דה בלוק. לופז, שניסתה לגמול את בן הזוג לשעבר בן אפלק מהסיגריות, החלה לעשן סיגרים (!) אחרי שנפרדו וביטלו את האירוסים. כשנכנסה להריון עם תאומים מבעלה (והיום כבר האקס המיתולוגי) מארק אנתוני, החליטה להיפטר מההרגל המגונה.

קייטי פרי

 

A photo posted by KATY PERRY (@katyperry) on


מזמרת חובבת סיגרים אחת לחובבת שאיפות אחרת. קייטי פרי מעשנת סיגריות כבר כמה שנים טובות, אך טוענת שבדברים ה"טבעיים" יותר היא לא נוגעת - למרות שנתפסה בעדשת הפפראצי מעשנת גם את זה. בין סיגריה לסיגריה, באירועים מיוחדים תשמח לנסות סיגר מפנק.

גווינת' פאלטרו

 

A photo posted by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on


נכון שעור הפנים החלק והמראה התמים שלה לא מסגירים את זה - אבל גווינת' פאלטרו הייתה מכורה כבדה לסיגריות! האקסית של סולן קולדפליי, שמקפידה מאוד על התזונה שלה ומזוהה בין היתר כגורו בריאות (שמוציאה ספרי בישול בריאים ומתאמנת המון בחדר הכושר), מככבת בשלל תמונות שלה מעשנת ברשת. בשנים האחרונות, פאלטרו הורידה בכמות הסיגריות וקבעה לעצמה מנהג: יום שבת בערב, כוס יין אדום וסיגריה מפנקת. לבריאות.


בראד פיט

בראד פיט (צילום: splashnews(
בראד פיט (צילום: splashnews(

כשהוא בן 52, אב לשישה ומנהל אורח חיים טבעוני - השחקן הלוהט בראד פיט עדיין לא מוכן לוותר על הסיגריות שלו. פיט, מנצל את ההפסקות בין הצילומים כדי לקחת פסק זמן מהחיים ולהנות משאכטה או שתיים. מה אנג'לינה ג'ולי אומרת על זה? סביר להניח שלא אכפת לה, כי גם היא מחששת מפעם לפעם.

סיימון קאוול

סיימון קאוול (צילום: גטי)
סיימון קאוול (צילום: גטי)

תהיתם למה מעולם לא שמעתם את שופט "אקס פקטור" הקשוח שר? סביר להניח שזה בגלל שהאיש שעובד למחייתו בביקורת על קולם של אחרים, הוא מעשן כבד כבר שנים רבות. לא ברור מה זה עשה למיתרי הקול שלו - אבל כנראה שבטוח שלא תרצו לשמוע אותו מזמר בקולו הערב. על פי השמועות קאוול כל כך מכור לתחביב המגונה, שבגלל חוקי העישון באנגליה, היה צריך לשלם קנס של 100 אירו - על כל סיגריה שהדליק מאחורי הקלעים בזמן צילומי תחרות הכשרונות. אאוץ'.

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

מילה קוניס (צילום: splashnews)
מילה קוניס (צילום: splashnews)

אשטון קוצ'ר (צילום: גטי)
אשטון קוצ'ר (צילום: גטי)

בני הזוג הפוטוגני, שמכיר עוד מאז ימי צילומי הקומדיה "שנות ה-70", אוהבים מאוד אחד את השני, אך וגם סיגריות. קוניס, היא אחת השחקניות היפות בתעשייה עם הרגל מגונה יפה קצת פחות - כך שמעניין אם הקול הסקסי שלה הוא תוצאה של העשן השחור. וקוצ'ר? מאז שהוא צעיר, היה מגניב סיגריות כל כמה שעות. אך מאז שהשניים הביאו ילד לעולם, לטענת מקורביהם אשטון ומילה נגמלו בהחלטה משותפת מהסיגריות.

קייט וינסלט

קייט וינסלט (צילום: splashnews)
קייט וינסלט (צילום: splashnews)

מתברר שכוכבת "טיטניק" זוכת האוסקר, קייט וינסלט, לא הייתה צריכה להעמיד פנים שהיא מעשנת בצילומי הסרט בספינת הפאר - כי בחיים האמיתיים מדובר באחד התחביבים האהובים עליה כבר שנים רבות. היא ניסתה להיגמל מספר פעמים, אבל עדיין לא הצליחה להיפטר מסירחון הסיגריות.

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון (צילום: גטי)
ג'ניפר אניסטון (צילום: גטי)

מגיל צעיר, רייצ'ל מ"חברים" - הלוא היא ג'ניפר אניסטון - נהנתה מעשן הסיגריות השחור. עם זאת, בשנת 2012 היא הפסיקה לעשן ואפילו הודתה שעלתה כמה קילוגרמים במשקלה בגלל זה. אל תדאגו, אניסטון חזרה במהרה לגזרה שלה ועברה לנהל אורח חיים בריא יותר. מה הפלא שהיא זכתה השנה כ"אישה היפה בעולם" של מגזין פיפל לשנת 2016?

ברק אובמה

נשיא ארצות הברית המכובד, ברק אובמה, הוא ממש כאחד העם. מגיל צעיר (מאוד) הוא התחיל לעשן ונלחם בהתמכרות שנים רבות. אובמה מעיד שלעולם לא היה מעשן כבד אבל נהנה בשבע או שמונה סיגריות ביום. כשנכנס לבית הלבן, הבטיח לעצמו ולאומה שהוא מנהל שייפטר מההרגל המגונה. נכון להיום אובמה טוען שהפסיק לעשן, אבל נראה שלא הצליח להיגמל לחלוטין, כי בשנה האחרונה נתפס מחזיק קופסת סיגריות ביד. שיהיה בהצלחה.