חשבתם שרק שמלות הערב והמלמלות, בשילוב כוסות השמפניה, גורמים לחייה של מריה קארי להיראות כמו פרק בלתי נגמר של "שושלת"? אז זהו, שמתברר שהדרמה שולטת בכל תחום בהתנהלותה של הדיווה האמריקנית. בפרק הנוכחי, מתברר שבעלה בנפרד ואבי ילדיה, המנחה ניק קאנון, פשוט לא מוכן לשחרר ממנה - ולמרות שהוא זה שהגיש את הבקשה להתגרש ממנה לפני כמעט שנתיים, הוא פשוט לא חותם על מסמכי הגירושים!


האתר TMZ מדווח שעל אף שהזמרת עם הקול הגדול מאורסת כבר חצי שנה לבן הזוג הנוכחי שלה, המיליארדר ג'יימס פאקר (שאיתו ביקרה פעמיים בישראל בשנה שעברה), קארי מתוסכלת מכך שלא תוכל להתקדם בתכניות החתונה שלה, כל עוד הפרידה  שלה מקאנון לא הושלמה וחוקית. הסיבה, על פי הדיווחים, היא לא שקאנון ממש ממש, אבל ממש אוהב אותה, כמו שהוא עדיין לא מוכן לראות את מריה מתחתנת עם מישהו אחר. חצוף.

פעם, בימים הטובים ההם. מריה קארי עם ניק קאנון (צילום: גטי)
פעם, בימים הטובים ההם. מריה קארי עם ניק קאנון (צילום: גטי)


קארי וקאנון, נישאו בשנת 2009 וכשנתיים אחר כך הביאו לעולם את התאומים מרוקאן ומונרו. בקיץ 2014, נודע שהשניים חיים בבתים נפרדים - מה שהפך לבקשת פרידה רשמית מטעמו של המנחה בסוף אותה שנה, תוך כדי שהשניים הסכימו לחלוקת רכוש מסודרת ומשמורת משותפת על הילדים. 

המשך העלילה, שכולל מסעות תענוגות סביב העולם פלוס טבעת יהלום 35 קראט (!) שעלתה 7.5 מיליון (!!) דולר, שניתנה לה על ידי איש העסקים האוסטרלי (אל דאגה, הונו מוערך ב-4.7 מיליארד דולר), כבר מוכר יותר. מריה הכי הסתדרה, כלומר, אם לא תיקחו בחשבון את העובדה שהיא מתוסכלת מאוד בחודשים האחרונים, בגלל שהאקס מעכב את החתונה העתידית שלה. המשך יבוא, כן?

זה כבר בעל מס' 3 לעתיד. קארי עם ג'יימס פאקר
זה כבר בעל מס' 3 לעתיד. קארי עם ג'יימס פאקר