טדי שגיא ויעל נזרי מצאו שם לבנם: מקס. על שם סבו של טדי.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: יח"צ)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: יח"צ)

> היישוב הציורי רשפון מקבל בברכה את איציק ושוש אורן, בעלי שילב, שרכשו את המשק של משפחת מיכאלי, מי שהפעילה מסעדה ברחוב הפרחים, הרחוב הראשי והיוקרתי של היישוב. העלות הצנועה: 25 מיליון שקל. חלק גדול מהנחלה יוקדש לגידולי חקלאות אורגנית, עשבי תיבול למטרות ריפוי לצורך תרומה לקהילה, וחלק קטן למגורים.



> היועץ המשפטי לשעבר יהודה וינשטיין נבחר לייצג את המדינה בהלווייתו של המתאגרף האגדי מוחמד עלי, שתתקיים היום (שישי).


וינשטיין, לעוף כמו פרפר, לעקוץ כמו דבורה ולהיות נאמן כמו יועץ משפטי?
“אין לי עוד מה להגיד. כשיהיו לי יותר פרטים, אשמח לעדכן אותך".

יהודה וינשטיין (צילום: חן דמארי)
יהודה וינשטיין (צילום: חן דמארי)

רפאל נקש, הבן של שאולי, הנכד של רפי נקש, מאילי ההון היהודים הגדולים בעולם, חגג בר מצווה מפוארת בסרדיניה. אחרי חמישה ימים של הילולה הגיעה המשפחה עם מעט חברים טובים לטקס העלייה לתורה שהתקיים במצדה.

> במוצ"ש העלה ד"ר יריב בן-אליעזר, נכדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן-גוריון, פוסט בזו הלשון: “צ'מעו סיפור. לפני כשנה ומשהו, טילפן אלי במאי הקולנוע, דוד פישר, שבמקרה הוא אחיו של רונאל פישר, וביקש להיוועץ בי בנוגע לתחקיר על סבי, בן־גוריון. הסכמתי בשמחה. הזמנתי אותו לבית הקפה השכונתי שלי. שוחחנו, אכלנו, ואני פרעתי את החשבון במלואו. כזה אני, לארג' דה לה שמעטע. יצאנו מבית הקפה, ופתאום איבדתי את שיווי המשקל ונפלתי.

פישר חיכה עמי עד שהגיע האמבולנס. אבל מאז עברו כשנה ומחצה. עברתי ניתוח לאיחוי עצם הירך, אני מטופל בידי פיזיותרפיסטית ומטפלת, שמתגוררת בביתי. ומי לא השמיע קול מאז הנפילה, ואפילו שאלה אחת לא שאל על מצבי? נכון, דוד פישר המהולל. האומנם יש גנים משותפים לאחים לבית פישר, או שזה סתם מקריות?".

דוד פישר, אתה רוצה שאקריא לך את מה שכתב?

“לא, אני לא מעוניין. תודה".


בן־אליעזר, אתה רוצה להגיד משהו?
“אני לא אחראי לנורמות ולהתנהגות של אנשים, אבל ברור שפישר ואחיו לא נכללים אצלי בין חסידי אומות העולם".

יריב בן אליעזר (צילום: מארק ניימן)
יריב בן אליעזר (צילום: מארק ניימן)