היי, קיילי ג'נר, לא שמעו עליך זמן רב מדי אז החלטת לרגש את הגולשים? בימים האחרונים, הצעירה מבין האחיות למשפחת קרדשיאן צייצה ברשת שלל מסרים שריגשו את המעריצים. למשל? "אני מתה על העובדה שאני כל כך מפורסמת וכל כך חסרת כישרון". רגע, מה לעזאזל, מתברר שחשבון הטוויטר של ג'נר בת ה-18 נפרץ. לא שהיא מתרגשת מזה.



ג'נר, אחריה עוקבים לא פחות מ-16 מיליון משתמשי טוויטר, פרסמה שלל ציוצים משונים בסוף השבוע האחרון. כמו למשל, "ובכן, קלטת הסקס שלי עם טייגה היתה פשוט זבל" (כשהיא מתייחסת לראפר, שממש עד לאחרונה ניהל איתה מערכת יחסים צמודה), אמרה היוש לחשבון הציוצים של אתר סרטוני הבידור למבוגרים Pornhub או ציינה בחן שהיא "רוצה את הז** של ג'סטין ביבר", תוך כדי שהיא מתייגת את הזמר. 



הציוצים של קיילי ג'נר. פריצה! (צילום מסך)
הציוצים של קיילי ג'נר. פריצה! (צילום מסך)


ברגע שגילתה על הפריצה של האקר מרושע, שנעשתה בדומה לזו שקרתה לזמרת קייטי פרי בשבוע שעבר, קיילי לא טרחה להניד עפעף (אם היא בכלל מסוגלת לעשות את זה, עם כל האיפור הכבד) - אלא פרסמה סרטוני הבהרה באמצעות אפליקציית סנאפצ'ט. כלומר, אחרי שמיהרה למחוק את הכיתובים המשעשעים, סליחה, מזעזעים.


 
"אז החשבון שלי בטוויטר נפרץ... לא ממש אכפת לי, שייהנה לו", הסבירה גנ'ר הצעירה תוך כדי שהיא לועסת שוקולד ומשתמשת בפילטר פרחוני ואז המשיכה בנחרצות, "כולם שואלים אותי למה קלטת הסקס שלי לא דלפה. חברים, אף פעם לא תראו קלטת סקס שלי, זה לא יקרה". כן הא, כאילו אחותך קים ושאר בני המשפחה לא חייבים לקלטת לוהטת את הקריירה!

קלטת סקס, מישהו? טייגה עם קיילי ג'נר (צילום: גי)
קלטת סקס, מישהו? טייגה עם קיילי ג'נר (צילום: גי)