אמני מחול יכולים לכבוש שלל פסגות בקריירה שלהם, אבל בין הופעה עם הבלט הרוסי לאולמות מלאים במעריצי מחול מודרני נלהבים - נמצאת גם השאיפה לרקוד על הבמה של אמן מוזיקלי נערץ, שמושך מאות אלפי אנשים להופעות מרגשות. נניח, מלכת הפופ מדונה, שסיימה השנה סיבוב הופעות שבחנו מקרוב מיליוני מעריצים ברחבי העולם. כי היא תמיד מצליחה להביא לקהל שואו מרגש במיוחד, מיס בלונד אמבישן.


שני מפזזים, שמכירים את התחושה מקרוב, מבקרים בימים אלה בתל אביב: סלים גאוולוס וקווין סטי, רקדני עבר שהיו חלק מהפמלייה של מדונה במהלך סיבוב ההופעות הפרובוקטיבי שלה בשנת 1990 - והגיעו לישראל כדי להציג את הסרט החדש בו הם משתתפים ומדברים על התקופה ההיא, "Strike a Pose", שיוקרן במסגרת פסטיבל דוקאביב. בפיצ'ר שיוקרן בארץ בסוף השבוע הקרוב בשיתוף ערוץ 8 ב-HOT, הרקדנים מספרים על האכזבה מכך שמלכת הפופ "זרקה" אותם בשנים שאחרי סיבוב ההופעות. אבל מתברר שגם הם יכולים לאכזב את האוהדים המקומיים שלהם, אלה שרק רצו להזיע לצדם. לא יפה!

רק רוצים לרקוד? לא ממש. סלים גאוולוס וקווין סטי (צילום: נועם פריסמן)
רק רוצים לרקוד? לא ממש. סלים גאוולוס וקווין סטי (צילום: נועם פריסמן)


סטי וגאוולוס, היו אמורים להגיע למסיבת הגייז "דרעק" שהתקיימה אמש (רביעי) במרכז תל אביב, ועל פי הפרסומים היתה אמורה לארח את השניים בפאר, הוד והדר, לכמה רגעים של פאן על הרחבה. בכל זאת, גם 25 שנים אחרי שבילו במיטה, סליחה, על הבמה עם מדונה, הם עדיין יודעים לזוז. עם זאת, כנראה שהגיל והפרשי השעות הכניעו את השניים, שהחליטו להבריז מהמסיבה בטענה כי היו עייפים מכדי לבלות. נאה דורש, נאה מקיים, גברברים.


"בוא לראות את הסרט!". סלים גאוולוס וקווין סטי
"בוא לראות את הסרט!". סלים גאוולוס וקווין סטי